Grip op communicatie

Alle business begint met bereikbaarheid

Bellen en vergaderen, schrijven en mailen, werkend Nederland is er maar druk mee. Logisch, want communicatie is essentieel voor goedlopende business. Maar hoe richt je de communicatie goed in? Het klinkt voor de hand liggend, maar alles begint bij bereikbaarheid.

grip op communicatie
“Communicatie is essentieel voor goedlopende business.”

E-book ‘Grip op communicatie’

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? Natuurlijk is het functioneel dat de klant zichzelf door een keuzemenu met de juiste persoon in contact kan brengen. Als dit maar niet leidt tot langere wachttijden!

Download ons E-book en lees hoe het in de praktijk werkt.

Belang van communicatie

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? Natuurlijk is het functioneel dat de klant zichzelf door een keuzemenu met de juiste persoon in contact kan brengen. Als dit maar niet leidt tot langere wachttijden!

Download gratis ons e-book

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren