Zakelijke telefonie

De juiste oplossing voor telecom

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, Microsoft Teams, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie.

Microsoft Teams telefonie

Veel organisaties maken gebruik van Microsoft Teams om efficiënter samen te werken. Hierdoor bent u niet meer geboden aan uw bureau op kantoor. Mede door het gebruik van de functionaliteiten van Teams zoals:

  • chat;
  • online vergaderen;
  • bestanden delen,

 Hoe het handig zou het zijn als Microsoft Teams ook de app is waar uw telefonie samenkomt? Dit is mogelijk! Hoe? Door volledig over te stappen op Microsoft Teams bellen of uw ‘traditionele’ telefooncentrale uit te breiden. U belt dan zowel vast als mobiel met Microsoft Teams. 

Micosoft Teams telefonie

Zakelijk bellen via internet

De traditionele manier van bellen wordt steeds meer vervangen door bellen via het internet. De reden dat zakelijk bellen via het internet aan populariteit wint is logisch: Het is veelal voordeliger, eenvoudig schaalbaar en er zijn meer mogelijkheden qua functionaliteit.

Waar kiest u voor? Traditionele telefonie of ‘internet telefonie’ en alle mogelijkheden die dit met zich meebrengt? 

VOIP bellen

Zakelijk bellen via het internet kan op twee manieren: U kiest voor hosted telefonie of voor een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.

Lees meer over het aanschaffen van een VoIP-telefooncentrale.

Telefoontoestellen Mitel

Hosted telefonie

Hosted telefonie is naast een VoIP-telefooncentrale een oplossing voor bellen via het internet. Met deze zakelijke cloud telefonie oplossing werkt u met een centrale ‘in de cloud’ tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.

Lees meer over  onze oplossingen op het gebied van zakelijke cloud telefonie en de hosted telefonie voordelen.

zakelijk-bellen-hosted
zakelijke-telefonie-ups-as-a-service

Zakelijk mobiele abonnementen

Zakelijke telefonie betekent u voor mogelijk ook een passend zakelijk mobiel abonnement voor u en uw collega’s. Lagarde Groep zorgt voor:

  • de voordeligste abonnementen;
  • alle benodigde evices en applicaties voor efficiënte ondersteuning van uw bedrijfsvoering (indien gewenst).
  • continu het voordeligste contract. Elke twee jaar houden wij uw contracten opnieuw tegen het licht. 

Meer weten over uw mogelijkheden?

KPN zakelijke telefonie: KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN ÉÉN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen van KPN ÉÉN aan als één dienstverlening.

Lees meer over de voordelen en mogelijkheden van KPN ÉÉN MKB.

zakelijke-telefonie-kpn-een

“Bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”

Eduard Riezebos • Supportmanager

Veelgestelde vragen over zakelijke telefonie

Wij denken in oplossingen

Wat zijn de mogelijkheden?
De mogelijkheden voor zakelijke telefonie zijn zeer uitgebreid. Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale. Wat is voor uw situatie de beste oplossing? We informeren u graag.

Wat zijn de functionaliteiten?
Dat is afhankelijk van uw oplossing. Een greep uit de mogelijkheden: CRM-integratie, bereikbaar op één nummer op zowel vast als mobiel, voicemail, call recording, wachtrijsysteem en gespreksroutering. En nog veel meer!

Wat zijn de kosten van zakelijke telefonie?
U ontvangt een offerte op maat voor uw situatie. De kosten zijn namelijk van uw wensen en meerdere factoren afhankelijk.

Hoe betrouwbaar is mijn nieuwe oplossing?
In alle gevallen garanderen we een betrouwbare verbinding. Zelfs voor het uitvallen van de stroom hebben we een oplossing: UPS as a Service. U loopt geen risico en blijft bereikbaar.

VoIP, hosted telefonie, wat houdt dat allemaal in?

Simpel gezegd betekent VoIP of hosted telefonie: Bellen via het internet. Zakelijk bellen via internet wordt door steeds meer bedrijven gebruikt. Benieuwd naar uw mogelijkheden? We lichten het graag toe.

En mijn huidige telefoonnummers?
Die behoud u! Sterker nog: U breidt, indien gewenst, eenvoudig uw telefoonnummers uit. Doorgaans beschikt u, na aanvraag, binnen 24 uur over een nieuw telefoonnummer.

Onze opdrachtgevers

logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo voortman groep
logo van lodenstein college
logo van de brug
logo saxenburgh groep
logo nuborgh college
logo maxilia
logo Hoornbeeck college
logo Axflow
logo Adullam
Logo Pharmaceuticals
Logo DVG

Referentie telefonie: RISK Verzekeringen

“Zakelijke telefonie en bereikbaarheid zijn voor Risk Verzekering van groot belang voor het businessmodel. De Contact Center oplossing zorgt ervoor dat Risk meteen kan sturen op basis van actuele gebeurtenissen. Extra lijnen bijschalen of een nieuwe keuzemenu toevoegen is daardoor snel te regelen, waardoor Risk adequaat kan inspelen op snel wisselende wensen op het gebied van communicatie met klanten. “

zakelijke-telefonie-referentie-risk
Telefonie bij ’s Heeren Loo

’s Heeren Loo onderwijs helpt kinderen met een leerachterstand en biedt onderwijs op maat. Vanwege de intensieve zorg die wordt verleend is goede bereikbaarheid enorm belangrijk.

Lagarde Groep beheert de telefonie-omgeving van ’s Heeren Loo. In de video wordt de samenwerking toegelicht.

 

“Deze mensen denken goed met je mee en je weet precies waar je aan toe bent, En zeer deskundig personeel goed advies.”

Han

Manager, Recreatie Everstein

“Lagarde Groep is altijd servicegericht en zoekt naar geschikte oplossingen”

Theo

Technical manager, SOLIS Projects B.V.

Zakelijk bellen via internet

De voordelen van vaste telefonie zakelijk

Verhoog klanttevredenheid
Professioneel ingerichte communicatie is fijn voor uw klanten om meerdere redenen. Bijvoorbeeld door het verkorten van wachttijden en de klant direct met de juiste medewerker verbinden.

Niet locatie gebonden
Flexplekken? Veel onderweg? Geen probleem. Door de moderne zakelijke telefonie oplossingen bent u altijd bereikbaar. Op uw vaste toestel en op mobiel.

Zakelijke support

Wat u mag verwachten van Lagarde Groep is zakelijke support. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat u antwoord krijgt op uw vragen. Mocht er onverhoopt een storing zijn dan kunt u bij onze supportafdeling terecht.

Verhoog werknemerstevredenheid
Uw medewerkers werken efficiënter door de beschikbare functionaliteit. Bijvoorbeeld door CRM-integratie en het gebruiken van meerdere devices i.p.v. één vast toestel.

Uitgebreide functionaliteit
Zoals eerder op de pagina beschreven zijn er enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit. Bijvoorbeeld CRM-integratie, call recording en gespreksroutering. Verbeter uw bereikbaarheid.

Betrouwbaar

Met zakelijk bellen via internet kiest u voor kwaliteit. De verbinding en oplossing die wij leveren is betrouwbaar en stabiel.

VoIP zakelijk

Doe de telefonie check

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Zakelijk VoIP bellen? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis telefoniecheck aan en ontvang gratis advies.

Onderdelen van de check o.a.:

  • Beschikbare verbindingen per locatie
  • Mogelijk telefonie-oplossingen
  • Integratie met CRM en WhatsApp
  • Belverbruikanalyse
  • Internationaal versus nationaal verkeer
  • Advies

E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn? 

Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.

E-book Grip op communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
E-book communicatie
Aanvullende oplossingen
Zakelijke mobiele telefonie met vast

Vaste zakelijke telefonie combineren met zakelijk mobiel? Dat is vast-mobiel integratie. Geniet van de voordelen, zoals:

  • Uw collega’s zien altijd uw beschikbaarheid
  • Maak mobiele toestellen onderdeel van de vaste telefonie
  • Bepaal zelf met welk nummer u uitbelt: mobiel of vast
  • Gespreksopname van vaste en mobiele gesprekken
  • Koppeling met bedrijfsapplicaties mogelijk

Kijk op onze pagina over het integreren van vast en mobiel voor meer informatie.

Skype telefonie integratie

De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen.

Lees meer over  skype telefonie integratie op onze pagina over skype telefonie integratie.

Contact Center Software

De tijd dat Contact Center Software alleen beschikbaar is voor bedrijven met grote budgetten is voorbij! Iedere organisatie of bedrijf in Nederland kan met een hosted telefonie oplossing of een telefooncentrale snel en eenvoudig gebruik maken van contact center software.

Lees meer over de voordelen van contact center software.

IP DECT
IP DECT biedt interne draadloze communicatie voor kleine en grote organisaties. IP DECT heeft de volgende voordelen:

  • Betere bereikbaarheid van uw klantenservice.
  • Controle over intern gebruik.

DECT is specifiek geschikt voor specialistische segmenten zoals de gezondheidszorg, productiebedrijven, beveiliging en de detailhandel die gebruik maken van draadloze spraak- en berichtendiensten.

Kijk op onze pagina voor meer informatie over IP DECT.

CRM-integratie

Wilt u eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem? Altijd de juiste informatie over de persoon bij de hand hebben? Dan biedt CRM-integratie uitkomst. Wij ondersteunen meer dan 100 CRM-systemen en bieden indien gewenst maatwerk CRM-koppelingen aan.

Lees meer over  CRM-integratie op onze pagina.

Call recording

Lagarde Groep biedt de Call Recording dienst aan voor haar klanten. De Call Recording oplossing biedt een gespreksopnameservice. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de hosted telefonie omgeving worden opgenomen. De recording server is direct gekoppeld met de hosted telefonie centrale. Er zijn dus geen voorzieningen (zoals extra hardware) nodig op de klantlocatie. Voeg daarbij Call Recording toe aan VAMO, en biedt daarmee gespreksopname voor de mobiele telefoons. Daarmee combineert u Call Recording met Vast-Mobiel integratie. Een complete oplossing voor zakelijke telefonie in één omgeving.

Bereikbaar blijven met UPS as a Service
Een stroomstoring, hoe vervelend ook, kan wel eens voorkomen. En dan kan het zijn dat uw telefonieoplossing opeens niet meer werkt. Bent u hier op voorbereid? Met UPS as a service van Lagarde Groep loopt u geen enkel risico meer. De voordelen zijn:

  • Vast laag maandbedrag voor noodstroomvoorziening
  • Monitoring van de UPS met duidelijke meldingen
  • Opvolging van meldingen door Lagarde Groep
  • Lagarde Groep is verantwoordelijk voor het onderhoud en de batterijstatus 
  • Leverbaar in rack- of towermodel

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale?

Checklist vaste telefonie zakelijk

  • Welke verbinding met de buitenwereld is er beschikbaar op mijn locatie? Glasvezel, VDSL of ADSL bijvoorbeeld.
  • Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
  • Hoeveel bel ik onderling tussen mijn locaties? Met het buitenland? En binnen Nederland?
  • Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
  • Welke functionaliteiten gebruik ik nu en wil ik behouden? Welke zou ik graag toegevoegd zien?
  • Wil ik gaan voor alleen mobiel, mobile first of vaste toestellen?
  • Welke mogelijkheden zijn er voor integratie met mijn CRM-systeem?

Zakelijke telefonie partnerschappen

Lagarde Groep werkt nauw samen met een aantal betrouwbare fabrikanten van telefonie-oplossingen. Door partnerschappen met meerdere fabrikanten en merken, kan er altijd gekozen worden voor een zakelijke telefooncentrale oplossing die past de situatie van uw bedrijf. Lagarde Groep werkt onder andere met Mitel, Yealink en Panasonic.

zakelijke-telefonie-yealink
zakelijke-telefonie-panasonic
zakelijke-telefonie-mitel

De voordelen

Waarom Lagarde Groep ?
Z

Ervaring

Meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie en ICT
Z

Gecertificeerd

Lagarde Groep beschikt over gecertificeerde medewerkers

Z

Totaalpakket

Wij leveren een complete oplossing voor telefonie

I AM Totaalcommunicatie

I Am Totaalcommunicatie

Nog meer halen uit uw telefonie? Transfomeer dan uw telefonie-omgeving naar een communicatieplatform met I AM Totaalcommunicatie. Een hosted telefonie oplossing, met nog meer mogelijkheden! Bijvoorbeeld:

  • uitgebreide telefoonopties zoals interne beschikbaarheidsstatus en eenvoudig doorschakelen.
  • Bestanden en schermen delen met uw collega’s.
  • Groepschats en videovergaderingen.

Meer weten? Klik op onderstaande button.

Medewerker met headset

Telecommunicatie oplossing

Zoals u heeft kunnen lezen zijn er ongekend veel mogelijkheden voor zakelijke telefonie. Wat is voor uw organisatie de beste keus? VoIP telefonie? Een vaste centrale of een cloud telefooncentrale? Voor welke functionaliteiten kiest u? En hoe gaat u nou kiezen tussen al die telefonie aanbieders?

Bij Lagarde Groep hechten we veel waarde aan persoonlijk klantcontact en uitgebreid advies. We helpen u graag zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan het onderstaande formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Neem contact met ons op
  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren