Zusteroproepsysteem Hydepark in Doorn
Zusteroproep moet óók op vakantie altijd werkenEen geavanceerd zusteroproepsysteem
Een bezoek in Zorghotel Hydepark doet mensen erg goed. Bij een volle bezetting werken maar liefst 30 vrijwilligers mee om het hotel én de zorg in goede banen te leiden. Voor het geval een gast acuut
zorg nodig heeft, beschikt het vakantiehotel over een geavanceerd zusteroproepsysteem. “Met een drukbutton kan iedere bewoner hulp oproepen”, zo vertelt Geert Verbiesen van Hydepark.
“De melding komt binnen op de DECT-toestellen. De vrijwilliger ziet ook direct van welke kamer de oproep komt en kan eventueel alvast een spreek-luisterverbinding tot stand brengen.”
“Lagarde denkt goed mee en probeert de beste oplossingen te vinden.”
Gekoppelde VoIP telefonieoplossing
Verbiesen had als facilitair manager op een andere locatie eerder samengewerkt met Lagarde en was tevreden over hun aanpak. “Lagarde helpt goed en doktert precies uit wat de mogelijkheden zijn.” Volgens Verbiesen is het een uitdaging om een systeem te ontwikkelen dat doet wat het moet doen én intuïtief werkt. “Zeker omdat het zorghotel draait op zoveel vrijwilligers, moet het systeem duidelijk zijn. Dat is best ingewikkeld, maar Lagarde zet zich in om telkens de beste oplossing te vinden.”
Naast het zusteroproep-systeem leverde Lagarde ook een nieuwe telefonie-oplossing op basis van VoIP.