Zakelijke telefonie

De juiste oplossing voor uw organisatie
Ontvang informatie

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie.

Zakelijke telefonie
“Bereikbaar zijn is van groot belang!”
Lagarde medewerkers staan voor u klaar
“Samenwerken met Lagarde betekent dat u een allround sparringpartner hebt die tegelijk de volle verantwoordelijkheid neemt voor de werking van uw systemen. Heeft u vragen over de mogelijkheden van zakelijk telefonie voor uw organisatie? Tijd om af te spreken. Neem contact op voor een inspirerende afspraak!”
Martin Gol, Salesmanager Communicatie

Veelgestelde vragen over zakelijke telefonie

Wij denken in oplossingen

Wat zijn de mogelijkheden?
De mogelijkheden voor zakelijke telefonie zijn zeer uitgebreid. Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale. Wat is voor uw situatie de beste oplossing? We informeren u graag.

Wat zijn de functionaliteiten?
Dat is afhankelijk van uw oplossing. Een greep uit de mogelijkheden: CRM-integratie, bereikbaar op één nummer op zowel vast als mobiel, voicemail, call recording, wachtrijsysteem en gespreksroutering. En nog veel meer!

Wat zijn de kosten van zakelijke telefonie?
U ontvangt een offerte op maat voor uw situatie. De kosten zijn namelijk van uw wensen en meerdere factoren afhankelijk.

Hoe betrouwbaar is mijn nieuwe oplossing?
In alle gevallen garanderen we een betrouwbare verbinding. Zelfs voor het uitvallen van de stroom hebben we een oplossing: UPS as a Service. U loopt geen risico en blijft bereikbaar.
VoIP, hosted telefonie, wat houdt dat allemaal in?
Simpel gezegd betekent VoIP of hosted telefonie: Bellen via het internet. Wilt u meer informatie? We lichten het graag toe.
En mijn huidige telefoonnummers?
Die behoud u! Sterker nog: U breidt, indien gewenst, eenvoudig uw telefoonnummers uit. Doorgaans beschikt u, na aanvraag, binnen 24 uur over een nieuw telefoonnummer.

“Bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”

Eduard Riezebos • Supportmanager

De voordelen
Waarom Lagarde?
Z

Ervaring

Meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie en ICT

Z

Gecertificeerd

Lagarde heeft gecertificeerde medewerkers in dienst

Z

Totaalpakket

Wij leveren een complete oplossing voor telefonie

Onze opdrachtgevers

Zakelijke telefonie referenties

logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo voortman groep
logo van lodenstein college
logo van de brug
logo saxenburgh groep
logo nuborgh college
logo maxilia
logo Hoornbeeck college
logo Axflow
logo Adullam
Logo Pharmaceuticals
Logo DVG

“Deze mensen denken goed met je mee en je weet precies waar je aan toe bent, En zeer deskundig personeel goed advies.”

Han

Manager, Recreatie Everstein

“Lagarde is altijd servicegericht en zoekt naar geschikte oplossingen”

Theo

Technical manager, SOLIS Projects B.V.

Zakelijke telefonie
De voordelen
Verhoog klanttevredenheid
Professioneel ingerichte communicatie is fijn voor uw klanten om meerdere redenen. Bijvoorbeeld door het verkorten van wachttijden en de klant direct met de juiste medewerker verbinden.
Niet locatie gebonden
Flexplekken? Veel onderweg? Geen probleem. Door de moderne zakelijke telefonie oplossingen bent u altijd bereikbaar. Op uw vaste toestel en op mobiel.
Zakelijke support
Wat u mag verwachten van Lagarde is zakelijke support. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat u antwoord krijgt op uw vragen. Mocht er onverhoopt een storing zijn dan kunt u bij onze supportafdeling terecht.

Verhoog werknemerstevredenheid
Uw medewerkers werken efficiënter door de beschikbare functionaliteit. Bijvoorbeeld door CRM-integratie en het gebruiken van meerdere devices i.p.v. één vast toestel.
Uitgebreide functionaliteit
Zoals eerder op de pagina beschreven zijn er enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit. Bijvoorbeeld CRM-integratie, call recording en gespreksroutering. Verbeter uw bereikbaarheid.
Betrouwbaar
De verbinding en oplossing die wij leveren is betrouwbaar en stabiel.

Zakelijke cloud telefonie

Bellen via internet, ook wel ‘hosted telefonie’ of ‘cloud telefonie’, is een voordelige oplossing die weinig initiële investeringen vergt en makkelijk schaalbaar is. Met zakelijke cloud telefonie werkt u met een centrale ‘in de cloud’ tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.

Lees meer over  onze oplossingen op het gebied van zakelijke cloud telefonie en de hosted telefonie voordelen.

zakelijk-bellen-hosted

De juiste telefonie-oplossing voor uw organisatie

Doe de telefonie check

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis telefoniecheck aan en ontvang gratis advies.

Onderdelen van de check o.a.:

  • Beschikbare verbindingen per locatie
  • Mogelijk telefonie-oplossingen
  • Integratie met CRM en WhatsApp
  • Belverbruikanalyse
  • Internationaal versus nationaal verkeer
  • Advies
Grip op communicatie
Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? Natuurlijk is het functioneel dat de klant zichzelf door een keuzemenu met de juiste persoon in contact kan brengen. Als dit maar niet leidt tot langere wachttijden!

Download ons E-book en lees hoe het in de praktijk werkt.

KPN zakelijke telefonie: KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN ÉÉN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen van KPN ÉÉN aan als één dienstverlening.

Lees meer over de voordelen en mogelijkheden van KPN ÉÉN MKB.

zakelijke-telefonie-kpn-een

VOIP bellen

VOIP bellen kan op twee manieren. Dat kan met een hosted telefonie oplossing. Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.

Lees meer over het aanschaffen van een telefooncentrale.

zakelijke-telefonie-mitel

Zakelijke mobiele telefonie met vast

Vaste, zakelijke telefonie combineren met zakelijk mobiel? Dat is vast-mobiel integratie. Geniet van de voordelen, zoals:

  • Uw collega’s zien altijd uw beschikbaarheid
  • Maak mobiele toestellen onderdeel van de vaste telefonie
  • Bepaal zelf met welk nummer u uitbelt: mobiel of vast
  • Gespreksopname van vaste en mobiele gesprekken
  • Koppeling met bedrijfsapplicaties mogelijk

Kijk op onze pagina over het integreren van vast en mobiel voor meer informatie.

Skype telefonie integratie

De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen.

Lees meer over  skype telefonie integratie op onze pagina over skype telefonie integratie.

Referentie telefonie: RISK Verzekeringen

“Zakelijke telefonie en bereikbaarheid is voor Risk Verzekering van groot belang voor het businessmodel. De Contact Center oplossing zorgt ervoor dat Risk meteen kan sturen op basis van actuele gebeurtenissen. Extra lijnen bijschalen of een nieuwe keuzemenu toevoegen is daardoor snel te regelen, waardoor Risk adequaat kan inspelen op snel wisselende wensen op het gebied van communicatie met klanten. “

zakelijke-telefonie-referentie-risk
Zakelijk telefonie Contact Center Software

Contact Center Software

De tijd dat Contact Center Software alleen beschikbaar is voor bedrijven met grote budgetten is voorbij! Iedere organisatie of bedrijf in Nederland kan met een hosted telefonie oplossing of een telefooncentrale snel en eenvoudig gebruik maken van contact center software.

Lees meer over de voordelen van contact center software.

IP DECT

IP DECT biedt interne draadloze communicatie voor kleine en grote organisaties. IP DECT heeft de volgende voordelen:

  • Betere bereikbaarheid van uw klantenservice.
  • Controle over intern gebruik.

DECT is specifiek geschikt voor specialistische segmenten zoals de gezondheidszorg, productiebedrijven, beveiliging en de detailhandel die gebruik maken van draadloze spraak- en berichtendiensten.

Kijk op onze pagina voor meer informatie over IP DECT.

CRM-integratie

Wilt u eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem? Altijd de juiste informatie over de persoon bij de hand hebben? Dan biedt CRM-integratie uitkomst. Wij ondersteunen meer dan 100 CRM-systemen en bieden indien gewenst maatwerk CRM-koppelingen aan.

Lees meer over  CRM-integratie op onze pagina.

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale?

Checklist zakelijke telefonie

  • Welke verbinding met de buitenwereld is er beschikbaar op mijn locatie? Glasvezel, VDSL of ADSL bijvoorbeeld.
  • Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
  • Hoeveel bel ik onderling tussen mijn locaties? Met het buitenland? En binnen Nederland?
  • Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
  • Welke functionaliteiten gebruik ik nu en wil ik behouden? Welke zou ik graag toegevoegd zien?
  • Wil ik gaan voor alleen mobiel, mobile first of vaste toestellen?
  • Welke mogelijkheden zijn er voor integratie met mijn CRM-systeem?

Call Recording

Lagarde biedt de Call Recording dienst aan voor haar klanten. De Call Recording oplossing biedt een gespreksopnameservice. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de zakelijke telefonie omgeving worden opgenomen.

Lees meer over Mitel call recording of Broadsoft call recording.

Zakelijke telefonie partnerschappen

Lagarde werkt nauw samen met een aantal betrouwbare fabrikanten van telefonie-oplossingen. Door partnerschappen met meerdere fabrikanten en merken, kan er altijd gekozen worden voor een zakelijke telefooncentrale oplossing die past de situatie van uw bedrijf. Lagarde werkt onder andere met MitelYealink en Panasonic.

zakelijke-telefonie-yealink
zakelijke-telefonie-panasonic
zakelijke-telefonie-mitel

Bereikbaar blijven met UPS as a service

Een stroomstoring, hoe vervelend ook, kan wel eens voorkomen. En dan kan het zijn dat uw telefonieoplossing opeens niet meer werkt. Bent u hier op voorbereid? Met UPS as a service van Lagarde loopt u geen enkel risico meer. De voordelen zijn:

  • Vast laag maandbedrag voor noodstroomvoorziening
  • Monitoring van de UPS met duidelijke meldingen
  • Opvolging van meldingen door Lagarde
  • Lagarde is verantwoordelijk voor het onderhoud en de batterijstatus 
  • Leverbaar in rack- of towermodel
zakelijke-telefonie-ups-as-a-service
Informatie aanvragen

Privacyverklaring

De 3 stappen na het indienen van uw aanvraag:

1. We nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

2. Indien gewenst komen we op locatie voor een inventarisatie.

3. U ontvangt van ons een offerte op maat.

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren