8,6 8 ,6 204 reviews Bekijk reviews

Zusteroproepsysteem Hydepark in Doorn

Zusteroproep moet óók op vakantie altijd werken

Zorghotel Hydepark biedt mensen met zorg de mogelijkheid er even tussenuit te zijn. Het hotel op het gelijknamige landgoed biedt ruimte aan 40 gasten. “Zorgbehoevenden moeten ook hier altijd zorg op kunnen roepen. Lagarde hielp ons bij de installatie van de zusteroproep.”

Een geavanceerd zusteroproepsysteem

Een bezoek in Zorghotel Hydepark doet mensen erg goed. Bij een
volle bezetting werken maar liefst 30 vrijwilligers mee om het hotel
én de zorg in goede banen te leiden. Voor het geval een gast acuut
zorg nodig heeft, beschikt het vakantiehotel over een geavanceerd
zusteroproepsysteem. “Met een drukbutton kan iedere bewoner
hulp oproepen”, zo vertelt Geert Verbiesen van Hydepark.
“De melding komt binnen op de DECT-toestellen. De vrijwilliger
ziet ook direct van welke kamer de oproep komt en kan eventueel
alvast een spreek-luisterverbinding tot stand brengen.”

“Lagarde denkt goed mee en probeert de beste oplossingen te vinden.”

Dhr. Geert Verbiesen • Facilitair manager bij Hydepark

Gekoppelde VoIP telefonieoplossing

Verbiesen had als facilitair manager op een andere locatie
eerder samengewerkt met Lagarde en was tevreden over hun
aanpak. “Lagarde helpt goed en doktert precies uit wat de
mogelijkheden zijn.” Volgens Verbiesen is het een uitdaging
om een systeem te ontwikkelen dat doet wat het moet doen
én intuïtief werkt. “Zeker omdat het zorghotel draait op zoveel
vrijwilligers, moet het systeem duidelijk zijn. Dat is best
ingewikkeld, maar Lagarde zet zich in om telkens de beste
oplossing te vinden.”


Naast het zusteroproep-systeem leverde Lagarde ook een
nieuwe telefonie-oplossing op basis van VoIP.

Offerte
direct offerte aanvragen
Contact
direct contactformulier
Storing
een storing melden
0. 00