Service en support
Gemiddelde klantwaardering van 8,6Service en support, dát is onze kracht. Want bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.
Uw eigen klantteam
Als klant van Lagarde Groep profiteert u van één aanspreekpunt voor ICT, Communicatie en Beveiliging. Wilt u zorgeloos en efficiënt (online) samenwerken in een veilige werkomgeving? De oplossingen van Lagarde Groep helpen sinds 1991 honderden organisaties hun doelen beter en sneller te bereiken.
Voor wijzigingen, supportverzoeken en storingen neemt u contact op met uw klantteam.
Buiten kantooruren kunt u bij urgente storingen het beste telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088-1616016.
Verschillende contactmogelijkheden
Telefoon
Als klant van Lagarde Groep beschikt u over uw eigen klantteam, met een direct telefoonnummer. Zo heeft u bij telefonisch contact altijd direct uw eigen klantteam aan de lijn, zodat u gericht en snel geholpen wordt.
E-mails die u aan ons support e-mailadres verstuurt worden automatisch doorgezet naar uw klantteam. U wordt automatisch geïnformeerd over de status van uw supportverzoek.
Ook heeft u de mogelijkheid supportverzoeken aan ons te sturen via WhatsApp.
Remote Support
Op welke locatie u ook werkt, we kunnen u op afstand ondersteunen. Download de Lagarde Groep Remote Support Tool (klik op de button). Onze helpdesk zal u verder instructies geven voor het gebruik. De helpdesk van Lagarde Groep is bereikbaar onder het telefoonnummer 088-1616016.
Single point of contact
We werken voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.Beoordeel Lagarde Groep in 30 seconden
Wij ontvangen graag beoordelingen van onze klanten om onze dienstverlening nog beter te maken. Onze beoordelingen worden door klantenvertellen.nl vastgelegd en op deze manier onafhankelijk beoordeeld op kwaliteit.

SLA-overeenkomsten
Door professioneel onderhoud, beheer en advies blijven uw systemen in de juiste conditie en in de toekomst geborgd. Onderhoud is voor sommige systemen ook vereist om bepaalde (veiligheids-)certificaten te behouden.
Lagarde Groep ontzorgt u op dit gebied, zodat u zich kunt richten op uw corebusiness. Om u goed van dienst te zijn maken wij graag afspraken met u in een SLA-overeenkomst. Hierin leggen we de verwachtingen over en weer vast en voorzien we u van een toekomstbestendige oplossing. In de SLA-overeenkomst leggen we responstijden, servicetijden en onderhoudsafspraken vast. Waar kunt u bijvoorbeeld aan denken?
- Volledig beheer tegen een vast tarief per systeem of device.
- Onbeperkte support voor storingen en standaard changes.
Wilt u profiteren van nog directere support? Dan maken we afspraken voor structurele ondersteuning bij u op locatie (floorwalking).
Lagarde Groep beschikt over diverse certificeringen op het gebied van ICT, communicatie en beveiliging. U bent verzekerd van kwaliteit.