Telecommunicatie

Zakelijke telefonie voor uw organisatie

Wij zijn van mening dat de telefonie binnen iedere organisatie professioneel geregeld moet zijn: bellen, gebeld worden, eenvoudig doorverbinden en bereikbaar zijn. Het moet vanzelfsprekend zijn. Wat veel ondernemers vergeten is dat er veel waardevolle data voort komt uit de telefonie. Hoe worden de gesprekken afgehandeld? Waar valt mogelijk te bezuinigen binnen uw abonnement? U heeft meerdere mogelijkheden voor inrichting van uw zakelijke telefonie. Lees meer over:

ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS

“Mijn abonnement was afgelopen en ik heb een passend aanbod gekregen voor een nieuw verbeterd abonnement, alsmede voor vervanging van mijn (antieke) telefoon.

Deskundig advies ontvangen en vriendelijk behandeld.

Aan te bevelen.”

Arti Vocaal, Amsterdam

Duidelijke communicatie als er iets is, oplossingsgericht en vakbekwame monteurs. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Technofil BV, Ede

VoIP telefooncentrale

VoIP staat voor Voice over IP. Simpel gezegd: bellen via het internet. Dit biedt diverse voordelen ten opzichte van traditionele telefonie. Bijvoorbeeld enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit, integratiemogelijkheden, maar ook prijstechnisch is het vaak voordelig. 

Meer weten?

voip telefooncentrale
hosted telefonie

Hosted telefonie

Een vorm van VoIP telefonie is hosted telefonie. In tegenstelling tot een VoIP telefooncentrale op locatie, heeft u bij hosted telefonie een virtuele telefooncentrale in de cloud. U profiteert met hosted telefonie van:

  • uitgebreide mogelijkheden;
  • flexibiliteit (eenvoudig op- en afschalen);
  • Niet gebonden aan een locatie;
  • relatief lage kosten.

Uitgelicht

ISDN 15/20/30

Per 1 oktober 2021 stopt KPN definitief met ISDN 15/20/30. 

Maakt u als organisatie nog gebruik van ISDN? Dan dient u tijdig over te stappen op een toekomstbestendige oplossing voor uw telefonie. Wij denken hierover graag met u mee.

Microsoft Teams Telefonie

Veel organisaties werken met Microsoft Teams. Logisch, met Microsoft Teams beheert u al uw interne communicatie en data binnen één omgeving. Hoe handig zou het zijn als u met Microsoft Teams ook extern kunt bellen? Lagarde Groep faciliteert dit graag voor u! Of het nou is door uw bestaande telefooncentrale uit te breiden of volledig over te stappen op Microsoft Teams Telefonie.

Microsoft Teams Telefonie
Zakelijk mobiele telefonie

Zakelijk mobiele telefonie

Zoekt u een oplossing voor mobiele telefonie voor uw organisatie? Lagarde Groep zorgt voor de voordeligste abonnementen en regelt bovendien alle benodigde devices en applicaties voor efficiënte ondersteuning van uw bedrijfsvoering.

    Video conferencing

    Video vergaderen is bijna niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Bedrijven en organisaties zien duidelijk de voordelen ervan:

    • Het scheelt reistijd.
    • Het behoeft geen dure investeringen.
    • Er is steeds meer mogelijk qua functionaliteit.

    Lagarde Groep biedt diverse betaalbare oplossingen voor videovergaderen welke snel te implementeren zijn en over voldoende bandbreedte beschikken. 

    Schermopname videovergadering Microsoft Teams

    E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid

    Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn? 

    Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.

    E-book Grip op communicatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
    E-book communicatie
    Aanvullende oplossingen

    Skype for business telefonie integratie

    De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen ongeacht of dit Skype (for Business) gebruikers zijn.

    Contact center software

    Bereikbaarheid, snelle afhandeling en de juiste verdeling van inkomende oproepen verhogen namelijk de tevredenheid van uw doelgroep. Met een Contact Center regelt u dit alles eenvoudig, overzichtelijk en flexibel!

    IP DECT

    IP DECT biedt interne draadloze communicatie voor kleine en grote organisaties. U kunt uw klantenservice verbeteren door betere bereikbaarheid. Daarnaast heeft u controle over intern gebruik.

    CRM- integratie

    Integreer uw telefooncentrale met uw CRM- of ERP-pakket. Eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem en de juiste informatie over de persoon die u aan de lijn heeft altijd beschikbaar.

    (VAMO) vast mobiel integratie

    Wilt u dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn op mobiel en tegelijk kunnen genieten van alle functionaliteiten van uw telefooncentrale? Bent u als ZZP’er of directeur altijd op weg? Of als accountmanager vaak buiten de deur? Dan is vast mobiel integratie iets voor u. Hiermee kunt u uw vaste nummer op uw mobiel ontvangen, waar u ook bent.

    Video vergaderen

    Files vermijden en efficiënt werken? Dan is video vergaderen iets voor u!

    Omnichannel software

    Inkomende telefoontjes, WhatApp gesprekken, e-mailverkeer… het aantal communicatiestromen blijft groeien. En klanten kiezen bij voorkeur hun eigen communciatiemedium. Hoe richt u uw organisatie hier efficiënt op in? Hoe voorkomt u dat uw medewerkers ‘verdrinken’ in al deze communicatie? Met omnichannel communicatie heeft u meer grip op uw klantcontact en biedt u keuzevrijheid in communicatie.

    Telefonie-analytics

    Met telefonie-analytics analyseert u de data van uw telefonie. U heeft Inzicht in élk gemist gesprek, weet precies welke klanten wel en niet teruggebeld zijn, hoe lang een gesprek gemiddeld duurt en zelfs hoe de klant het gesprek heeft ervaren. Deze analyses vindt u terug in rapporten en dashboards. U bent altijd op de hoogte!

    E-book digitale transformatie - bedrijven moeten veranderen

    Technologische mogelijkheden ontwikkelen zich razendsnel. Uw concurrenten zien dit en ondernemen actie. Aan de andere kant wil de klant steeds sneller worden geholpen. Als bedrijf wordt u gedwongen te transformeren.

    Digitale transformatie verandert uw complete manier van werken. Op
    ieder niveau gaat u uw technologie opnieuw inzetten/stroomlijnen
    om opnieuw te focussen en de klantervaring te verbeteren.
    Uw belangrijkste indicatoren zijn natuurlijk een verhoogde omzet en
    winst, maar een verbeterde klantervaring is de sleutel tot het behalen
    van die voordelen.

    Download gratis ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van digitale transformatie.

    E-book Digitale Transformatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    E-book communicatie

    De voordelen van telecommunicatie specialist Lagarde Groep

    Waarom Lagarde Groep ?

    Z

    Ervaring

    Met meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie voorzien wij u van een betrouwbare oplossing voor uw zakelijke communicatie.

    Z

    Kennis van zaken

    Door de jarenlange ervaring heeft Lagarde Groep kennis in huis. Dat merkt u aan tafel! Heeft u ook behoefte aan een expert? Neem geheel vrijblijvend contact op.

    Z

    Totaalpakket

    Lagarde Groep kan u voorzien van een totaalpakket. Van internetverbinding tot telefoontoestel en smartphone. Wel zo gemakkelijk.

    Ons doel

    Tevreden klanten

    logo stella
    logo arla
    Leendert van Steenis auto's
    Logo Woonstede
    logo koninklijke bibliotheek
    logo zoo&zo
    logo de meerwaarde
    logo jonker en schut

    Referentiecasus telecommunicatie en IT-netwerk bij  Azora

    Azora (900 medewerkers) is een zorginstelling in de achterhoek. Hulpbehoevenden door ziekte, beperking of handicap kunnen de best mogelijke zorg verwachten op één van de zes locaties. Lagarde Groep faciliteert daarbij met de juiste middelen zodat de medewerkers van Azora hun zorgtaken nog beter kunnen uitvoeren.

    Telefonie bij ’s Heeren Loo

    ’s Heeren Loo onderwijs helpt kinderen met een leerachterstand en biedt onderwijs op maat. Vanwege de intensieve zorg die wordt verleend is goede bereikbaarheid enorm belangrijk.

    Lagarde Groep beheert de telefonie-omgeving van ’s Heeren Loo. In de video wordt de samenwerking toegelicht.

    Neem contact met ons op
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
    Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
    Annuleren