EVA

Digitale bezoekersregistratie

EVA is een digitaal bezoekersregistratiesysteem. Met behulp van deze software beheert u eenvoudig uw bezoeken. Op deze pagina vertellen we u meer over de werking en voordelen van EVA. Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij geven u graag een gratis demonstratie.

    Digitale bezoekersregistratie

    Bezoekersregistratie is voor veel organisaties een grote uitdaging. Hoe is dit binnen uw organisatie geregeld? Nog te vaak wordt dit gedaan met een papieren inschrijflijst bij de receptie, wat sinds de recente AVG-wet verboden is. De digitale bezoekersregistratie van EVA biedt uitkomst. Bekijk de video voor meer informatie.

    Werkwijze bezoekers registreren

    EVA werkt globaal in 4 stappen:

    1. De afspraak wordt ingepland.

    2. De bezoeker ontvangt een mail met data en de QR-code.

    3. De bezoeker meldt zich aan voor de afspraak met de QR-code.

    4. De medewerker wordt geïnformeerd en ontvangt de bezoeker.

     

    Werkwijze Proxyclick

    Binnen EVA zijn er 3 manieren om bezoekers te registreren:

    • Vooraf door de medewerker;
    • Ad-hoc door de medewerker;
    • Door de bezoeker zelf.

    Hieronder vindt u meer informatie over de werkwijze van de verschillende opties.

    Bezoekersregistratie vooraf door medewerker

    Wanneer een medewerker een bezoek inplant krijgt de bezoeker vooraf een e-mail. Hierin staan de gegevens met betrekking tot het bezoek, locatie, datum tijd en een QR-code. In de mail is tevens een knop toegevoegd waarmee de persoon kan aangeven wat hij/zij wil drinken, met welke auto hij komt etc. Wanneer de bezoeker op locatie komt scant diegene bij de iPad zijn/haar QR-code. De bezoeker wordt vervolgens geregistreerd als aanwezig, tekent de disclaimer van het bedrijf en de medewerker die hem heeft uitgenodigd krijgt direct een mail of pushmelding (iOS).  Bij verlaten van het pand scant de bezoeker de QR-code en wordt hij/zij afgemeld. Het aan en afmelden is op veel verschillende manieren mogelijk waaronder kenteken-camera of gewoon bij de receptioniste.

    Bezoekersregistratie ad-hoc door medewerker

    Wanneer een bezoeker zonder afspraak op locatie komt kan diegene zichzelf melden bij de receptie. De receptie maakt de persoon dan aan als bezoeker. De bezoeker krijgt vervolgens een e-mail. Hierin staan de gegevens met betrekking tot het bezoek, een QR-code en een getekende disclaimer van het bedrijf. De medewerker die de e-mail ontvangt krijgt direct een mail of push melding (iOS). Bij verlaten van het pand scant de bezoeker de QR-code en wordt hij/zij afgemeld. Het aan en afmelden is op veel verschillende manieren mogelijk waaronder kenteken-camera of gewoon bij de receptioniste.

    Bezoekersregistratie door bezoeker zelf

    Wanneer een bezoeker zonder afspraak op locatie komt kan deze zichzelf aanmelden bij via de bezoekersregistratie app. De bezoeker ontvangt vervolgens een e-mail. Hierin staan de gegevens met betrekking tot het bezoek, een QR-code en een getekende disclaimer van het bedrijf. De medewerker ontvangt een mail of pushmelding (iOS). Bij verlaten van het pand scant de bezoeker de QR-code en wordt hij/zij afgemeld. Het aan en afmelden is op veel verschillende manieren mogelijk waaronder kenteken-camera of gewoon bij de receptioniste.

    Bezoekersregistratie App

    Veel bedrijven stappen tegenwoordig over op de bezoekersregistratie app van EVA. Hier zijn 2 redenen voor.
    Op dit moment houden veel bedrijven op papier bij wie er aanwezig is (geweest). Dit is in verband met de AVG niet meer toegestaan.
    Daarnaast biedt de bezoekersregistratie app van EVA diverse integratiemogelijkheden en koppelingen. Een enorme meerwaarde ten opzichte van andere bezoekersregistratiepakketten.

    logo proxyclick

    Toegangsverlening

    Wilt u nog een stapje verder gaan in het klantvriendelijk toegang verlenen? Met de functionaliteit van EVA is het mogelijk om rechten aan klanten toe te kennen waarmee zij zelf bepaalde deuren kunnen openen. Veilig én gebruiksvriendelijk!

    Registratie van klanten

    Tevens heeft u de mogelijkheden om uw klanten automatisch in het calamiteitenoverzicht te registreren. Hierdoor heeft u slechts één aanwezigheidsoverzicht (zowel personeel als bezoekers) en kan er in geval van een calamiteit heel eenvoudig gekeken worden of iedereen veilig is.

    Integratiemogelijkheden EVA

    Onedrive logo
    OneDrive
    Outlook Calendar logo
    Outlook Calendar
    Google Calendar logo
    Google Calendar
    iCal logo
    iCal
    Microsoft Active Directory logo
    Microsoft Active Directory
    Slack logo
    Slack
    SalesForce logo
    SalesForce
    WebHooks logo
    WebHooks
    Cisco logo

    Cisco

    Aerohive Networks logo

    Aerohive Networks

    Paxton logo

    Paxton

    Veelgestelde vragen

    Maatwerk
    U zorgt ervoor dat incheckproces uw merkidentiteit weerspiegelt. U kunt uw kleuren kiezen, uw logo en achtergrondafbeelding uploaden en de tekst op elk scherm personaliseren.
    Bezoeker erkenning
    dat ze verwacht worden en welkom zijn! Laat hun naam op het scherm verschijnen als ze inchecken. Ze voelen zich gerustgesteld dat ze op uw lijst staan ​​en hun bezoek is goed begonnen.
    Instant foto’s
    Bezoekers kunnen hun foto rechtstreeks met de iPad maken. De foto wordt afgedrukt op hun badge en wordt opgeslagen in uw adresboek. Het kan ook naar de host worden gestuurd, zodat diegene zijn/haar gast gemakkelijk herkent.
    Slimme regels
    Slimme regels zijn een manier om de reeks incheckschermen aan te passen op basis van de antwoorden van uw bezoeker. Voor een zo vloeiend mogelijk incheckproces.

    NDA
    Uw bezoekers kunnen uw NDA of gezondheids- en veiligheidsinstructies rechtstreeks op het scherm ondertekenen. En u kunt alle ondertekende documenten rechtstreeks opslaan in EVA en OneDrive.

    Snel inchecken
    Om het inchecken nog sneller te maken, zijn QR-codes opgenomen in de e-mailuitnodigingen van uw bezoekers en kunnen ze worden toegevoegd aan hun digitale portemonnee (smartphones, smartwatches, enz.).

    Meerdere locaties
    Of u nu meer dan één deur naar uw gebouw of meerdere kantoren over de hele wereld heeft, u kunt één enkel EVA-account gebruiken om deze allemaal te beheren. Toegevoegde bonus: al uw locaties nemen de kenmerken van uw hoogste plan over.

    Meerdere huurders
    Een gebouw delen met andere bedrijven? Gebruik dezelfde tablet om alle bezoekers te begroeten. Uw gasten selecteren uw logo op het scherm om in te checken.

    Vrijblijvend advies

    Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    • Uw gegevens zijn veilig!
    w

    Oplossing naar uw wens
    Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

    ❯❯ Inventarisatie
    ❯❯ Offerte
    ❯❯ Implementatie
    ❯❯ Service

    Succesvolle projecten

    Klanttevredenheid