Over ons
Uw aanspreekpunt voor ICT, communicatie én beveiligingVerrassend vertrouwd
ICT, communicatie en beveiliging zijn steeds meer met elkaar verbonden. Lagarde Groep vormt daarin één aanspreekpunt, met experts op elk terrein. Al sinds 1991 voelt het als onze verantwoordelijkheid om klanten efficiënter, effectiever en veiliger te laten werken. Ruim dertig jaar meegaan in technologische ontwikkelingen. Dat vraagt om betrokkenheid, deskundigheid en oog voor vernieuwing. Gewoon goed je werk doen. Meedenken en eerlijk adviseren. Altijd gericht op een optimale oplossing voor de klant. Dat maakt Lagarde Groep verrassend vertrouwd.
Tevreden klanten van Lagarde Groep
“In vergelijking tot andere leveranciers komt Lagarde Groep, in deze drukke tijden, zijn afspraken na en houdt het serviceniveau op peil.”
“Een partij die voor ons een mooie oplossing gecreëerd heeft, en ze zijn met goed advies en deskundige medewerkers een fijne partner om mee samen te werken.“
“Komt gemaakte afspraken na. Reageert adequaat op div storingen, Tilt het netwerk met de daarbij horende software naar een hoger level. Beheerd het Wifi netwerk als geen ander. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken.“
Uw eigen klantteam
Om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken we met klantteams. Een klantteam is een groep engineers (5-10 engineers) die verantwoordelijk is voor hun eigen klanten. Dit maakt contact persoonlijk en wordt er accuraat aan oplossingen gewerkt. De engineers zijn immers bekend met uw omgeving.
Benieuwd naar de werkwijze van een klantteam? Bekijk de video.
Klantbezoek door klantteam
Een klantteam brengt in het begin ook altijd een bezoek aan de klant om zo een goed beeld te krijgen van de business van de klanten, waardoor de inschatting van de prioriteiten is afgestemd op de business. Soms kan het zo zijn dat een printer een cruciale rol in het bedrijfsproces heeft, waardoor de prioriteit hoger zal zijn bij het oplossen van een incident. Door het bezoek kent de klant ook de ‘eigen’ engineers, wat de communicatie bevordert.
Werkzaamheden klantteam
- Een klantteam is volledig technisch verantwoordelijk voor de klant, dus dit geldt voor incidenten, changes, problems en projecten.
- Een klantteam is een volledig zelfsturend team onder de verantwoordelijkheid van een teamleider.
- Het klantteam stelt tevens het verbeterplan op welke bij de Service Level Rapportages wordt meegeleverd.
- De klantteams zullen regelmatig bij de klanten op locatie zijn om de gebruikerstevredenheid te monitoren en waar nodig zaken aan te passen om de tevredenheid te verhogen.
Backoffice en SLA-management
Naast de klantteams hebben we binnen Lagarde Groep een ‘backoffice’ team. Dit team verzorgt het beheer van de datacenters en assisteert de klantteams met kennis.
Naast de klantteams zijn er de accountmanagers en servicelevelmanagers die de contractverantwoordelijkheid dragen voor de klanten en nauw samenwerken met de klantteams om de dienstverlening richting de klanten te borgen. De servicelevelmanager zorgt bijvoorbeeld voor de communicatie bij een grote verstoring (prio1) waardoor het klantteam zich volledig kan focussen op het technisch oplossen van het probleem.
Kennisoverdracht tussen de klantteams vindt regelmatig plaats tijdens het algemeen technisch overleg en daarnaast kan het voorkomen dat een engineer bij een ander team aansluit i.v.m. vereiste specifieke kennis, die dan direct wordt overgedragen aan de engineers uit het team van de klant.
ICT, Communicatie en Beveiliging
ICT
Wij beheren ICT-omgevingen en oplossingen van onze klanten zodat zij altijd en overal optimaal kunnen (samen)werken.
Communicatie
Door professionele inrichting van uw telefonie bent u optimaal bereikbaar voor uw klanten en heeft u grip op communicatie.
Beveiliging
Wij realiseren een veilige werkomgeving en beschermen medewerkers, bezoekers en bezittingen.

Portfolio Lagarde Groep
Download de portfolioposter met ons complete portfolio.
Divers, maar één geheel
Bij Lagarde Groep is er geen gebrek aan diversiteit; zowel binnen ons personeels- als klantbestand. We vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt bij Lagarde Groep, ongeacht afkomst, cultuur, karakter en visie.
Als team delen we kennis en ervaringen en vullen we elkaar aan. We hechten hier veel waarde aan. Mede hierdoor helpen en ondersteunen we klanten op een zo goed mogelijke manier. Of het nou gaat om de lokale bakker of een landelijke keten.

Missie
Wij zorgen voor goede ICT… én dus ook voor communicatie en beveiliging. Die kun je tegenwoordig namelijk niet meer scheiden van andere computertechnologie. Heeft het een internetverbinding? Dan heeft het onze zorg. Zo kan jij altijd snel en veilig werken!
Visie
“Een wereld waarin ICT, communicatie en beveiliging natuurlijk (samen)werkt voor onze klanten. Dit zorgt voor efficiënte en prettige bedrijfsprocessen in een veilige werkomgeving.”
Video’s
Enkele van onze
Referenties

ICT-beheer bij Significant
Bij significant wordt er veel gecommuniceerd en samengewerkt waar veel vertrouwelijke data mee gemoeid is. Goed ingerichte ICT is dan een must. Lagarde Groep is al jarenlang de ICT-partner van Significant en samen zijn er al veel mooie stappen gezet. Benieuwd naar deze case? Bekijk de video.
Totaaloplossing ICT, Communicatie en Beveiliging voor MKB
Treur Kaas, een familiebedrijf dat wereldwijd kaasvarianten verhandelt. Een bedrijf waarbij continu geproduceerd wordt, en waarbij een professionele ICT-omgeving, telecommunicatie én beveiliging dus een ‘must’ is. Lagarde Groep is al jarenlang het aanspreekpunt voor de ICT, telefonie en security van Treur Kaas. Benieuwd naar deze case? Bekijk de video.
Totaalbeveiliging in logistiek
Tholu in Ede reinigt en ontwikkelt IBC containers en plastic vaten. Samen met Lagarde Groep is een integrale beveiligingsoplossing (branddetectie, inbraakbeveiliging, camerabewaking en toegangscontrole) gerealiseerd. Tholu profiteert van optimale beveiliging. Bekijk de referentievideo.
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
- Uw gegevens zijn veilig!
Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service
Succesvolle projecten
Klanttevredenheid