Zakelijke telefonie
De juiste oplossing voor telecomHosted telefonie, KPN ÉÉN, Microsoft Teams, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie.
Microsoft Teams telefonie
Veel organisaties maken gebruik van Microsoft Teams om efficiënter samen te werken. Hierdoor bent u niet meer geboden aan uw bureau op kantoor. Mede door het gebruik van de functionaliteiten van Teams zoals:
- chat;
- online vergaderen;
- bestanden delen,
Hoe het handig zou het zijn als Microsoft Teams ook de app is waar uw telefonie samenkomt? Dit is mogelijk! Hoe? Door volledig over te stappen op Microsoft Teams bellen of uw ‘traditionele’ telefooncentrale uit te breiden. U belt dan zowel vast als mobiel met Microsoft Teams.
Zakelijk bellen via internet
De traditionele manier van bellen wordt steeds meer vervangen door bellen via het internet. De reden dat zakelijk bellen via het internet aan populariteit wint is logisch: Het is veelal voordeliger, eenvoudig schaalbaar en er zijn meer mogelijkheden qua functionaliteit.
Waar kiest u voor? Traditionele telefonie of ‘internet telefonie’ en alle mogelijkheden die dit met zich meebrengt?
VOIP bellen
Zakelijk bellen via het internet kan op twee manieren: U kiest voor hosted telefonie of voor een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid is.
Lees meer over het aanschaffen van een VoIP-telefooncentrale.

Hosted telefonie
Hosted telefonie is naast een VoIP-telefooncentrale een oplossing voor bellen via het internet. Met deze zakelijke cloud telefonie oplossing werkt u met een centrale ‘in de cloud’ tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.
Lees meer over onze oplossingen op het gebied van zakelijke cloud telefonie en de hosted telefonie voordelen.

Zakelijk mobiele abonnementen
Zakelijke telefonie betekent u voor mogelijk ook een passend zakelijk mobiel abonnement voor u en uw collega’s. Lagarde Groep zorgt voor:
- de voordeligste abonnementen;
- alle benodigde evices en applicaties voor efficiënte ondersteuning van uw bedrijfsvoering (indien gewenst).
- continu het voordeligste contract. Elke twee jaar houden wij uw contracten opnieuw tegen het licht.
Meer weten over uw mogelijkheden?
KPN zakelijke telefonie: KPN ÉÉN
KPN ÉÉN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN ÉÉN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen van KPN ÉÉN aan als één dienstverlening.
Lees meer over de voordelen en mogelijkheden van KPN ÉÉN MKB.

“Bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”
Eduard Riezebos • Supportmanager
Veelgestelde vragen over zakelijke telefonie
Wij denken in oplossingen
Wat zijn de mogelijkheden?
Wat zijn de functionaliteiten?
Wat zijn de kosten van zakelijke telefonie?
Hoe betrouwbaar is mijn nieuwe oplossing?
VoIP, hosted telefonie, wat houdt dat allemaal in?
En mijn huidige telefoonnummers?
Onze opdrachtgevers


Referentie telefonie: RISK Verzekeringen
“Zakelijke telefonie en bereikbaarheid zijn voor Risk Verzekering van groot belang voor het businessmodel. De Contact Center oplossing zorgt ervoor dat Risk meteen kan sturen op basis van actuele gebeurtenissen. Extra lijnen bijschalen of een nieuwe keuzemenu toevoegen is daardoor snel te regelen, waardoor Risk adequaat kan inspelen op snel wisselende wensen op het gebied van communicatie met klanten. “

’s Heeren Loo onderwijs helpt kinderen met een leerachterstand en biedt onderwijs op maat. Vanwege de intensieve zorg die wordt verleend is goede bereikbaarheid enorm belangrijk.
Lagarde Groep beheert de telefonie-omgeving van ’s Heeren Loo. In de video wordt de samenwerking toegelicht.
“Deze mensen denken goed met je mee en je weet precies waar je aan toe bent, En zeer deskundig personeel goed advies.”
“Lagarde Groep is altijd servicegericht en zoekt naar geschikte oplossingen”
Zakelijk bellen via internet
Verhoog klanttevredenheid
Professioneel ingerichte communicatie is fijn voor uw klanten om meerdere redenen. Bijvoorbeeld door het verkorten van wachttijden en de klant direct met de juiste medewerker verbinden.
Niet locatie gebonden
Flexplekken? Veel onderweg? Geen probleem. Door de moderne zakelijke telefonie oplossingen bent u altijd bereikbaar. Op uw vaste toestel en op mobiel.
Zakelijke support
Wat u mag verwachten van Lagarde Groep is zakelijke support. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat u antwoord krijgt op uw vragen. Mocht er onverhoopt een storing zijn dan kunt u bij onze supportafdeling terecht.
Verhoog werknemerstevredenheid
Uw medewerkers werken efficiënter door de beschikbare functionaliteit. Bijvoorbeeld door CRM-integratie en het gebruiken van meerdere devices i.p.v. één vast toestel.
Uitgebreide functionaliteit
Zoals eerder op de pagina beschreven zijn er enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit. Bijvoorbeeld CRM-integratie, call recording en gespreksroutering. Verbeter uw bereikbaarheid.
Betrouwbaar
Met zakelijk bellen via internet kiest u voor kwaliteit. De verbinding en oplossing die wij leveren is betrouwbaar en stabiel.
VoIP zakelijk
Doe de telefonie check
Onderdelen van de check o.a.:
- Beschikbare verbindingen per locatie
- Mogelijk telefonie-oplossingen
- Integratie met CRM en WhatsApp
- Belverbruikanalyse
- Internationaal versus nationaal verkeer
- Advies
E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid
Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn?
Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.
E-book Grip op communicatie

Zakelijke mobiele telefonie met vast
Vaste zakelijke telefonie combineren met zakelijk mobiel? Dat is vast-mobiel integratie. Geniet van de voordelen, zoals:
- Uw collega’s zien altijd uw beschikbaarheid
- Maak mobiele toestellen onderdeel van de vaste telefonie
- Bepaal zelf met welk nummer u uitbelt: mobiel of vast
- Gespreksopname van vaste en mobiele gesprekken
- Koppeling met bedrijfsapplicaties mogelijk
Kijk op onze pagina over het integreren van vast en mobiel voor meer informatie.
Skype telefonie integratie
De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen.
Lees meer over skype telefonie integratie op onze pagina over skype telefonie integratie.
Contact Center Software
De tijd dat Contact Center Software alleen beschikbaar is voor bedrijven met grote budgetten is voorbij! Iedere organisatie of bedrijf in Nederland kan met een hosted telefonie oplossing of een telefooncentrale snel en eenvoudig gebruik maken van contact center software.
Lees meer over de voordelen van contact center software.
IP DECT
- Betere bereikbaarheid van uw klantenservice.
- Controle over intern gebruik.
DECT is specifiek geschikt voor specialistische segmenten zoals de gezondheidszorg, productiebedrijven, beveiliging en de detailhandel die gebruik maken van draadloze spraak- en berichtendiensten.
Kijk op onze pagina voor meer informatie over IP DECT.
CRM-integratie
Wilt u eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem? Altijd de juiste informatie over de persoon bij de hand hebben? Dan biedt CRM-integratie uitkomst. Wij ondersteunen meer dan 100 CRM-systemen en bieden indien gewenst maatwerk CRM-koppelingen aan.
Lees meer over CRM-integratie op onze pagina.
Call recording
Lagarde Groep biedt de Call Recording dienst aan voor haar klanten. De Call Recording oplossing biedt een gespreksopnameservice. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de hosted telefonie omgeving worden opgenomen. De recording server is direct gekoppeld met de hosted telefonie centrale. Er zijn dus geen voorzieningen (zoals extra hardware) nodig op de klantlocatie. Voeg daarbij Call Recording toe aan VAMO, en biedt daarmee gespreksopname voor de mobiele telefoons. Daarmee combineert u Call Recording met Vast-Mobiel integratie. Een complete oplossing voor zakelijke telefonie in één omgeving.
Bereikbaar blijven met UPS as a Service
- Vast laag maandbedrag voor noodstroomvoorziening
- Monitoring van de UPS met duidelijke meldingen
- Opvolging van meldingen door Lagarde Groep
- Lagarde Groep is verantwoordelijk voor het onderhoud en de batterijstatus
- Leverbaar in rack- of towermodel
Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale?
Checklist vaste telefonie zakelijk
- Welke verbinding met de buitenwereld is er beschikbaar op mijn locatie? Glasvezel, VDSL of ADSL bijvoorbeeld.
- Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
- Hoeveel bel ik onderling tussen mijn locaties? Met het buitenland? En binnen Nederland?
- Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
- Welke functionaliteiten gebruik ik nu en wil ik behouden? Welke zou ik graag toegevoegd zien?
- Wil ik gaan voor alleen mobiel, mobile first of vaste toestellen?
- Welke mogelijkheden zijn er voor integratie met mijn CRM-systeem?
Zakelijke telefonie partnerschappen
Lagarde Groep werkt nauw samen met een aantal betrouwbare fabrikanten van telefonie-oplossingen. Door partnerschappen met meerdere fabrikanten en merken, kan er altijd gekozen worden voor een zakelijke telefooncentrale oplossing die past de situatie van uw bedrijf. Lagarde Groep werkt onder andere met Mitel, Yealink en Panasonic.
De voordelen
Ervaring
Gecertificeerd
Lagarde Groep beschikt over gecertificeerde medewerkers
Totaalpakket
Wij leveren een complete oplossing voor telefonie

I Am Totaalcommunicatie
Nog meer halen uit uw telefonie? Transfomeer dan uw telefonie-omgeving naar een communicatieplatform met I AM Totaalcommunicatie. Een hosted telefonie oplossing, met nog meer mogelijkheden! Bijvoorbeeld:
- uitgebreide telefoonopties zoals interne beschikbaarheidsstatus en eenvoudig doorschakelen.
- Bestanden en schermen delen met uw collega’s.
- Groepschats en videovergaderingen.
Meer weten? Klik op onderstaande button.
Telecommunicatie oplossing
Zoals u heeft kunnen lezen zijn er ongekend veel mogelijkheden voor zakelijke telefonie. Wat is voor uw organisatie de beste keus? VoIP telefonie? Een vaste centrale of een cloud telefooncentrale? Voor welke functionaliteiten kiest u? En hoe gaat u nou kiezen tussen al die telefonie aanbieders?
Bij Lagarde Groep hechten we veel waarde aan persoonlijk klantcontact en uitgebreid advies. We helpen u graag zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan het onderstaande formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.