Zakelijke telefonie

De juiste oplossing voor uw organisatie
Informatie aanvragen
Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie.
Zakelijke telefonie
“Bereikbaar zijn is van groot belang!”

Lagarde medewerkers staan voor u klaar

“Samenwerken met Lagarde betekent dat u een allround sparringpartner hebt die tegelijk de volle verantwoordelijkheid neemt voor de werking van uw systemen. Heeft u vragen over de mogelijkheden van zakelijk telefonie voor uw organisatie? Tijd om af te spreken. Neem contact op voor een inspirerende afspraak!”

Martin Gol, Salesmanager Communicatie

Onze opdrachtgevers

Een greep uit onze zakelijke telefonie referenties.

logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo voortman groep
logo van lodenstein college
logo van de brug
logo saxenburgh groep
logo nuborgh college
logo maxilia
logo Hoornbeeck college
logo Axflow
logo Adullam
Logo Pharmaceuticals
Logo DVG

De juiste telefonie-oplossing voor uw organisatie

Doe de zakelijke telefonie check

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis telefoniecheck aan en ontvang gratis advies.

Onderdelen van de check o.a.:

  • Beschikbare verbindingen per locatie
  • Mogelijk telefonie-oplossingen
  • Integratie met CRM en WhatsApp
  • Belverbruikanalyse
  • Internationaal versus nationaal verkeer
  • Advies

Cloud telefonie

Bellen via internet, ook wel ‘hosted telefonie’ of ‘cloud telefonie’, is een voordelige oplossing die weinig initiële investeringen vergt en makkelijk schaalbaar is. U werkt met een centrale ‘in de cloud’ tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.

Lees meer over  onze oplossingen op het gebied van zakelijke telefonie en de hosted telefonie voordelen.

zakelijk-bellen-hosted

Grip op communicatie

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? Natuurlijk is het functioneel dat de klant zichzelf door een keuzemenu met de juiste persoon in contact kan brengen. Als dit maar niet leidt tot langere wachttijden!

Download ons E-book en lees hoe het in de praktijk werkt.

KPN zakelijke telefonie: KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN ÉÉN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen van KPN ÉÉN aan als één dienstverlening.

Lees meer over de voordelen en mogelijkheden van KPN ÉÉN MKB.

zakelijke-telefonie-kpn-een

VOIP bellen

VOIP bellen kan op twee manieren. Dat kan met een hosted telefonie oplossing. Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.

Lees meer over het aanschaffen van een telefooncentrale.

zakelijke-telefonie-mitel

Zakelijke mobiele telefonie met vast

Vaste, zakelijke telefonie combineren met zakelijk mobiel? Dat is vast-mobiel integratie. Geniet van de voordelen, zoals:

  • Uw collega’s zien altijd uw beschikbaarheid
  • Maak mobiele toestellen onderdeel van de vaste telefonie
  • Bepaal zelf met welk nummer u uitbelt: mobiel of vast
  • Gespreksopname van vaste en mobiele gesprekken
  • Koppeling met bedrijfsapplicaties mogelijk

Kijk op onze pagina over het integreren van vast en mobiel voor meer informatie.

Skype telefonie integratie

De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen.

Lees meer over  skype telefonie integratie op onze pagina over skype telefonie integratie.

Referentie telefonie: RISK Verzekeringen

“Zakelijke telefonie en bereikbaarheid is voor Risk Verzekering van groot belang voor het businessmodel. De Contact Center oplossing zorgt ervoor dat Risk meteen kan sturen op basis van actuele gebeurtenissen. Extra lijnen bijschalen of een nieuwe keuzemenu toevoegen is daardoor snel te regelen, waardoor Risk adequaat kan inspelen op snel wisselende wensen op het gebied van communicatie met klanten. “

zakelijke-telefonie-referentie-risk
Zakelijk telefonie Contact Center Software

Contact Center Software

De tijd dat Contact Center Software alleen beschikbaar is voor bedrijven met grote budgetten is voorbij! Iedere organisatie of bedrijf in Nederland kan met een hosted telefonie oplossing of een telefooncentrale snel en eenvoudig gebruik maken van contact center software.

Lees meer over de voordelen van contact center software.

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale?

Checklist zakelijke telefonie

  • Welke verbinding met de buitenwereld is er beschikbaar op mijn locatie? Glasvezel, VDSL of ADSL bijvoorbeeld.
  • Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
  • Hoeveel bel ik onderling tussen mijn locaties? Met het buitenland? En binnen Nederland?
  • Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
  • Welke functionaliteiten gebruik ik nu en wil ik behouden? Welke zou ik graag toegevoegd zien?
  • Wil ik gaan voor alleen mobiel, mobile first of vaste toestellen?
  • Welke mogelijkheden zijn er voor integratie met mijn CRM-systeem?

Call Recording

Lagarde biedt de Call Recording dienst aan voor haar klanten. De Call Recording oplossing biedt een gespreksopnameservice. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de zakelijke telefonie omgeving worden opgenomen.

Lees meer over Mitel call recording of Broadsoft call recording.

Zakelijke telefonie partnerschappen

Lagarde werkt nauw samen met een aantal betrouwbare fabrikanten van telefonie-oplossingen. Door partnerschappen met meerdere fabrikanten en merken, kan er altijd gekozen worden voor een zakelijke telefooncentrale oplossing die past de situatie van uw bedrijf. Lagarde werkt onder andere met MitelYealink en Panasonic.

zakelijke-telefonie-yealink
zakelijke-telefonie-panasonic
zakelijke-telefonie-mitel

Bereikbaar blijven met UPS as a service

Een stroomstoring, hoe vervelend ook, kan wel eens voorkomen. En dan kan het zijn dat uw zakelijke telefonieoplossing opeens niet meer werkt. Bent u hier op voorbereid? Met UPS as a service van Lagarde loopt u geen enkel risico meer. De voordelen zijn:

  • Vast laag maandbedrag voor noodstroomvoorziening
  • Monitoring van de UPS met duidelijke meldingen
  • Opvolging van meldingen door Lagarde
  • Lagarde is verantwoordelijk voor het onderhoud en de batterijstatus 
  • Leverbaar in rack- of towermodel
zakelijke-telefonie-ups-as-a-service
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren