EVA
Digitale bezoekersregistratieEVA is een digitaal bezoekersregistratiesysteem. Met behulp van deze software beheert u eenvoudig uw bezoeken. Op deze pagina vertellen we u meer over de werking en voordelen van EVA. Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij geven u graag een gratis demonstratie.
Digitale bezoekersregistratie
Bezoekersregistratie is voor veel organisaties een grote uitdaging. Hoe is dit binnen uw organisatie geregeld? Nog te vaak wordt dit gedaan met een papieren inschrijflijst bij de receptie, wat sinds de recente AVG-wet verboden is. De digitale bezoekersregistratie van EVA biedt uitkomst. Bekijk de video voor meer informatie.
Werkwijze bezoekers registreren
EVA werkt globaal in 4 stappen:
1. De afspraak wordt ingepland.
2. De bezoeker ontvangt een mail met data en de QR-code.
3. De bezoeker meldt zich aan voor de afspraak met de QR-code.
4. De medewerker wordt geïnformeerd en ontvangt de bezoeker.
Binnen EVA zijn er 3 manieren om bezoekers te registreren:
- Vooraf door de medewerker;
- Ad-hoc door de medewerker;
- Door de bezoeker zelf.
Hieronder vindt u meer informatie over de werkwijze van de verschillende opties.
Bezoekersregistratie vooraf door medewerker
Bezoekersregistratie ad-hoc door medewerker
Wanneer een bezoeker zonder afspraak op locatie komt kan diegene zichzelf melden bij de receptie. De receptie maakt de persoon dan aan als bezoeker. De bezoeker krijgt vervolgens een e-mail. Hierin staan de gegevens met betrekking tot het bezoek, een QR-code en een getekende disclaimer van het bedrijf. De medewerker die de e-mail ontvangt krijgt direct een mail of push melding (iOS). Bij verlaten van het pand scant de bezoeker de QR-code en wordt hij/zij afgemeld. Het aan en afmelden is op veel verschillende manieren mogelijk waaronder kenteken-camera of gewoon bij de receptioniste.
Bezoekersregistratie door bezoeker zelf
Wanneer een bezoeker zonder afspraak op locatie komt kan deze zichzelf aanmelden bij via de bezoekersregistratie app. De bezoeker ontvangt vervolgens een e-mail. Hierin staan de gegevens met betrekking tot het bezoek, een QR-code en een getekende disclaimer van het bedrijf. De medewerker ontvangt een mail of pushmelding (iOS). Bij verlaten van het pand scant de bezoeker de QR-code en wordt hij/zij afgemeld. Het aan en afmelden is op veel verschillende manieren mogelijk waaronder kenteken-camera of gewoon bij de receptioniste.
Bezoekersregistratie App
Veel bedrijven stappen tegenwoordig over op de bezoekersregistratie app van EVA. Hier zijn 2 redenen voor.
Op dit moment houden veel bedrijven op papier bij wie er aanwezig is (geweest). Dit is in verband met de AVG niet meer toegestaan.
Daarnaast biedt de bezoekersregistratie app van EVA diverse integratiemogelijkheden en koppelingen. Een enorme meerwaarde ten opzichte van andere bezoekersregistratiepakketten.
Toegangsverlening
Wilt u nog een stapje verder gaan in het klantvriendelijk toegang verlenen? Met de functionaliteit van EVA is het mogelijk om rechten aan klanten toe te kennen waarmee zij zelf bepaalde deuren kunnen openen. Veilig én gebruiksvriendelijk!
Registratie van klanten
Tevens heeft u de mogelijkheden om uw klanten automatisch in het calamiteitenoverzicht te registreren. Hierdoor heeft u slechts één aanwezigheidsoverzicht (zowel personeel als bezoekers) en kan er in geval van een calamiteit heel eenvoudig gekeken worden of iedereen veilig is.
Integratiemogelijkheden EVA









Cisco

Aerohive Networks

Paxton
Veelgestelde vragen
U zorgt ervoor dat incheckproces uw merkidentiteit weerspiegelt. U kunt uw kleuren kiezen, uw logo en achtergrondafbeelding uploaden en de tekst op elk scherm personaliseren.
dat ze verwacht worden en welkom zijn! Laat hun naam op het scherm verschijnen als ze inchecken. Ze voelen zich gerustgesteld dat ze op uw lijst staan en hun bezoek is goed begonnen.
Bezoekers kunnen hun foto rechtstreeks met de iPad maken. De foto wordt afgedrukt op hun badge en wordt opgeslagen in uw adresboek. Het kan ook naar de host worden gestuurd, zodat diegene zijn/haar gast gemakkelijk herkent.
Slimme regels zijn een manier om de reeks incheckschermen aan te passen op basis van de antwoorden van uw bezoeker. Voor een zo vloeiend mogelijk incheckproces.
NDA
Uw bezoekers kunnen uw NDA of gezondheids- en veiligheidsinstructies rechtstreeks op het scherm ondertekenen. En u kunt alle ondertekende documenten rechtstreeks opslaan in EVA en OneDrive.
Om het inchecken nog sneller te maken, zijn QR-codes opgenomen in de e-mailuitnodigingen van uw bezoekers en kunnen ze worden toegevoegd aan hun digitale portemonnee (smartphones, smartwatches, enz.).
Meerdere locaties
Of u nu meer dan één deur naar uw gebouw of meerdere kantoren over de hele wereld heeft, u kunt één enkel EVA-account gebruiken om deze allemaal te beheren. Toegevoegde bonus: al uw locaties nemen de kenmerken van uw hoogste plan over.
Een gebouw delen met andere bedrijven? Gebruik dezelfde tablet om alle bezoekers te begroeten. Uw gasten selecteren uw logo op het scherm om in te checken.
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
- Uw gegevens zijn veilig!
Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service
Succesvolle projecten
Klanttevredenheid