Integratiemogelijkheden telefonie

Knoop systemen en/of oplossingen aan elkaar

Tegenwoordig is telefonie veel meer dan bellen en gebeld worden. Er wordt dagelijks gewerkt aan nieuwe techniek om nóg meer uit de telefonie te halen. Denk aan wachtrijfunctionaliteit, keuzemenu’s, inzicht in status en ga zo maar door.

Wat een enorme boost geeft aan de techniek zijn de vele integratiemogelijkheden. Knoop verschillende systemen en oplossingen aan elkaar om efficiënter en productiever te werken. 

Als Lagarde Groep werken we al jarenlang met integraties en vinden we het een sport continu nieuwe integratiemogelijkheden te realiseren. Waar kunnen we u mee helpen? 

“Met vast op mobiel integratie heeft u alle gebruiksgemakken van een vaste telefoon op mobiel.”

Vast mobiel integratie

Wilt u dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn op mobiel en tegelijk kunnen genieten van alle functionaliteiten van uw telefooncentrale? Bent u als ZZP’er of directeur altijd op weg? Of als accountmanager vaak buiten de deur? Dan is vast mobiel integratie iets voor u. Hiermee kunt u uw vaste nummer op uw mobiel ontvangen, waar u ook bent. Met vast op mobiel integratie heeft u alle gebruiksgemakken van een vaste telefoon (o.a. doorschakelen, in de wacht zetten) op uw mobiel én bent u voor iedereen bereikbaar op één vast zakelijk telefoonnummer. Wij leveren vast naar mobiel bij al onze communicatie-oplossingen.

Microsoft Teams Telefonie

Veel organisaties werken met Microsoft Teams. Logisch, met Microsoft Teams beheert u al uw interne communicatie en data binnen één omgeving. Hoe handig zou het zijn als u met Microsoft Teams ook extern kunt bellen? Met behulp van direct routing realiseren wij dit graag voor u! Of het nou is door uw bestaande telefooncentrale uit te breiden of volledig over te stappen op Microsoft Teams Telefonie.

Microsoft Teams Telefonie
Microsoft Teams Telefonie

CRM-integratie

Direct in beeld wie er belt? En zelfs direct actie kunnen nemen a.d.h.v. wat u ziet op uw beeldscherm? Dat kan met een CRM-integratie. We bieden hiervoor diverse softwareoplossingen (Red-cactus, Broadsoft) en koppelen met allerlei CRM-systemen (Salesforce, AFAS). Dit opent de weg naar mooie extra functionaliteit, zoals click to dial en het automatisch openen van klantkaarten.

Omnichannel

Mensen kiezen al lang niet meer ‘enkel de telefoon’ om contact op te nemen. Dit gebeurt ook via andere kanalen zoals SMS, chat en social media. Daarom spreken wij ook niet zozeer over een telefonieoplossing, maar een communicatieoplossing. We bieden diensten zoals whatsapp-integratie, chat/voicebots en meer om vorm te geven aan uw omnichannel oplossing. Met als voordeel dat communicatie centraal binnenkomt én centraal wordt beheerd.

Microsoft Teams Telefonie
Maatwerk oplossing telefonie

Maatwerk

Heeft u specifieke wensen om een koppeling te realiseren? Dan komen we graag in contact. We houden wel van een uitdaging!  

Ons doel

Tevreden klanten

logo stella
logo arla
Leendert van Steenis auto's
Logo Woonstede
COOP logo
logo zoo&zo
logo de meerwaarde
logo jonker en schut
ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS

Wij hebben voor onze winkels telefonie, netwerken en beveiliging uitbesteed aan Lagarde naar volle tevredenheid.

Bram, Binnenspecialist

Voor Opella (Zorgaanbieder) is het belangrijk ons op het leveren van zo goed mogelijk passende zorg te kunnen focussen. Ontzorging door Lagarde voor alle telefonie zaken draagt daaraan bij.”

Willem, Opella

Klantenvertellen liggend nagebouwd aug 2022

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid