Over ons

Uw eigen klantteam voor ICT en beveiliging
Eén aanspreekpunt voor ICT, Communicatie en Beveiliging. Dát is Lagarde Groep. Wilt u zorgeloos en efficiënt (online) samenwerken in een veilige werkomgeving? De oplossingen van Lagarde Groep helpen sinds 1991 honderden organisaties hun doelen beter en sneller te bereiken.

Als klant van Lagarde Groept krijgt u uw eigen klantteam als aanspreekpunt. Ervaar het gemak van persoonlijk contact.Daarom is het slim om te kiezen voor Lagarde Groep als allround technisch dienstverlener, die de volle verantwoordelijkheid neemt voor vlekkeloze werking van al uw systemen.

Hoge klantwaardering voor service desk
“Als klant van Lagarde Groep krijgt u uw eigen klantteam als aanspreekpunt.”

Succesvolle projecten

Klantwaardering

Jaar ervaring

Uw eigen klantteam

Om een optimale service te krijgen als klant van Lagarde Groep wordt er gewerkt met klantteams. Een klantteam is een groep engineers (3-5 engineers) die verantwoordelijk zijn voor hun eigen klanten. De klant kan ook rechtstreeks bellen met het klantteam, waardoor er door de engineer direct gestart kan worden met het verhelpen van een eventueel incident. Hierdoor zijn de communicatielijnen kort en de oplostijd is afgestemd op de behoefte van de klant.

medewerkers klantteam leveren support
2 medewerkers kijken op scherm

Klantbezoek door klantteam

Een klantteam brengt in het begin ook altijd een bezoek aan de klant om zo een goed beeld te krijgen van de business van de klanten, waardoor de inschatting van de prioriteiten is afgestemd op de business. Soms kan het zo zijn dat een printer een cruciale rol in het bedrijfsproces heeft, waardoor de prioriteit hoger zal zijn bij het oplossen van een incident. Door het bezoek kent de klant ook de ‘eigen’ engineers, wat de communicatie bevordert.

handen schudden

Werkzaamheden klantteam

  • Een klantteam is volledig technisch verantwoordelijk voor de klant, dus dit geldt voor incidenten, changes, problems en projecten.
  • Een klantteam is een volledig zelfsturend team onder de verantwoordelijkheid van een teamleider.
  • Het klantteam stelt tevens het verbeterplan op welke bij de Service Level Rapportages wordt meegeleverd.
  • De klantteams zullen regelmatig bij de klanten op locatie zijn om de gebruikerstevredenheid te monitoren en waar nodig zaken aan te passen om de tevredenheid te verhogen.
Werken in een klantteam

Wat Lagarde Groep uniek maakt

i

Integrale oplossingen

Wij bieden integrale oplossingen op het gebied van communicatie, netwerken, beveiliging en ICT.

Kennis van zaken

Door de jarenlange ervaring heeft Lagarde Groep kennis in huis. Dat merkt u aan tafel! Heeft u ook behoefte aan een expert aan tafel? Neem geheel vrijblijvend contact op.

Fulltime Servicedesk

Op afstand of bij u op locatie helpen wij u om beter en sneller te werken. Wij doen dat met een team van ruim 20 support- en onderhoudsengineers.

Backoffice en SLA-management

Naast de klantteams hebben we binnen Lagarde Groep een ‘backoffice’ team. Dit team verzorgt het beheer van de datacenters en assisteert de klantteams met kennis.

Naast de klantteams zijn er de accountmanagers en servicelevelmanagers die de contractverantwoordelijkheid dragen voor de klanten en nauw samenwerken met de klantteams om de dienstverlening richting de klanten te borgen. De servicelevelmanager zorgt bijvoorbeeld voor de communicatie bij een grote verstoring (prio1) waardoor het klantteam zich volledig kan focussen op het technisch oplossen van het probleem.

Kennisoverdracht tussen de klantteams vindt regelmatig plaats tijdens het algemeen technisch overleg en daarnaast kan het voorkomen dat een engineer bij een ander team aansluit i.v.m. vereiste specifieke kennis, die dan direct wordt overgedragen aan de engineers uit het team van de klant.

De voordelen van een klantteam:

  • Directe communicatie tussen klant en engineers: snelheid en geen ruis bij het aannemen van meldingen.
  • Klantenkennis door het team: een klantteam kent de eigen klanten zeer uitgebreid (betere inschatting prioriteit).
  • Het oplossen van meldingen gaat sneller.
  • Onze engineers zijn betrokken omdat ze u als klant en uw proces kennen. Wel zo leuk voor het werkplezier!
2 medewerkers klantteam

Onze diensten

ICT

Ons team van gedreven en vakkundige IT medewerkers zet zich dagelijks in om verschil te maken voor onze klanten. Een maximaal klantresultaat en een optimaal werkklimaat staan in onze organisatie voorop.

Telecommunicatie

Bereikbaar zijn, kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Dat zijn de primaire functionaliteiten van vaste telefonie. Van groot belang voor uw organisatie!  Ontdek de mogelijkheden van moderne telecommunicatie.

Beveiliging

Beveiliging is in onze ogen een multidisciplinair vraagstuk. De combinatie van hoogwaardige technologie en menselijk inzicht maken beveiliging tot een waardevol domein waarmee u, uw medewerkers, bezoekers en bezittingen beschermd worden tegen externe gevaren.
Download portfolioposter

Portfolio Lagarde Groep

ICT, Communicatie & Beveiliging Download de portfolioposter met ons complete portfolio.

Missie

Met betrokken medewerkers leveren wij een positieve bijdrage aan uw doelstellingen. Door een integrale aanpak van ICT, communicatie en beveiliging, zorgen we ervoor dat u veilig en toekomstgericht kunt werken.

Visie

Wij creëren en beheren voor u een toekomstbestendige en veilige werkomgeving. ICT, communicatie en beveiliging maken wij transparant en relevant. Wij doen dat door data uit een toenemend aantal devices en toepassingen te vertalen naar meerwaarde voor uw organisatie. Daarnaast hebben we de ambitie om de beste werkgever van Midden-Nederland te zijn, zodat onze professionals u de beste service en kwaliteit kunnen bieden.

Video’s

Ons doel

Tevreden opdrachtgevers in iedere sector

Zorg
Overheid
MKB en MKB+

Dienstverlening

Logo stichting zorggroep noordwest veluwe
Voortman Groep
Van Lodenstein College
logo van de brug
saxenburgh groep
nuborgh college
logo maximilia.nl
logo hoornbeeck college

Referentie integrale oplossing

Tholu in Ede reinigt en ontwikkelt IBC containers en plastic vaten. Samen met Lagarde Groep is een integrale beveiligingsoplossing (branddetectieinbraakbeveiligingcamerabewaking en toegangscontrole) gerealiseerd. Tholu profiteert van optimale beveiliging. Bekijk de referentievideo.

OPDRACHTGEVERS OVER LAGARDE GROEP OP KLANTENVERTELLEN.NL
SAS logo

“In vergelijking tot andere leveranciers komt Lagarde Groep, in deze drukke tijden, zijn afspraken na en houdt het serviceniveau op peil.”

Marjolein – Zorggroep Noorderboog

Logo Welkoop

“Jarenlange ervaring met betrouwbare partner Lagarde en Entris. Ondanks hun groei blijven de contacten persoonlijk en goed toegankelijk. Serviceteam is goed op de hoogte van onze specifieke oplossingen per gebruiker, software en vestiging. is wel zo handig!”

Ben – HIH engineering

Jonker en Schut logo

“Goede ervaring met service van Lagarde Groep. Kunnen het totaalpakket leveren en hebben intern een strakke organisatie.”

Wim – Quiks

Enkele van onze

Partners en certificeringen

CCV Borg Technisch beveiligingsbedrijf
Cisco partner logo
Mitel authorized partner logo
ICT waarborg aspirant
Neem contact met ons op

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren