Integratiemogelijkheden telefonie
Knoop systemen en/of oplossingen aan elkaarTegenwoordig is telefonie veel meer dan bellen en gebeld worden. Er wordt dagelijks gewerkt aan nieuwe techniek om nóg meer uit de telefonie te halen. Denk aan wachtrijfunctionaliteit, keuzemenu’s, inzicht in status en ga zo maar door.
Wat een enorme boost geeft aan de techniek zijn de vele integratiemogelijkheden. Knoop verschillende systemen en oplossingen aan elkaar om efficiënter en productiever te werken.
Als Lagarde Groep werken we al jarenlang met integraties en vinden we het een sport continu nieuwe integratiemogelijkheden te realiseren. Waar kunnen we u mee helpen?
Vast mobiel integratie
Wilt u dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn op mobiel en tegelijk kunnen genieten van alle functionaliteiten van uw telefooncentrale? Bent u als ZZP’er of directeur altijd op weg? Of als accountmanager vaak buiten de deur? Dan is vast mobiel integratie iets voor u. Hiermee kunt u uw vaste nummer op uw mobiel ontvangen, waar u ook bent. Met vast op mobiel integratie heeft u alle gebruiksgemakken van een vaste telefoon (o.a. doorschakelen, in de wacht zetten) op uw mobiel én bent u voor iedereen bereikbaar op één vast zakelijk telefoonnummer. Wij leveren vast naar mobiel bij al onze communicatie-oplossingen.
Microsoft Teams Telefonie
Veel organisaties werken met Microsoft Teams. Logisch, met Microsoft Teams beheert u al uw interne communicatie en data binnen één omgeving. Hoe handig zou het zijn als u met Microsoft Teams ook extern kunt bellen? Met behulp van direct routing realiseren wij dit graag voor u! Of het nou is door uw bestaande telefooncentrale uit te breiden of volledig over te stappen op Microsoft Teams Telefonie.
CRM-integratie
Direct in beeld wie er belt? En zelfs direct actie kunnen nemen a.d.h.v. wat u ziet op uw beeldscherm? Dat kan met een CRM-integratie. We bieden hiervoor diverse softwareoplossingen (Red-cactus, Broadsoft) en koppelen met allerlei CRM-systemen (Salesforce, AFAS). Dit opent de weg naar mooie extra functionaliteit, zoals click to dial en het automatisch openen van klantkaarten.
Omnichannel
Mensen kiezen al lang niet meer ‘enkel de telefoon’ om contact op te nemen. Dit gebeurt ook via andere kanalen zoals SMS, chat en social media. Daarom spreken wij ook niet zozeer over een telefonieoplossing, maar een communicatieoplossing. We bieden diensten zoals whatsapp-integratie, chat/voicebots en meer om vorm te geven aan uw omnichannel oplossing. Met als voordeel dat communicatie centraal binnenkomt én centraal wordt beheerd.
Maatwerk
Heeft u specifieke wensen om een koppeling te realiseren? Dan komen we graag in contact. We houden wel van een uitdaging!
Ons doel
Tevreden klanten


“Wij hebben voor onze winkels telefonie, netwerken en beveiliging uitbesteed aan Lagarde naar volle tevredenheid.“
“Voor Opella (Zorgaanbieder) is het belangrijk ons op het leveren van zo goed mogelijk passende zorg te kunnen focussen. Ontzorging door Lagarde voor alle telefonie zaken draagt daaraan bij.”
Veelgestelde vragen
Wat zijn integratiemogelijkheden en waarom zijn ze belangrijk voor bedrijven?
Integratiemogelijkheden verwijzen naar het vermogen van verschillende software- en hardware-oplossingen om samen te werken en gegevens uit te wisselen. Dit is belangrijk voor bedrijven omdat het helpt bij het stroomlijnen van processen, het verbeteren van de efficiëntie, het verminderen van dubbel werk en het bieden van een naadloze gebruikerservaring tussen verschillende systemen.
Hoe kan ik bepalen welke integratiemogelijkheden belangrijk zijn voor mijn bedrijf?
Breng eerst de belangrijkste software en systemen binnen uw bedrijf in kaart en identificeer de processen die afhankelijk zijn van gegevensuitwisseling tussen deze systemen. Vervolgens kunt u prioriteiten stellen op basis van de impact op uw bedrijfsvoering, efficiëntie en gebruikerservaring.
Wat zijn API's en hoe spelen ze een rol bij integratiemogelijkheden?
API’s (Application Programming Interfaces) zijn sets van regels en protocollen die de communicatie en gegevensuitwisseling tussen verschillende software-oplossingen en systemen mogelijk maken. API’s spelen een cruciale rol bij het creëren van integratiemogelijkheden, omdat ze als bruggen fungeren tussen verschillende systemen en ervoor zorgen dat gegevens op een gestandaardiseerde manier kunnen worden gedeeld.
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen bij het implementeren van integratiemogelijkheden?
Enkele van de belangrijkste uitdagingen zijn het waarborgen van compatibiliteit tussen systemen, het beheren van verschillende API’s en datamodellen, het waarborgen van beveiliging en gegevensprivacy, het oplossen van technische problemen en het onderhouden van integraties naarmate systemen evolueren en veranderen.
Hoe kan mijn bedrijf profiteren van het werken met een integratiepartner of consultant?
Een integratiepartner of consultant kan waardevolle expertise bieden bij het plannen, implementeren en beheren van integratiemogelijkheden. Ze kunnen u helpen bij het kiezen van de juiste integratietools en -platforms, het ontwerpen van een effectieve integratie-architectuur, het oplossen van technische problemen en het waarborgen van de beveiliging en privacy van gegevens. Het werken met een integratiepartner kan de kans op succesvolle implementatie vergroten en u tijd en middelen besparen.
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
- Uw gegevens zijn veilig!
Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service
Succesvolle projecten
Klanttevredenheid