ICT beheer uitbesteden

Al 30 jaar aanspreekpunt voor ICT
Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen

Altijd en overal veilig werken

Kunnen u en uw collega’s altijd en overal (samen)werken? Bent u digitaal goed beveiligd? Waar kunt u terecht voor support en hoe snel is er een oplossing gerealiseerd?

Door ICT uit te besteden werkt u beter en veiliger samen met uw collega’s, profiteert u van de nieuwste ontwikkelingen en hoeft u zich geen zorgen te maken over de continuïteit van uw ICT-omgeving. U kunt zich volledig focussen op uw corebusiness.

Lagarde Groep bestaat sinds 1 juli 2021 30 jaar en is voor veel organisaties al jarenlang de Managed Service Provider. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Waar kunnen wij u als Managed Service Provider mee helpen?

Wij zorgen voor een betrouwbaar netwerk

Uw netwerk is het hart van uw ICT-omgeving. Dat beseffen we ons heel goed. Misschien is uw netwerk zelfs het hart van uw organisatie. Dat merkt u op het moment dat er zich een storing voordoet.

Hoelang zijn uw medewerkers productief zonder e-mail en internet? Wij snappen de rol van goed netwerkbeheer in uw totale bedrijfsproces en nemen dit graag voor u uit handen.

Netwerkbeheer
Werkplekbeheer

Productievere werknemers door werkplekbeheer

Eerder stond het device helemaal centraal, tegenwoordig is het de gebruiker. En zo hoort het ook! U wilt toch ook dat uw medewerkers optimaal gefaciliteerd worden zodat zij altijd en overal veilig kunnen werken? En hierdoor productiever zijn? Het uitbesteden van werkplekbeheer kan een passende oplossing zijn.

Logo ICT waarborg


Partner van Dell

Dell is terug te vinden in vrijwel iedere bedrijfsomgeving. Wereldwijd een bekende speler. Dell kijkt naar de oplossing, niet het product. Bijvoorbeeld als het gaat om automatisering, veiligheid, opslag en servers.

Om die reden is Lagarde Groep al jarenlang officieel Dell partner, zodat we u als klant de beste ICT-oplossingen bieden.

Serverbeheer – Monitoren en waar nodig actie ondernemen

De server, het hart van uw bedrijfsnetwerk. Wanneer uw server uitvalt ligt uw bedrijf stil, iets wat u als ondernemer te allen tijde wilt vermijden.

Lagarde Groep beheert de servers (zowel fysiek als virtueel) proactief. Dit betekent dat wij 24 uur per dag monitoren en automatisch geïnformeerd worden zodra er een afwijking wordt geconstateerd. Hierdoor kunnen wij direct actie nemen.

Maar we gaan nog een stapje verder. In veel gevallen kunnen we toekomstige problemen/storingen voorspellen, waardoor we al tijdig maatregelen kunnen nemen. Voorkomen is beter dan genezen!

Ook zullen we middels patches uw servers updaten waardoor de kwaliteit gegarandeerd blijft én de security optimaal is. Dit doen we zoveel mogelijk ‘s nachts zodat u overdag ongestoord kunt werken.

Mocht de server er dan toch onverhoopt een keer uit liggen, dan willen we zoveel mogelijk ‘downtime’ voorkomen. U kunt rekenen op directe response.

serverbeheer
Multi factor authenticatie

Wij wapenen u tegen digitale gevaren

Uw bedrijfsdata is misschien wel het belangrijkste van uw bedrijf. Is dit veilig?

Overal om ons heen zien we datalekken. Hoe voorkomt u dit? Bij Lagarde Groep werken op verschillende niveaus aan security:

  • Netwerksecurity
  • Werkplekbeveiliging
  • Security awareness (want de gebruiker is het grootste gevaar)

Meer weten? Bekijk de ICT-security pagina en plan een vrijblijvend gesprek in. 

Disaster recovery – voor als er toch iets misgaat

Een goede security strategie is onmisbaar voor uw bedrijf. Toch kunt u er niet volledig vanuit gaan dat er dankzij uw goede bescherming niets kan gebeuren. Voorbereid zijn op mogelijke calamiteiten is daarom net zo belangrijk. Disaster Recovery is het voorbereiden van business en IT-diensten op mogelijk ernstige calamiteiten, door een gecontroleerde verplaatsing van IT-services naar een andere locatie die niet getroffen is.

ICT-Support: uw eigen klantteam

Lagarde Groep beschikt over meerdere klantteams, bestaande uit meerdere multidisciplinaire engineers. Ieder klantteam beheert de ICT-, Communicatie- en/of Beveiligingsoplossingen van een aantal klanten. Ofwel, iedere klant beschikt over één aanspreekpunt voor alle support!

De voordelen:

  • Eén aanspreekpunt voor alle ICT supportverzoeken;
  • Directe communicatie – korte lijnen;
  • 24/7 monitoring en direct actie bij eventuele storingen.

Enkele opdrachtgevers

Logo Treur Kaas
logo Fruity pack
logo driestar educatief
logo van de brug

“Prima zakenrelatie. Supportaanvragen worden snel opgevolgd.

P. Bos Veevoeders, Ederveen

Deskundig personeel voor oplossen van alle server en client issues. Voor ons heeft Lagarde Groep hele goede 2e lijns support verzorgt over groot aantal jaren.

Cmotions, Amersfoort

Klantenvertellen liggend nagebouwd aug 2022

Onze partners en certificeringen

Microsoft Gold Partner
Citrix partner logo silver solution advisor
VMWare Partner Enterprise Solution Provider
Dell technologies authorized partner logo
Cisco Registrered Partner
VEEAM Cloud & Service Provider
Logo ICT waarborg


Betrouwbare ICT-oplossing

U wilt zekerheid. Zeker als het gaat om uw ICT-omgeving. Bij Lagarde Groep bent u aan het juiste adres.
Lagarde Groep is aangesloten bij ICTWaarborg, dé brancheorganisatie voor betrouwbare ICT-bedrijven.

Bekijk de ICTWaarborg vermelding van Lagarde Groep.

Logo ICT waarborg


ISAE3402

De ISAE3402 is een extra zekerheid voor klanten van Lagarde Groep. Zij hebben de zekerheid dat bij uitbesteding van ICT processen goed worden uitgevoerd, informatiebeveiliging toereikend is ingericht en er maatregelen zijn getroffen om fraude te voorkomen.

Logo ICT waarborg

NEN 7510 & ISO 27001

Met ISO 27001 en NEN 7510 tonen we aan dat ons management systeem voldoet aan alle eisen op het gebied van informatiebeveiliging. Een extra zekerheid voor onze klanten dat er zorgvuldig met uw gegevens en informatie wordt omgegaan.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wilt u weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Hoe we samen het maximale uit uw ICT-omgeving kunnen halen? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te onderzoeken!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen van ICT-beheer uitbesteden?

Voordelen zijn dat u:

  • altijd kennis en support in huis heeft;
  • altijd meelift op de nieuwste ontwikkelingen;
  • de productiviteit van uw medewerkers verhoogt;
  • problemen vroegtijdigd detecteert en actie hierop kunt ondernemen (dit wordt voor u uit handen genomen;
  • geen zorgen hoeft te maken over continuiteit.
Wat doet een klantteam?

Een klantteam van Lagarde Groep kunt u zien als de ICT-afdeling binnen uw organisatie. Meerdere engineers zijn het aanspreekpunt voor u en uw collega’s over alles omtrent ICT. Persoonlijk, snel en accuraat. Wij kennen de klant en zijn ICT-omgeving.

Wat kan een ICT-partner voor u uit handen nemen?

Alles op het gebied van ICT, denk bijvoorbeeld aan netwerkbeheer, serverbeheer, werkplekbeheer. Maar ook zaken als support, back-up en uitwijkvoorzieningen. Informeer naar de mogelijkheden!

Wat kost ICT-beheer uitbesteden?

Dat verschilt per organisatie. Om hoeveel medewerkers gaat het? Wat wordt uitbesteed? Welke vorm van support is hierbij gewenst? Et cetera.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij informeren u graag.

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid