CRM integratie

Integreer uw telefooncentrale met uw CRM of ERP
Ontvang informatie

CRM-Koppeling

Integreer uw telefooncentrale met uw CRM- of ERP-pakket. Eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem en de juiste informatie over de persoon die u aan de lijn heeft altijd beschikbaar. Wel zo makkelijk. Wij ondersteunen meer dan 100 CRM-systemen en bieden indien gewenst maatwerk CRM-koppelingen aan.

  • Optimaliseer interne processen
  • Verbeter uw werknemerstevredenheid
  • Verbeter uw klanttevredenheid
CRM integratie
“Integreer uw telefooncentrale met uw CRM- of ERP-pakket.”

Telefonie integratie

Wat weten uw medewerkers al van de beller zodra de telefoon overgaat? Met telefonie integratie herkent uw systeem deze beller en wordt direct alle beschikbare informatie op het beeldscherm getoond.

U profiteert van de volgende voordelen:

  • Direct inzicht in wie er belt.
  • Direct inzicht in het betreffende relatiedossier.
  • Direct bijwerken van het betreffende relatiedossier.
  • Het is een webgebaseerde oplossing, u hoeft dus geen extra software te installeren.

Lagarde Groep biedt een maatwerkoplossing die o.a. AFAS Profit integreert met Mitel en Broadsoft.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor professionele zakelijke telefonie uw organisatie? Wij demonstreren dit graag aan u.

HIPIN Software voor Broadsoft

HIPIN Desktop Integratie koppelt uw zakelijke telefoontoestel aan uw Windows Desktop. Vanaf uw Desktop kunt u telefooninstellingen wijzigen en gesprekken bedienen. Bel nummers met 1 druk op de knop en toon informatie van contactpersonen als u een oproep ontvangt. Ook maakt HIPIN Software het mogelijk om gebruik te maken van contacten en telefoonnummers uit bijvoorbeeld Outlook.

De functies:

  • Bellen met 1 druk op de knop
  • Recente gesprekken naar voren halen en opnieuw contact opnemen
  • Bellen vanaf een website (Internet Explorer, Mozilla Firefox en Google Chrome)
  • Bellen vanuit een andere applicatie (maatwerk mogelijk!)
  • Klembord bellen
  • Doorverbinden en in de wacht zetten
  • Beschikbaarheid collega’s inzien

Dynamics, Unit4, Exact Online, TopDesk, AFAS koppeling & meer

Computer telefonie integratie met nagenoeg elk CRM-systeem. Dat is wat wij bieden met onze integratietooling.

Cloud CTI koppeling

Computer Telefonie Integratie verbindt de database van uw CRM-systeem met de database van uw telefonie-oplossing. Dankzij deze technologie kunt u met 1 druk op de knop een telefoongesprek starten vanaf uw bureaublad. Daarnaast kunt u meteen contactgegevens presenteren bij inkomende gesprekken en met 1 muisklik haalt u de bijbehorende gegevens erbij. Cloud CTI is een desktopapplicatie voor Broadsoft en HIP telefonie die eenvoudig kan worden geinstalleerd.

Efficiency verhogen

Maak minder fouten door de juiste informatie bij uw telefoongesprek meteen bij de hand te hebben.
Z

Tevredenheid werknemers verhogen

Niet meer onnodig zoeken, maar focussen op kerntaken. Dat is wat uw medewerkers willen. Met de Cloud CTI applicatie werken uw medewerkers aan hun eigen doelstellingen, zonder onnodige fouten te maken.
w

Klantvriendelijkheid verhogen

Snel en efficiënt uw klanten te woordt staan. Klanten waarderen dat enorm. Met automatische klantherkenning en screen-pop kunt u uw klanten meteen en met de juiste informatie helpen.

Verbeter uw bedrijfsproces

Fouten maken is menselijk, maar Cloud CTI kan fouten voorkomen. De juiste familie Jansen selecteren in het systeem? U hoeft dat niet langer zelf te doen. Zo kunt u uw proces verbeteren en het maken van fouten voorkomen.

Mitel CRM integratie

Afstemd op de communicatiebehoefte van uw organisatie. Dat is hoe onze consultants uw CRM-systeem integreren met de communicatie-oplossing van Mitel. Mitel CRM integratie is een maatwerkoplossing die voldoet aan de (toekomstige) wensen van uw organisatie. Technisch werken we met de Mitel Open Integration Gateway: een open webservice die ons in staat stelt om samen met u de juiste integratie van uw CRM-systeem en de telefooncentrale te realiseren. Voordelen van Mitel CRM-integratie:

  • Maatwerk: altijd afgestemd op uw wensen en eisen
  • Eenvoud en snelheid: spontane en snelle communicatie met de juiste tooling (bijv. screen popup en databasekoppelingen)
  • Inzicht: betere Business Intelligence door middel van de juiste dashboards en rapportage (bijv. call-logging)
  • Verhoog productiviteit en verlaag kosten: door efficiënter werken verlaagt u de kosten per interactie, zonder in te boeten op kwaliteit

Mitel heeft twee standaardintegraties ontwikkelt voor Salesforce en Microsoft Dynamics. Voor deze twee systemen zijn de integraties al ver ontwikkeld, waardoor een nog snellere implementatie mogelijk is. Aangevuld met uw wensen bieden deze oplossingen een complete integratie.

dashboard salesforce
Neem contact met ons op
  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren