Hosted telefonie
Voordelige zakelijke telefonie-oplossingOp zoek naar een voordelige telefonie-oplossing voor uw organisatie? Met hosted telefonie profiteert u van lage kosten, eenvoudige schaalbaarheid en uitgebreide functionaliteit. En het is toepasbaar bij iedere organisatie, groot of klein. Dus ook bij u! Laat u vrijblijvend door ons informeren.
Tevreden klanten van Lagarde Groep
“Mijn abonnement was afgelopen en ik heb een passend aanbod gekregen voor een nieuw verbeterd abonnement, alsmede voor vervanging van mijn (antieke) telefoon.
Deskundig advies ontvangen en vriendelijk behandeld.
Aan te bevelen.”
“Voor onze verloskundige praktijk is een telefonische verhuizing altijd heel spannend aangezien we 24/7 bereikbaar moeten zijn. De verhuizing is goed en zonder problemen verlopen en we zijn heel blij met onze goed ingestelde telefooncentrale die helemaal naar onze wens is ingeregeld.“
Uw oplossing voor zakelijke telefonie
Bereken direct uw investering of vraag een offerte aan
Hosted telefonie
- Vast nummer
- Premium functies
- Eenvoudig opschalen
- Onbeperkt bellen (optie)
KPN EEN
- Vast nummer
- Premium functies
- Eenvoudig opschalen
- Onbeperkt bellen
Mitel telefooncentrale
- Maatwerk
- Premium functies
- Vast nummer + vast nummer op mobiel
- Onbeperkt bellen
Bereken in 1 minuut uw maandelijkse investering voor hosted telefonie
Kies hoeveel vaste telefoontoestellen u wilt gebruiken.

Aantal gebruikers
Voor een gebruiker op kantoor
Kies uw extra opties
Stuur de beller d.m.v. een keuzemenu direct naar de juiste afdeling.
Per afdeling kunt u verschillende voicemails instellen.
Stuur alle fax berichten automatisch door naar uw e-mail.
Kies van welke gebruikersopties u gebruikt wilt maken

Integratie CRM : €3
Koppel uw CRM systeem aan uw telefooncentrale.

Integratie Outlook : €0,25
Koppel uw Outlook aan uw telefooncentrale.
Kies welke mobiele abonnementen u toe wilt voegen

Standaard : €20
1 GB data, 150 minuten/sms

Bundel : €26
2 GB data, onbeperkt bellen

Bundel XL : €36
10 GB data, onbeperkt bellen

Bundel XXL : €40
20 GB data, onbeperkt bellen

Onbeperkt : €46
50 GB data, onbeperkt bellen

Onbeperkt XL : €88
100 GB data - onbeperkt bellen

vast-mobiele koppeling
Gebruik de functionaliteit van uw vaste telefoon ook op uw mobiel.
Excl. BTW, internetverbinding en eenmalige installatie
Samenvatting
Omschrijving | Informatie | Aantal | Prijs |
---|---|---|---|
Korting: | |||
Maandbedrag |
Bereken in 1 minuut uw maandelijkse investering voor KPN EEN
Kies het profiel en het aantal gebruikers voor KPN ÉÉN

Kantoor
U betaalt per minuut. Het start- en minuuttarief bedraagt € 0,06

Kantoor onbeperkt
U kunt onbeperkt bellen voor een vast tarief per maand.
Kies uw extra opties voor KPN ÉÉN
Stuur de beller d.m.v. een keuzemenu direct naar de juiste afdeling.
Per afdeling kunt u verschillende voicemails instellen.
Stuur alle fax berichten automatisch door naar uw e-mail.
Kies van welke gebruikersopties u gebruikt wilt maken

Integratie CRM : €3
Koppel uw CRM systeem aan uw telefooncentrale.

Integratie Outlook : €0,25
Koppel uw Outlook aan uw telefooncentrale.
Kies welke mobiele abonnementen u toe wilt voegen

Budget
€ 0,20 per MB -150 minuten/sms

Basis
1 GB data - 200 minuten/sms

Instap
3 GB data - onbeperkt bellen

Standaard
10 GB data - onbeperkt bellen

Premium
25 GB data - onbeperkt bellen

Premium+
50 GB data - onbeperkt bellen

vast-mobiele koppeling
Gebruik de functionaliteit van uw vaste telefoon ook op uw mobiel.
Excl. BTW, internetverbinding en eenmalige installatie
Samenvatting
Omschrijving | Informatie | Aantal | Prijs |
---|---|---|---|
Korting: | |||
Maandbedrag |
Na het invoeren van deze aanvraag ontvangt u een definitieve offerte.
Veelgestelde vragen over cloud telefonie / internet telefonie
Wij denken in oplossingen
Wat is hosted telefonie / hosted voice?
Wat zijn de functionaliteiten van een hosted telefooncentrale?
Een greep uit de mogelijkheden: CRM-integratie, bereikbaar op één nummer op zowel vast als mobiel, voicemail, call recording, wachtrijsysteem, gespreksroutering en Receptionist+. En nog veel meer waar we u graag over informeren.
Wat kost het? En hoe kies ik uit de vele hosted telefonie aanbieders
Er zijn enorm veel aanbieders van cloud telefonie. Ons advies: Vergelijk en ga niet over één nacht ijs.
Wat heb ik nodig voor internet telefonie?
- VoIP account
- Telefoonnummer
- VoIP toestel
- Internetverbinding
Vanzelfsprekend realiseren wij dit graag voor u.
Is hosted ip telefonie betrouwbaar?
En mijn huidige telefoonnummers?
“Bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.”
Eduard Riezebos • Supportmanager
De voordelen
Waarom Lagarde Groep ?
Ervaring
Gecertificeerd
Totaalpakket
hosted telefonie referenties van Lagarde Groep
Cloud telefonie / hosted voice
De voordelen
Flexibel
Geen lang lopende contracten. U kunt per maand uw contract bijstellen en dus eenvoudig uitbreiden of juist inkrimpen.
Niet locatie gebonden
Flexplekken? Veel onderweg? Geen probleem. Met hosted telefonie bent u altijd bereikbaar. Op uw vaste toestel en op mobiel.
Goedkoper
De abonnementskosten zijn vrijwel altijd lager dan die van traditionele telefonie. Daarnaast bellen gebruikers onderling gratis. Ook wanneer ze niet op dezelfde locatie aanwezig zijn.
Uitgebreide functionaliteit
Zoals eerder op de pagina beschreven zijn er enorm veel mogelijkheden qua functionaliteit. Bijvoorbeeld CRM-integratie, call recording en gespreksroutering. Verbeter uw bereikbaarheid.
Geen onderhoud
U maakt gebruik van cloud telefonie. Dit betekent dat updates en upgrades automatisch worden uitgevoerd. Vanzelfsprekend wordt u hier door ons over geïnformeerd.
Lage investering
Uitgezonderd van eventuele aanschaf van toestellen heeft u bij een hosted voip oplossing vrijwel geen investeringskosten.
HIP hosted VoIP
Mitel hosted
Hosted KPN ÉÉN
Honderden organisaties werken met KPN. Lagarde Groep is KPN Business partner waardoor wij ook KPN hosted telefonie kunnen aanbieden. Kies voor de nieuwste service van KPN voor het MKB. KPN ÉÉN biedt internet, mobiele telefonie en vaste zakelijke telefonie in één abonnement. Klik op deze link voor meer informatie over KPN ÉÉN.
Download gratis 5 tips voor werken op afstand
Zelf aan de slag met het inrichten van een online werkomgeving? Download dan onze infographic met 5 tips over werken op afstand (1 A4).
5 tips voor werken op afstand

Hosted telefonie vergelijken
In de telecommarkt zijn veel hosted IP telefonie aanbieders actief. Wij kunnen de aanbieders voor u vergelijken, omdat wij samenwerken met diverse aanbieders. Afhankelijk van uw situatie (o.a. aantal werknemers, branche, budget, eisen en wensen) maken wij een passend voorstel op maat. Wij kunnen u uiteraard ook voorzien van twee of zelfs meer voorstellen, waarbij we een vergelijking maken tussen verschillende hosted telefonie aanbieders. Wij hebben ruime ervaring met hosted telefooncentrales, maar ook met VoIP telefooncentrales. Zo kunt u kiezen voor onbeperkt bellen met hosted telefonie, of juist voor achteraf betalen. Het juiste aanbod voor de juiste situatie, passend bij uw wensen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Mitel hosted voip
Effectievere medewerkers dragen bij aan een hoger bedrijfsresultaat en het bereiken van organisatiedoelen. Ofwel: meer effect met dezelfde inzet! Een Mitel hosted communicatie-omgeving is een krachtig middel om effectief werken opnieuw met elkaar uit te vinden. Een nieuwe omgeving van Mitel IP-telefonie maakt effectief het verschil door:
- mobiliteit naar een hoger niveau te brengen;
- samenwerking te optimaliseren;
- thuiswerken eenvoudig en compleet beschikbaar te maken;
Bij een nieuwe communicatie-omgeving gaat het om de vraag welke mogelijkheden het biedt om sneller uw organisatiedoelen te behalen.
Mitel Cloudlink
Mitel Cloudlink is een platform gebouwd op het Amazon Web Services platform. Mitel Cloudlink maakt alle communicatie tussen een lokale telefooncentrale (bijvoorbeeld MiVoice Office 250) en cloudapplicaties (bijvoorbeeld Mitel OfficeLink) mogelijk. In de afbeelding ziet u schematisch de connecties van het CloudLink platform.
Waarom Mitel Cloudlink?
Wanneer u gebruikmaakt van het Mitel CloudLink ‘koppelt’ u eenvoudig uw bestaande centrale met de cloud. Dit heeft als voordeel dat u geen dure investeringen hoeft te doen in nieuwe apparatuur, waar u wel kunt profiteren van alle functionaliteit en voordelen die het CloudLink platform te bieden heeft:
- Vele integratiemogelijkheden.
- Mogelijkheden voor efficiëntere samenwerking.
- Optimale security en stabiliteit.
- Enorm veel applicaties ter beschikking.
Enkele functies uitgelicht
Chat
Video meetings
Workflow
Xconnection IP-telefonie
Lagarde Groep biedt onder het eigen label ‘Xconnection’ een complete en betrouwbare telefonie oplossing. Hosted IP-telefonie is de benaming voor het bellen via internet zonder telefooncentrale. Met een hosted VoIP centrale heeft u geen telefooncentrale in uw bezit. U communiceert via een telefooncentrale in de cloud. Een beproefd concept! U hoeft dus niet meer te investeren in een nieuwe telefooncentrale en kunt wel voordelig telefoneren. Deze oplossing wordt volledig gefaciliteerd vanuit het datacentrum van KPN.
Met Xconnection internetbellen kunt u kiezen voor veel hosted voip functionaliteiten. Doordat uw traditionele telefoonlijn verdwijnt, verdwijnt ook uw faxlijn. Uiteraard bieden wij daarvoor alternatieve oplossingen. Lagarde Groep zorgt ervoor dat uw fax per email binnenkomt of dat u een analoge lijn behoudt ten bate van faxverkeer. Ook voicemail kunt u per email binnen krijgen. De oplossingen via email zijn niet alleen goedkoper, maar u heeft uw fax en voicemail ook direct digitaal. Andere hosted voip functionaliteiten waar u voor kunt kiezen zijn o.a.:
- wachtmuziek
- wachtrijmelding
- callcenter mogelijkheden
- automatische telefoniste
- mogelijkheid tot onbeperkt bellen
Mobiele telefonie geïntegreerd met hosted telefooncentrale
Mobiele telefonie als onderdeel van de vaste telefonie oplossing? Dat kan met al onze hosted telefooncentrale oplossingen. Schakel gesprekken door, kies verkort en voorkom hoge kosten voor onderling bellen.
Totaaloplossing voor vast en mobiel
Het combineren van vast en mobiel in één hosted telefonieomgeving levert een complete communicatieoplossing op voor uw organisatie. Ook kunt u de totale telefonieomgeving op deze manier centraal beheren en analyseren. Geen ontraceerbare gesprekken meer via mobiel. Vraag naar de oplossingen van onze hosted telefonie aanbieders.
E-book communicatie - meer business door betere bereikbaarheid
Wist u dat 63 % van de klanten veel liever teruggebeld wordt dan in de wacht staat? 63%! Tijden veranderen, óók op het gebied van (tele)communicatie. Is het niet gek dat zo weinig ondernemers profiteren van professionele (tele)communicatie, juist nu de mogelijkheden vrijwel oneindig zijn?
Download ons E-book en onderzoek de mogelijkheden van professionele communicatiemiddelen.
E-book Grip op communicatie

Overzicht functionaliteiten cloud IP-telefonie
Hosted IP telefonie biedt tegenwoordig veel functionaliteiten die vroeger alleen mogelijk waarin in grote telefooncentrale omgevingen. Voor een vast bedrag per maand, eenvoudig schaalbaar, krijgt u de beschikking over de meest moderne telefonie features. Ook kunt u indien gewenst onbeperkt bellen met hosted voice. Bepaal samen met ons welke van onderstaande functionaliteiten u nodig hebt voor uw zakelijke telefonie-oplossing.
- Veilige authenticatie van gebruikers
- Automatisch terugbellen
- Wachtrij met wachtmuziek en welkomstboodschap
- Statusindicatie (busy lamp field)
- Omleiden van gesprekken (altijd)
- Omleiden van gesprekken op basis van voorwaarden (selectief)
- Omleiden van gesprekken indien bezet
- Omleiden van gesprekken indien niet beschikbaar
- Executive Assistent: gesprekken opzetten voor een andere gebruiker
- Speed dial
- Call recording
- Meeluisteroptie voor call center supervisors
- Nummeronderdrukking
- Emailmeldingen van telefoongesprekken en/of voicemailberichten
- Nummerherhaling
- Doorverbinden van gesprekken
- Eigen ringtones definiëren
- Telefonisch vergaderen of 3-weg gesprek
- Niet storen meldingen
- Call pickup (toestel van collega opnemen vanaf eigen toestel)
- Flex seating (flexplekfunctionaliteit en hot desking)
- Meerdere telefoonnummers op 1 toestel
- Gesprekken van anonieme bellers blokkeren of weigeren
- Het koppelen van een mobiel nummer aan een vast telefoontoestel
- Tweede gesprek aannemen (gelijktijdig)
- Nummerherkenning
- CRM- en Outlook koppelingen
- In de wacht zetten
- Nachtschakelingen
- Interne nummerweergave blokkeren
- Selectie gespreksacceptatie (op basis van vooraf ingegeven criteria)
- Capaciteitsmanagement (voorkom overbelasting van belgroepen)
- Parkeren van gesprekken
- Call pickup (toestel van collega binnen dezelfde groep opnemen vanaf eigen toestel)
- Uitgaande gesprekken externe bestemmingen beveiligen met pincode
- Group paging (gelijktijdig oproepen groep, bijv. door BHV)
- Hunt groepen met verschillende policies (bijv. circulair of simultaan)
- Gelijktijdig bellen van een hele groep
- Incoming Calling Plan
- Outgoing Calling Plan