Netwerkbeheer

Professioneel netwerkbeheer

Het beheer van uw netwerk

Uw netwerk is het hart van uw ICT omgeving. Misschien zelfs het hart van uw organisatie. Dat merkt u op het moment dat er zich een storing voordoet. Hoelang zijn uw medewerkers productief zonder e-mail en internet? Welke processen liggen er stil als de server hapert? Wat is het gevolg als u een dag lang geen informatie kunt delen? Een betrouwbaar netwerk is een voorwaarde voor uw business. Wij snappen de rol van goed netwerkbeheer in uw totale bedrijfsproces en nemen dit graag voor u uit handen.

Professioneel netwerkbeheer

Omdat netwerkinrichting en beheer ervan een complexe aangelegenheid is laten veel bedrijven het beheer over aan specialisten. Lagarde Groep werk met Cisco Certified Network Designers en Engineers die continue trainingen volgen. De volgende onderdelen maken deel uit van het beheer van uw netwerk:

  • opstellen migratieplan (optioneel).
  • leveren goederen.
  • implementeren nieuwe onderdelen.
  • vervangen van verouderde apparatuur.
  • proactief reageren op storingen/knelpunten.
  • proactief uitvoeren van systeemupdates.
Logo Cisco Partner Select Certified

Enkele van onze

Partners en certificeringen

Aruba logo HPE
Eurofiber logo
NDIX logo
Extreme Gold Partner logo

Netwerkbeheer uitbesteden

Professioneel beheer is een voorwaarde, gezien het belang van uw netwerk voor uw organisatie. Als het aan ons ligt, hoeft u niet groot te zijn om professioneel te werken. En waarom zou u zelf investeren in kostbare kennis en tools als u het netwerkbeheer kunt uitbesteden? Verzeker uzelf van continuïteit en kwaliteit en verken de mogelijkheden van het uitbesteden van uw ICT Lagarde Groep.

Netwerkbeheer
SLA netwerkbeheer

SLA voor netwerkbeheer

Op het moment dat u het beheer van uw netwerk uit handen geeft wilt u de zekerheid dat zaken goed aangepakt worden. Wij vertalen uw wensen graag in concrete afspraken. Interessant? Dan bespreken we graag de mogelijkheden met u om een SLA af te sluiten waarin afspraken gemaakt worden over:

  • onderhoudsmomenten;
  • monitoring;
  • responsetijden;
  • tarieven.

Servicedesk

Zoals hierboven beschreven zetten wij hoog in op het beheer en onderhoud. We zijn hierbij ook benieuwd naar uw mening! Daarom vragen wij na iedere service afhandeling om een beoordeling van de klant. Onze klanten beoordelen onze servicedesk met een 8,6. Wij laten onze klanten onder andere beoordelen op:

  • bereikbaarheid;
  • kwaliteit;
  • deskundigheid;
  • afhandeling.

Lees meer over onze service.

Servicedesk Lagarde

Netwerkbeheer en monitoring

Uw bedrijfsnetwerk is steeds vaker een cruciaal onderdeel in uw bedrijfsvoering. Lagarde Groep biedt u een oplossing waarmee u op de hoogte blijft van de status van uw verbindingen, routers, servers en bijvoorbeeld de telefooncentrale. Met netwerkmonitoring bewaken wij uw verbindingen en netwerkapparaten. Vaak hebben wij eventuele verstoringen al gedetecteerd voordat u ze zelf merkt. Zo reageren wij proactief op verstoringen in uw netwerk en zorgen wij ervoor dat uw netwerk voldoet aan uw eisen. Netwerkbeheer kijkt dus verder dan alleen naar de staat van uw netwerk vandaag.

Lees meer op onze pagina over netwerkmonitoring.

Albert Mol
Sales Support ICT
Neem contact met ons op
  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren