Referentie: RISK Verzekeringen

Bereikbaarheid en telecommunicatie

Een vooruitstrevende service provider verzekeringsbranche

RISK Verzekering is een vooruitstrevende service provider in de verzekeringsbranche. De organisatie biedt verregaande ondersteuning aan verzekeringsadviseurs en biedt de mogelijkheid om het eerste aanspreekpunt te zijn voor eindklanten. Naast automatisering gelooft RISK Verzekeringen ook in de waarde van menselijk contact. Bereikbaarheid en telecommunicatie zijn daarbij cruciale onderdelen in de bedrijfsvoering.

Man achter telefoon

“RISK Verzekeringen en Lagarde hebben een jarenlange samenwerking, waarbij Lagarde oplossingen levert en onderhoudt die van groot belang zijn in het businessmodel van RISK.”

Eén aanspreekpunt

De essentie van RISK Verzekeringen ligt heel dicht bij die van Lagarde. Het bieden van één aanspreekpunt voor eindgebruikers.

RISK biedt meerwaarde door:

  • de eindklant te kennen,
  • de branche waarin eindklanten actief zijn te kennen,
  • de producten en mogelijkheden te kennen.

Door deze combinatie kan RISK Verzekeringen een gedegen advies geven en waar nodig de verzekeringsadviseur op tijd inschakelen. Bereikbaarheid en dus telecommunicatie zijn cruciale onderdelen in de bedrijfsvoering.

Risk verzekeringen logo

Telefonie als basisprocessen

“RISK Verzekeringen is continu bezig om de processen efficiënt in te richten. Omdat telefonie een van de basisprocessen is, heeft RISK een uitgebreide analyse uitgevoerd om te kijken wat de beste oplossing is.”

Annelies van de Baan, RISK Verzekeringen

Telecommunicatie van groot belang

RISK Verzekeringen en Lagarde hebben een jarenlange samenwerking, waarbij Lagarde oplossingen levert en onderhoudt die van groot belang zijn in het businessmodel van RISK. Alle in- en uitgaande communicatie gaat via het Mitel communicatieplatform.

In situaties waar bereikbaarheid van groot belang is, biedt Mitel verregaande oplossingen om deze bereikbaarheid te garanderen én de medewerkers zo effectief mogelijk te laten werken. Mitel biedt RISK de mogelijkheid om de inkomende gesprekken te sturen zodat deze bij de juiste personen uitkomen.

Daarnaast biedt het Contact center van Mitel de juiste mogelijkheden om adequaat te reageren op verschillende situaties. Dit betekent bijvoorbeeld bij drukte extra lijnen toevoegen en eenvoudig bijschakelen of nieuwe keuzemenu’s aanmaken.

Brede dienstverlening vanuit Lagarde

Naast de telecommunicatie biedt Lagarde een brede dienstverlening. De meerwaarde van één aanspreekpunt voor een complete dienstverlening komt hiermee volledig tot zijn recht. Meer concreet voorziet Lagarde in:

Netwerkinrichting

netwerksecurity

telecommunicatie

toegangscontrole

camerabewaking

onderhoud van verschillende systemen

de ondersteuning vanuit service-overeenkomsten

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren