Zakelijke telefonie

De juiste oplossing voor telecom
Ontvang informatie

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie.

Medewerker met headset achter computer

“Bereikbaar zijn is van groot belang!”

Telefonie bij ’s Heeren Loo

’s Heeren Loo onderwijs helpt kinderen met een leerachterstand en biedt onderwijs op maat. Vanwege de intensieve zorg die wordt verleend is goede bereikbaarheid enorm belangrijk.

Lagarde Groep beheert de telefonie-omgeving van ’s Heeren Loo. In de video wordt de samenwerking toegelicht.

 

Zakelijk bellen via internet

De traditionele manier van bellen wordt steeds meer vervangen door bellen via het internet. De reden dat zakelijk bellen via het internet aan populariteit wint is logisch: Het is veelal voordeliger, eenvoudig schaalbaar en er zijn meer mogelijkheden qua functionaliteit.

Waar kiest u voor? Traditionele telefonie of ‘internet telefonie’ en alle mogelijkheden die dit met zich meebrengt? 

VOIP bellen

Zakelijk bellen via het internet kan op twee manieren: U kiest voor hosted telefonie of voor een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.

Lees meer over het aanschaffen van een VoIP-telefooncentrale.

Telefoontoestellen Mitel

Lagarde Groep medewerkers staan voor u klaar

“Samenwerken met Lagarde Groep betekent dat u een allround sparringpartner hebt die tegelijk de volle verantwoordelijkheid neemt voor de werking van uw systemen. Heeft u vragen over de mogelijkheden van zakelijk telefonie voor uw organisatie? Tijd om af te spreken. Neem contact op voor een inspirerende afspraak!”

Martin Gol, Salesmanager Communicatie

“Bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”

Eduard Riezebos • Supportmanager

Veelgestelde vragen over zakelijke telefonie

Wij denken in oplossingen

Wat zijn de mogelijkheden?
De mogelijkheden voor zakelijke telefonie zijn zeer uitgebreid. Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale. Wat is voor uw situatie de beste oplossing? We informeren u graag.

Wat zijn de functionaliteiten?
Dat is afhankelijk van uw oplossing. Een greep uit de mogelijkheden: CRM-integratie, bereikbaar op één nummer op zowel vast als mobiel, voicemail, call recording, wachtrijsysteem en gespreksroutering. En nog veel meer!

Wat zijn de kosten van zakelijke telefonie?
U ontvangt een offerte op maat voor uw situatie. De kosten zijn namelijk van uw wensen en meerdere factoren afhankelijk.

Hoe betrouwbaar is mijn nieuwe oplossing?
In alle gevallen garanderen we een betrouwbare verbinding. Zelfs voor het uitvallen van de stroom hebben we een oplossing: UPS as a Service. U loopt geen risico en blijft bereikbaar.

VoIP, hosted telefonie, wat houdt dat allemaal in?

Simpel gezegd betekent VoIP of hosted telefonie: Bellen via het internet. Zakelijk bellen via internet wordt door steeds meer bedrijven gebruikt. Benieuwd naar uw mogelijkheden? We lichten het graag toe.

En mijn huidige telefoonnummers?
Die behoud u! Sterker nog: U breidt, indien gewenst, eenvoudig uw telefoonnummers uit. Doorgaans beschikt u, na aanvraag, binnen 24 uur over een nieuw telefoonnummer.

De voordelen

Waarom Lagarde Groep ?
Z

Ervaring

Meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie en ICT
Z

Gecertificeerd

Lagarde Groep beschikt over gecertificeerde medewerkers

Z

Totaalpakket

Wij leveren een complete oplossing voor telefonie

Onze opdrachtgevers

logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo voortman groep
logo van lodenstein college
logo van de brug
logo saxenburgh groep
logo nuborgh college
logo maxilia
logo Hoornbeeck college
logo Axflow
logo Adullam
Logo Pharmaceuticals
Logo DVG

“Deze mensen denken goed met je mee en je weet precies waar je aan toe bent, En zeer deskundig personeel goed advies.”

Han

Manager, Recreatie Everstein

“Lagarde Groep is altijd servicegericht en zoekt naar geschikte oplossingen”

Theo

Technical manager, SOLIS Projects B.V.

Zakelijk bellen via internet

De voordelen van vaste telefonie zakelijk

Verhoog klanttevredenheid
Professioneel ingerichte communicatie is fijn voor uw klanten om meerdere redenen. Bijvoorbeeld door het verkorten van wachttijden en de klant direct met de juiste medewerker verbinden.

Niet locatie gebonden
Flexplekken? Veel onderweg? Geen probleem. Door de moderne zakelijke telefonie oplossingen bent u altijd bereikbaar. Op uw vaste toestel en op mobiel.

Zakelijke support

Wat u mag verwachten van Lagarde Groep is zakelijke support. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat u antwoord krijgt op uw vragen. Mocht er onverhoopt een storing zijn dan kunt u bij onze supportafdeling terecht.

Verhoog werknemerstevredenheid
Uw medewerkers werken efficiënter door de beschikbare functionaliteit. Bijvoorbeeld door CRM-integratie en het gebruiken van meerdere devices i.p.v. één vast toestel.

Uitgebreide functionaliteit
Zoals eerder op de pagina beschreven zijn er enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit. Bijvoorbeeld CRM-integratie, call recording en gespreksroutering. Verbeter uw bereikbaarheid.

Betrouwbaar

Met zakelijk bellen via internet kiest u voor kwaliteit. De verbinding en oplossing die wij leveren is betrouwbaar en stabiel.

Zakelijke cloud telefonie

Bellen via internet, ook wel ‘hosted telefonie’ of ‘cloud telefonie’, is een voordelige oplossing die weinig initiële investeringen vergt en makkelijk schaalbaar is. Met zakelijke cloud telefonie werkt u met een centrale ‘in de cloud’ tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.

Lees meer over  onze oplossingen op het gebied van zakelijke cloud telefonie en de hosted telefonie voordelen.

zakelijk-bellen-hosted

VoIP bellen zakelijk

Doe de telefonie check

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Zakelijk VoIP bellen? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis telefoniecheck aan en ontvang gratis advies.

Onderdelen van de check o.a.:

  • Beschikbare verbindingen per locatie
  • Mogelijk telefonie-oplossingen
  • Integratie met CRM en WhatsApp
  • Belverbruikanalyse
  • Internationaal versus nationaal verkeer
  • Advies

E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid

Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn? 

Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.