Service en support

Gemiddelde klantwaardering van 8,6
Diep in ons organisatie-DNA zit de wens om onze klanten altijd de voor hen optimale dienstverlening te geven. We luisteren, komen met oplossingen, luisteren opnieuw en gaan daarna aan de slag om dát te leveren waarvan de klant soms niet eens wist dat het mogelijk was.

Melden van uw storing/probleem/wens
Bent u klant en heeft uw systeem of installatie een storing/probleem?

We verzoeken u uw storing/probleem kenbaar te maken door op één van onderstaande knoppen te drukken.

Uw voordelen zijn:

  • Automatische ticketregistratie;
  • Direct gekoppeld aan uw klantgegevens;
  • Direct de juiste prioriteit aan uw storing;
  • U blijft automatisch op de hoogte van de voortgang;
  • Bevestiging van uitgevoerde werkzaamheden en oplossing;
  • Kort gezegd, we kunnen u zo sneller van dienst zijn.

Uw eigen klantteam

Als klant van Lagarde Groep profiteert u van één aanspreekpunt voor ICT, Communicatie en Beveiliging. Wilt u zorgeloos en efficiënt (online) samenwerken in een veilige werkomgeving? De oplossingen van Lagarde Groep helpen sinds 1991 honderden organisaties hun doelen beter en sneller te bereiken.

Voor wijzigingen, supportverzoeken en storingen neemt u contact op met uw klantteam.

Buiten kantooruren kunt u bij urgente storingen het beste telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088-1616016.

2 medewerkers Klantteam - Lagarde Groep
Lagarde supportmedewerker op tablet

Verschillende contactmogelijkheden

Telefoon

Als klant van Lagarde Groep beschikt u over uw eigen klantteam, met een direct telefoonnummer. Zo heeft u bij telefonisch contact altijd direct uw eigen klantteam aan de lijn, zodat u gericht en snel geholpen wordt.

E-mail 

E-mails die u aan ons support e-mailadres verstuurt worden automatisch doorgezet naar uw klantteam. U wordt automatisch geïnformeerd over de status van uw supportverzoek.

WhatsApp

Ook heeft u de mogelijkheid supportverzoeken aan ons te sturen via WhatsApp.

Remote Support

Op welke locatie u ook werkt, we kunnen u op afstand ondersteunen.

Download de Lagarde Groep Remote Support Tool (klik op de button). Onze helpdesk zal u verder instructies geven voor het gebruik.

De helpdesk van Lagarde Groep is bereikbaar onder het telefoonnummer 088-1616016.

Online werken in de Cloud
Single point of contact

Single point of contact

We werken voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

Beoordeel Lagarde Groep in 30 seconden

Wij ontvangen graag beoordelingen van onze klanten om onze dienstverlening nog beter te maken. Onze beoordelingen worden door klantenvertellen.nl vastgelegd en op deze manier onafhankelijk beoordeeld op kwaliteit.

Brandmelder
* Op basis van meer dan 300 ingevulde beoordelingen vanaf januari 2015
SLA overeenkomst overeenkomen

SLA-overeenkomsten

Door professioneel onderhoud, beheer en advies blijven uw systemen in de juiste conditie en in de toekomst geborgd. Onderhoud is voor sommige systemen ook vereist om bepaalde (veiligheids-)certificaten te behouden.

Lagarde Groep ontzorgt u op dit gebied, zodat u zich kunt richten op uw corebusiness. Om u goed van dienst te zijn maken wij graag afspraken met u in een SLA-overeenkomst. Hierin leggen we de verwachtingen over en weer vast en voorzien we u van een toekomstbestendige oplossing. In de SLA-overeenkomst leggen we responstijden, servicetijden en onderhoudsafspraken vast. Waar kunt u bijvoorbeeld aan denken?

  • Volledig beheer tegen een vast tarief per systeem of device.
  • Onbeperkte support voor storingen en standaard changes.

Wilt u profiteren van nog directere support? Dan maken we afspraken voor structurele ondersteuning bij u op locatie (floorwalking).

Lagarde Groep beschikt over diverse certificeringen op het gebied van ICT, communicatie en beveiliging. U bent verzekerd van kwaliteit.

 

Heldere afspraken en korte responstijden

Onze serviceorganisatie is op basis van ITIL ingericht, maar werkt pragmatisch. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is. Met onze ICT-helpdesk wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan. Graag laten we u verder kennis maken met ons team in een persoonlijk gesprek. Neem vrijblijvend contact met ons op.

Consultancy

Storing melden

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wijzigingsverzoek

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.