Service en support

Gemiddelde klantwaardering van 8,6

Eén aanspreekpunt voor een complete dienstverlening.

Dát is onze kracht. Want bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.

Buiten kantooruren kunt u bij urgente storingen het beste telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 0341-375757.

Lagarde supportmedewerker
“We willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”

Servicedesk van Lagarde bereikbaar via WhatsApp op 06-82847714

Vanaf 1 januari 2017 is de servicedesk van Lagarde bereikbaar via WhatsApp. Daarmee spelen we in op de ontwikkeling dat steeds meer mensen gebruik maken van een ander medium dan een telefoongesprek of email.

Uw servicedesk ook bereikbaar via WhatsApp?

De WhatsApp-omgeving is beschikbaar in onze contact center software. Dat houdt in dat de beschikbaarheid van onze medewerkers inzichtelijk is en goed gepland wordt. Is een medewerker telefonisch in gesprek? Dan wordt het WhatsApp-gesprek automatisch doorgezet naar een beschikbare medewerker. De normale tijdsturingen voor onze telefonie-omgeving gelden ook voor de WhatsApp omgeving. Zo ontvangen klanten die een bericht sturen buiten onze openingstijden automatisch een bericht op welke manier ze de servicedesk op dat moment het beste kunnen bereiken.

Lagarde supportmedewerker op tablet

Servicedesk beoordeling: 8,6

Wij vragen na iedere servicedeskafhandeling om een beoordeling van de klant.Wij laten ons door onze klanten onder andere beoordelen op:
  • bereikbaarheid
  • kwaliteit
  • deskundigheid
  • afhandeling

Beoordeel Lagarde in 30 seconden

Wij ontvangen graag beoordelingen van onze klanten om onze dienstverlening nog beter te maken. Onze beoordelingen worden door klantenvertellen.nl vastgelegd en op deze manier onafhankelijk beoordeeld op kwaliteit.

klantenservice 8,6 rating
* Op basis van meer dan 200 ingevulde beoordelingen vanaf januari 2015
SLA overeenkomst overeenkomen

SLA-overeenkomsten

Om u goed van dienst te zijn maken wij graag afspraken met u. In een SLA-overeenkomst leggen we de verwachtingen over en weer vast en voorzien we u van een toekomstbestendige oplossing. In de SLA-overeenkomst leggen we responsetijden, servicetijden en onderhoudsafspraken vast.

Onderhoud, beheer en advies is het totaal van activiteiten dat vereist is om een oplossing in de juist conditie te houden en/of terug te brengen om de vereiste functionaliteit nu en in de toekomst te borgen.

Onderhoud is voor sommige systemen ook vereist om bepaalde (veiligheids-)certificaten te behouden.

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren