Zusteroproepsysteem Hydepark in Doorn

Zusteroproep moet óók op vakantie altijd werken

Zorghotel Hydepark biedt mensen met zorg de mogelijkheid er even tussenuit te zijn. Het hotel op het gelijknamige landgoed biedt ruimte aan 40 gasten. “Zorgbehoevenden moeten ook hier altijd zorg op kunnen roepen. Lagarde Groep hielp ons bij de installatie van de zusteroproep.”

Een geavanceerd zusteroproepsysteem

Een bezoek in Zorghotel Hydepark doet mensen erg goed. Bij een volle bezetting werken maar liefst 30 vrijwilligers mee om het hotel én de zorg in goede banen te leiden. Voor het geval een gast acuut
zorg nodig heeft, beschikt het vakantiehotel over een geavanceerd zusteroproepsysteem. “Met een drukbutton kan iedere bewoner hulp oproepen”, zo vertelt Geert Verbiesen van Hydepark.
“De melding komt binnen op de DECT-toestellen. De vrijwilliger ziet ook direct van welke kamer de oproep komt en kan eventueel alvast een spreek-luisterverbinding tot stand brengen.”

Hydepark Doorn gebouw
ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS
“Lagarde Groep denkt goed mee en probeert de beste oplossingen te vinden.”

Dhr. Geert Verbiesen, Facilitair manager bij Hydepark

Gekoppelde VoIP telefonieoplossing

Verbiesen had als facilitair manager op een andere locatie eerder samengewerkt met Lagarde Groep en was tevreden over hun aanpak. “Lagarde Groep helpt goed en doktert precies uit wat de mogelijkheden zijn.” Volgens Verbiesen is het een uitdaging om een systeem te ontwikkelen dat doet wat het moet doen én intuïtief werkt. “Zeker omdat het zorghotel draait op zoveel vrijwilligers, moet het systeem duidelijk zijn. Dat is best ingewikkeld, maar Lagarde Groep zet zich in om telkens de beste oplossing te vinden.”

Naast het zusteroproep-systeem leverde Lagarde Groep ook een nieuwe telefonie-oplossing op basis van VoIP.

Voip telefonie

E-book digitale transformatie - bedrijven moeten veranderen

Technologische mogelijkheden ontwikkelen zich razendsnel. Uw concurrenten zien dit en ondernemen actie. Aan de andere kant wil de klant steeds sneller worden geholpen. Als bedrijf wordt u gedwongen te transformeren.

Digitale transformatie verandert uw complete manier van werken. Op
ieder niveau gaat u uw technologie opnieuw inzetten/stroomlijnen
om opnieuw te focussen en de klantervaring te verbeteren.
Uw belangrijkste indicatoren zijn natuurlijk een verhoogde omzet en
winst, maar een verbeterde klantervaring is de sleutel tot het behalen
van die voordelen.

Download gratis ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van digitale transformatie.

E-book Digitale Transformatie

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

E-book communicatie

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid