8,6 8 ,6 189 reviews Bekijk reviews

CRM integratie

Integreer uw telefooncentrale met uw CRM- of ERP-pakket. Eenvoudig telefoongesprekken starten vanuit uw CRM-systeem en de juiste informatie over de persoon die u aan de lijn heeft altijd beschikbaar. Wel zo makkelijk. Wij ondersteunen meer dan 100 CRM-systemen en bieden indien gewenst maatwerk CRM-koppelingen aan.

  • Optimaliseer interne processen
  • Verbeter uw werknemerstevredenheid 
  • Verbeter uw klanttevredenheid

HIPIN Software voor Broadsoft

HIPIN Desktop Integratie koppelt uw zakelijke telefoontoestel aan uw Windows Desktop. Vanaf uw Desktop kunt u telefooninstellingen wijzigen en gesprekken bedienen. Bel nummers met 1 druk op de knop en toon informatie van contactpersonen als u een oproept ontvangt. Ook maakt HIPIN Software het mogelijk om gebruik te maken van contacten en telefoonnummers uit bijvoorbeeld Outlook. 

  • Bellen met 1 druk op de knop
  • Recente gesprekken naar voren halen en opnieuw contact opnemen
  • Bellen vanaf een website (Internet Explorer, Mozilla Firefox en Google Chrome)
  • Bellen vanuit een andere applicatie (maatwerk mogelijk!)
  • Klembord bellen
  • Doorverbinden en in de wacht zetten
  • Beschikbaarheid collega's inzien

Cloud CTI koppeling

Computer Telefonie Integratie verbindt de database van uw CRM-systeem met de database van uw telefonie-oplossing. Dankzij deze technologie kunt u met 1 druk op de knop een telefoongesprek starten vanaf uw bureaublad. Daarnaast kunt u meteen contactgegevens presenteren bij inkomende gesprekken en met 1 muisklik haalt u de bijbehorende gegevens erbij. Cloud CTI is een desktopapplicatie voor Broadsoft en HIP telefonie die eenvoudig kan worden geinstalleerd.


Voordelen van Cloud CTI

  • Efficiency verhogen: maak minder fouten door de juiste informatie bij uw telefoongesprek meteen bij de hand te hebben. 
  • Klantvriendelijkheid verhogen: snel en efficiënt uw klanten te woordt staan. Klanten waarderen dat enorm. Met automatische klantherkenning en screen-pop kunt u uw klanten meteen en met de juiste informatie helpen.
  • Verbeter uw bedrijfsproces: fouten maken is menselijk, maar Cloud CTI kan fouten voorkomen. De juiste familie Jansen selecteren in het systeem? U hoeft dat niet langer zelf te doen. Zo kunt u uw proces verbeteren en het maken van fouten voorkomen. 
  • Werknemerstevredenheid verhogen: niet meer onnodig zoeken, maar focussen op kerntaken. Dat is wat uw medewerkers willen. Met de Cloud CTI applicatie werken uw medewerkers aan hun eigen doelstellingen, zonder onnodige fouten te maken.

Mitel CRM integratie

Afstemd op de communicatiebehoefte van uw organisatie. Dat is hoe onze consultants uw CRM-systeem integreren met de communicatie-oplossing van Mitel. Mitel CRM integratie is een maatwerkoplossing die voldoet aan de (toekomstige) wensen van uw organisatie. Technisch werken we met de Mitel Open Integration Gateway: een open webservice die ons in staat stelt om samen met u de juiste integratie van uw CRM-systeem en de telefooncentrale te realiseren. Voordelen van Mitel CRM-integratie:

  • Maatwerk: altijd afgestemd op uw wensen en eisen
  • Eenvoud en snelheid: spontane en snelle communicatie met de juiste tooling (bijv. screen popup en databasekoppelingen)
  • Inzicht: betere Business Intelligence door middel van de juiste dashboards en rapportage (bijv. call-logging)
  • Verhoog productiviteit en verlaag kosten: door efficiënter werken verlaagt u de kosten per interactie, zonder in te boeten op kwaliteit


Mitel heeft twee standaardintegraties ontwikkelt voor Salesforce en Microsoft Dynamics. Voor deze twee systemen zijn de integraties al ver ontwikkeld, waardoor een nog snellere implementatie mogelijk is. Aangevuld met uw wensen bieden deze oplossingen een complete integratie. 

Dynamics, Unit4, Exact Online, TopDesk, AFAS koppeling & meer

Computer telefonie integratie met nagenoeg elk CRM-systeem. Dat is wat wij bieden met onze integratietooling. 

Functionaliteit uitgelicht: Click to dial

Handmatig op je telefoontoestel een nummer toetsen: in veel gevallen gaat het mis of duurt het te lang. Daarnaast is het frustrerend om een telefoonnummer in je scherm te zien, maar die handmatig te moeten intoetsen. Met click-to-dial kun je vanuit je Windowsscherm of CRM-systeem met 1 druk op de knop een telefoongesprek starten. Alle klantgegevens binnen bereik en met 1 druk op de knop contact. Wel zo efficiënt!


Offerte
direct offerte aanvragen
Contact
direct contactformulier
Storing
een storing melden
0. 00