Telecommunicatie

Zakelijke telefonie voor uw organisatie

Wij zijn van mening dat de telefonie binnen iedere organisatie professioneel geregeld moet zijn: bellen, gebeld worden, eenvoudig doorverbinden en bereikbaar zijn. Het moet vanzelfsprekend zijn. Wat veel ondernemers vergeten is dat er veel waardevolle data voort komt uit de telefonie. Hoe worden de gesprekken afgehandeld? Waar valt mogelijk te bezuinigen binnen uw abonnement? U heeft meerdere mogelijkheden voor inrichting van uw zakelijke telefonie.

Medewerkers bellen op kantoor

“Op het juiste moment en overal communiceren met uw klanten levert tevreden klanten op voor uw organisatie.”

ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS

“Mijn abonnement was afgelopen en ik heb een passend aanbod gekregen voor een nieuw verbeterd abonnement, alsmede voor vervanging van mijn (antieke) telefoon.

Deskundig advies ontvangen en vriendelijk behandeld.

Aan te bevelen.”

Arti Vocaal, Amsterdam

Duidelijke communicatie als er iets is, oplossingsgericht en vakbekwame monteurs. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Technofil BV, Ede

Referentiecasus telecommunicatie en IT-netwerk bij  Azora

Azora (900 medewerkers) is een zorginstelling in de achterhoek. Hulpbehoevenden door ziekte, beperking of handicap kunnen de best mogelijke zorg verwachten op één van de zes locaties. Lagarde Groep faciliteert daarbij met de juiste middelen zodat de medewerkers van Azora hun zorgtaken nog beter kunnen uitvoeren.

Telefonie bij ’s Heeren Loo

’s Heeren Loo onderwijs helpt kinderen met een leerachterstand en biedt onderwijs op maat. Vanwege de intensieve zorg die wordt verleend is goede bereikbaarheid enorm belangrijk.

Lagarde Groep beheert de telefonie-omgeving van ’s Heeren Loo. In de video wordt de samenwerking toegelicht.

De voordelen van telecommunicatie specialist Lagarde Groep

Waarom Lagarde Groep ?

Z

Ervaring

Met meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie voorzien wij u van een betrouwbare oplossing voor uw zakelijke communicatie.

Z

Kennis van zaken

Door de jarenlange ervaring heeft Lagarde Groep kennis in huis. Dat merkt u aan tafel! Heeft u ook behoefte aan een expert? Neem geheel vrijblijvend contact op.

Z

Totaalpakket

Lagarde Groep kan u voorzien van een totaalpakket. Van internetverbinding tot telefoontoestel en smartphone. Wel zo gemakkelijk.

Blogs over telecommunicatie


Laat u inspireren

Einde aan ISDN. Einde aan service?

Door Cornelis Vreeken
adviseur communicatie

Klaar voor meer business? Start met bereikbaarheid.

Door Bert Noteboom
algemeen directeur

Brainstorm Telecommunicatie

Zullen we een inspiratiemoment inplannen?

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis telefoniecheck aan en ontvang gratis advies. Onderdelen van de check o.a.:

  • Beschikbare verbindingen per locatie
  • Mogelijk telefonie-oplossingen
  • Integratie met CRM en WhatsApp
  • Belverbruikanalyse
  • Internationaal versus nationaal verkeer
  • Advies
Heeft u grip op communicatie?
Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? Natuurlijk is het functioneel dat de klant zichzelf door een keuzemenu met de juiste persoon in contact kan brengen. Als dit maar niet leidt tot langere wachttijden!

Download ons E-book en lees hoe het in de praktijk werkt.

E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn? 

Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.

E-book communicatie

Uw doel dichterbij

Onze diensten

Hosted telefonie

Een hosted telefonie oplossing, ook wel hosted IP telefonie of hosted voip genoemd, is een voordelige zakelijke telefonie-oplossing met een lage investering en flexibiliteit. U werkt voor een vast bedrag per gebruiker per maand.

Telefooncentrales

Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.

Zakelijk mobiel

Lagarde Groep zorgt voor de voordeligste abonnementen en regelt bovendien alle benodigde devices en applicaties voor efficiënte ondersteuning van uw bedrijfsvoering.

Aanvullende oplossingen

Skype for business telefonie integratie

De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen ongeacht of dit Skype (for Business) gebruikers zijn.

Contact center software

Bereikbaarheid, snelle afhandeling en de juiste verdeling van inkomende oproepen verhogen namelijk de tevredenheid van uw doelgroep. Met een Contact Center regelt u dit alles eenvoudig, overzichtelijk en flexibel!

IP DECT

IP DECT biedt interne draadloze communicatie voor kleine en grote organisaties. U kunt uw klantenservice verbeteren door betere bereikbaarheid. Daarnaast heeft u controle over intern gebruik.

CRM- integratie

Integreer uw telefooncentrale met uw CRM- of ERP-pakket. Eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem en de juiste informatie over de persoon die u aan de lijn heeft altijd beschikbaar.

(VAMO) vast mobiel integratie

Wilt u dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn op mobiel en tegelijk kunnen genieten van alle functionaliteiten van uw telefooncentrale? Bent u als ZZP’er of directeur altijd op weg? Of als accountmanager vaak buiten de deur? Dan is vast mobiel integratie iets voor u. Hiermee kunt u uw vaste nummer op uw mobiel ontvangen, waar u ook bent.

Video vergaderen

Files vermijden en efficiënt werken? Dan is video vergaderen iets voor u!

Omnichannel software

Inkomende telefoontjes, WhatApp gesprekken, e-mailverkeer… het aantal communicatiestromen blijft groeien. En klanten kiezen bij voorkeur hun eigen communciatiemedium. Hoe richt u uw organisatie hier efficiënt op in? Hoe voorkomt u dat uw medewerkers ‘verdrinken’ in al deze communicatie? Met omnichannel communicatie heeft u meer grip op uw klantcontact en biedt u keuzevrijheid in communicatie.

Telefonie-analytics

Met telefonie-analytics analyseert u de data van uw telefonie. U heeft Inzicht in élk gemist gesprek, weet precies welke klanten wel en niet teruggebeld zijn, hoe lang een gesprek gemiddeld duurt en zelfs hoe de klant het gesprek heeft ervaren. Deze analyses vindt u terug in rapporten en dashboards. U bent altijd op de hoogte!

E-book digitale transformatie - bedrijven moeten veranderen

Technologische mogelijkheden ontwikkelen zich razendsnel. Uw concurrenten zien dit en ondernemen actie. Aan de andere kant wil de klant steeds sneller worden geholpen. Als bedrijf wordt u gedwongen te transformeren.

Digitale transformatie verandert uw complete manier van werken. Op
ieder niveau gaat u uw technologie opnieuw inzetten/stroomlijnen
om opnieuw te focussen en de klantervaring te verbeteren.
Uw belangrijkste indicatoren zijn natuurlijk een verhoogde omzet en
winst, maar een verbeterde klantervaring is de sleutel tot het behalen
van die voordelen.

Download gratis ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van digitale transformatie.

E-book communicatie

Zakelijke telefonie

De voordelen voor u

Z

Tevreden klanten
Op het juiste moment en overal communiceren met uw klanten levert tevreden klanten op voor uw organisatie.

Z

Tevreden werknemers
Goede telecommunicatie draagt bij aan de productiviteit en de tevredenheid van uw medewerkers.

Z

Integratie
Aanvullende oplossingen naadloos geïntegreerd met uw communicatie-oplossing.

Ons doel

Tevreden klanten

logo stella
logo arla
Leendert van Steenis auto's
Logo Woonstede
logo koninklijke bibliotheek
logo zoo&zo
logo de meerwaarde
logo jonker en schut

“Wij creëren een veilige en toekomstbestendige oplossing voor uw telefonie. Bekijk de video”

Neem contact met ons op