8,5 8 ,5 177 reviews Bekijk reviews

Zakelijke telefonie

De juiste telefonie-oplossing voor uw organisatie

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale, allen mogelijkheden voor zakelijke telefonie. Wij adviseren u graag om de juiste telefonie-oplossing voor uw bedrijf of organisatie te vinden. De diverse mogelijkheden voor eigentijdse telecomoplossingen bieden ook extra functionaliteiten zoals Skype for business integratie, Contact Centers en Call Recording. Zakelijke telefonie is daarnaast eenvoudig te voorzien van mobiele telefonie door middel van vast-mobiel integratie. 

Onze klanten

Goede ervaringen met Lagarde. 

Een greep uit onze zakelijke telefonie referenties.


Doe de zakelijke telefoniecheck

Hosted telefonie, KPN ÉÉN, een telefooncentrale? Wat is het meest geschikt voor uw organisatie? Vraag de gratis zakelijke telefoniecheck aan en ontvang gratis advies.

zakelijk bellen hosted

Cloud telefonie

Bellen via internet, ook wel 'hosted telefonie' of 'cloud telefonie', is een voordelige oplossing die weinig initiële investeringen vergt en makkelijk schaalbaar is. U werkt met een centrale 'in de cloud' tegen een vast bedrag per gebruiker per maand.


Lees meer over  onze oplossingen op het gebied van zakelijke telefonie en de hosted telefonie voordelen.

"Samenwerken met Lagarde betekent dat u een allround sparringpartner hebt die tegelijk de volle verantwoordelijkheid neemt voor de werking van uw systemen. Heeft u vragen over de mogelijkheden van zakelijk telefonie voor uw organisatie? Tijd om af te spreken. Neem contact op voor een inspirerende afspraak!"

Martin Gol - salesmanager

Adviseur zakelijke telefonie Martin Gol
Zakelijke telefonie KPN EEN

KPN zakelijke telefonie: KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN ÉÉN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen van KPN ÉÉN aan als één dienstverlening. 


Lees meer over de voordelen en mogelijkheden van KPN ÉÉN MKB.

VOIP bellen

VOIP bellen kan op twee manieren. Dat kan met een hosted telefonie oplossing. Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is.


Lees meer over het aanschaffen van een telefooncentrale.

Zakelijke mobiele telefonie met vast

Vaste, zakelijke telefonie combineren met zakelijk mobiel? Dat is vast-mobiel integratie. Geniet van de voordelen, zoals:

  • Uw collega’s zien altijd uw beschikbaarheid
  • Maak mobiele toestellen onderdeel van de vaste telefonie
  • Bepaal zelf met welk nummer u uitbelt: mobiel of vast
  • Gespreksopname van vaste en mobiele gesprekken
  • Koppeling met bedrijfsapplicaties mogelijk


Kijk op onze pagina over het integreren van vast en mobiel voor meer informatie.

Skype telefonie integratie

De hosted telefonie Skype plugin maakt uw Skype for Business client geschikt voor de uitgebreide telefoniefuncties van de hosted telefooncentrale. Hiermee kunt u vanaf uw Skype for Business client bellen met collega’s en naar externe bestemmingen.


Lees meer over  skype telefonie integratie op onze pagina over skype telefonie integratie.

Contact Center Software

De tijd dat Contact Center Software alleen beschikbaar is voor bedrijven met grote budgetten is voorbij! Iedere organisatie of bedrijf in Nederland kan met een hosted telefonie oplossing of een telefooncentrale snel en eenvoudig gebruik maken van contact center software. 


Lees meer over de voordelen van contact center software.

Call Recording

Lagarde biedt de Call Recording dienst aan voor haar klanten. De Call Recording oplossing biedt een gespreksopnameservice. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de zakelijke telefonie omgeving worden opgenomen. 


Lees meer over Mitel call recording of Broadsoft call recording.

Referentie telefonie RISK Verzekeringen

Zakelijke telefonie en bereikbaarheid is voor Risk Verzekering van groot belang voor het businessmodel. Alle in- en uitgaande communicatie gaat via het Mitel telefonieplatform, dat door Lagarde wordt beheerd. Inkomende gesprekken worden meteen naar de juiste persoon gedistribueerd. De Contact Center oplossing zorgt ervoor dat Risk meteen kan sturen op basis van actuele gebeurtenissen. Extra lijnen bijschalen of een nieuwe keuzemenu toevoegen is daardoor snel te regelen, waardoor Risk adequaat kan inspelen op snel wisselende wensen op het gebied van communicatie met klanten. 

Zakelijke telefonie partnerschappen

Lagarde werkt nauw samen met een aantal betrouwbare fabrikanten van telefonie-oplossingen. Door partnerschappen met meerdere fabrikanten en merken, kan er altijd gekozen worden voor een zakelijke telefonie oplossing die past de situatie van uw bedrijf. Lagarde werkt onder andere met Mitel, Yealink en Panasonic.

zakelijke-telefonie-yealink
zakelijke-telefonie-mitel
zakelijke-telefonie-panasonic

Checklist zakelijke telefonie

Zakelijke telefonie biedt diverse voordelen. Zo kunt u veel functionaliteiten die voorheen niet beschikbaar waren gebruiken. Uiteraard is het belangrijk om de juiste keuzes te maken. Wij geven u graag advies. Een aantal basisvragen die we graag samen beantwoorden vindt u in onderstaand overzicht.

Checklist deel 1

  • Welke verbinding met de buitenwereld is er beschikbaar op mijn locatie? Glasvezel, VDSL of ADSL bijvoorbeeld.
  • Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
  • Hoeveel bel ik onderling tussen mijn locaties? Met het buitenland? En binnen Nederland?

Checklist deel 2

  • Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
  • Welke functionaliteiten gebruik ik nu en wil ik behouden? Welke zou ik graag toegevoegd zien? 
  • Wil ik gaan voor alleen mobiel, mobile first of vaste toestellen?
  • Welke mogelijkheden zijn er voor integratie met mijn CRM-systeem?

Bereikbaar blijven met UPS as a service

Een stroomstoring, hoe vervelend ook, kan wel eens voorkomen. En dan kan het zijn dat uw zakelijke telefonieoplossing opeens niet meer werkt. Bent u hier op voorbereid? Met UPS as a service van Lagarde loopt u geen enkel risico meer. De voordelen zijn:

 » Vast laag maandbedrag voor noodstroomvoorziening
 » Monitoring van de UPS met duidelijke meldingen
 » Opvolging van meldingen door Lagarde
 » Lagarde is verantwoordelijk voor het onderhoud en de batterijstatus
 » Leverbaar in rack- of towermodel

Offerte
direct offerte aanvragen
Contact
direct contactformulier
Storing
een storing melden
0. 00
ex. btw p/m excl. btw per maand