Telefonie ingericht op uw organisatie

Gratis onderling (inter-)nationaal bellen i.c.m. uitgebreide functionaliteit
Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen

Gratis onderling (inter-)nationaal bellen gecombineerd met functionaliteit

Opereert uw organisatie internationaal? Of telefoneert uw organisatie gewoon geregeld met buitenlandse partijen? Dan weet u wat dit betekent voor uw telefonieomgeving en de kosten die hierbij komen kijken.

Bij Lagarde Groep hebben we nu een perfecte oplossing voor telefonie zodat u:

  • gratis (inter-)nationaal onderling belt;
  • buitenlandse nummers eenvoudig inkoppelt;
  • beschikt over voordelige Europese of Internationale belplannen;
  • profiteert van alle gemakken van een hosted communicatieplatform;
  • naadloos telefonie integreert met uw Teams omgeving.

Wij ontzorgen wij u door realisatie, nazorg en service uit handen te nemen. Waar wilt u meer over weten?

Lage tarieven én gratis onderling (inter-)nationaal bellen

Samen met u stellen we een belbundel samen. In combinatie met de juiste functionaliteit belt u vanaf iedere gewenste locatie op welk moment u maar wilt. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om met een buitenlands nummer te bellen. 

Het wordt nog mooier, want onderling belt u gratis. Of dit nu op deze locatie is, ergens anders in het land of zelfs in het buitenland.  

Gratis internationaal bellen
Communicatieplatform

Communicatieplatform

Telefonie is véél meer dan bellen. Dat weten wij als telecomspecialist als geen ander. Al meer dan 30 jaar ontzorgen wij onze klanten op het gebied van telefonie. En met mooie oplossingen op het gebied van telefonie (bijv. Xelion en Teams telefonie) bouwen we de meest geavanceerde telefonieplatformen. Op maat, geheel naar uw wens!

Kijk hieronder voor functionaliteiten waar wij gelukkig van worden.

Functies van een communicatieplatform waar wij blij van worden

Routering

Verbeter efficiëntie en klantvriendelijkheid met correct ingerichte routering. Bellers worden automatisch naar de juiste personen geleid (bijvoorbeeld waar ze eerder gesprekken mee hebben gehad, of bepaalde teams).

Rapportage en analyse

Er komt natuurlijk enorm veel data binnen via een communicatieplatform. Denk aan inkomende telefoontjes en berichten, gesprekstijden, beantwoorde telefoontjes, en ga zo maar door. 

Hier kunnen mooie dashboards en rapportages mee gebouwd worden, wat weer leidt tot inzicht en verbetering.

Call recording

Neem gesprekken op en luister deze terug wanneer u wilt.

Keuzemenu

Naast routering is een keuzemenu een perfecte oplossing om bellers blijer te maken, ze zijn dan zelf in controle. Zo kiezen zij zelf waar en bij wie zij willen uitkomen. 

Omnichannel

Klanten bepalen zelf via welke manier zij met u communiceren. Of dit nu via chat, SMS, telefoon of mail is.

Met omnichannel software komt alle communicatie centraal binnen en handelt u dit centraal af.

Integratiemogelijkheden

Direct de gegevens van de beller in het scherm? U realiseert het met een CRM-integratie

Zorgen dat u op uw mobiel bereikbaar bent via uw vaste nummer? Of dat u via uw mobiel uitbelt met uw vaste nummer? Dan wordt u gelukkig van de vast-mobiel integratie.

Met de Teams integratie gaat er weer een compleet nieuwe wereld voor u open. Lees onderstaand verder voor meer informatie.

Teams integratie

Functionaliteit die u helpt om uw werk nog beter te doen, onderling gratis bellen, aantrekkelijke belplannen. Wat bieden we nog meer? Een integratie van uw (bestaande) telefonie met Microsoft Teams.

Inkomende en uitgaande oproepen lopen dan via Microsoft Teams. Handig toch, als iedereen toch al in Teams werkt? Hoe dit werkt en wat de mogelijkheden zijn, dat demonstreren we graag aan u.

Teams integratie

Wat de Teams integratie van Lagarde Groep uniek maakt 

1

Complete oplossing

U bent op mobiel, PC en tablet altijd bereikbaar via de Teams app. U voegt zelf gewenste diensten aan de cloudwerkplek toe.

~

Veilig

Uw telefonie is afgeschermd van de publieke cloud, ook derden hebben geen toegang tot uw gegevens.

lage bedragen

De belkosten per werkplek per maand zijn relatief laag. U kunt uw nummer behouden en bereikbaar zijn op en bellen via buitenlandse nummers.

Geen addertjes

Er is geen sprake van verborgen extra kosten en u hoeft uw wachtwoord nooit met derden te delen, wat bij veel andere aanbieders wel het geval is.

Functies

Klantcontactcenter functies zijn perfect te gebruiken in de telefonie omgeving.

Z

toekomst

Automatische updates, geen beheer, IT-kennis en investering nodig. U bent ontzorgd en klaar voor de toekomst!

Uw eigen klantteam

Om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken we met klantteams. Een klantteam is een groep engineers (5-10 engineers) die verantwoordelijk is voor hun eigen klanten. Dit maakt contact persoonlijk en wordt er accuraat aan oplossingen gewerkt. De engineers zijn immers bekend met uw omgeving.

Benieuwd naar de werkwijze van een klantteam? Bekijk de video.

Netwerkbeheer
2 medewerkers kijken op scherm
LGP Fotoshoot jul2019 5621
Beveiliging gevel

Ons doel

Tevreden klanten

logo stella
logo arla
Leendert van Steenis auto's
Logo Woonstede
logo koninklijke bibliotheek
logo zoo&zo
logo de meerwaarde
logo jonker en schut

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Meer weten over hoe het gratis internationaal bellen werkt? En wilt u graag weten welke functionaliteiten uw organisatie echt verder helpen? Vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid