KPN EEN

Alles in één hosted telefonie van KPN EEN
Ontvang informatie

KPN EEN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN EEN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen aan als één dienstverlening. Dat betekent dat u één factuur krijgt van alle dienstverleningen en dat is eenvoudig, efficiënt en duidelijk voor u. Net als via ons eigen label Xconnection, werkt KPN 1 met een telefooncentrale vanuit de cloud. Dat betekent dat u alle voordelen van zakelijke telefonie (hosted) ontvangt. U belt over IP en dat vraagt om telefoontoestellen die geschikt zijn voor bellen via VoIP. Lagarde Groep biedt u passende oplossingen aan uit ons assortiment IP-toestellen.

De voordelen van KPN EEN

 

KPN 1 MKB is een oplossing die u in staat stelt om voortvarend in te spelen op veranderingen binnen en buiten uw organisatie.

Deze telecomoplossing biedt flexibiliteit en zekerheid. U betaalt alleen voor wat u gebruikt. Maar bovenal biedt het overzicht en eenvoud, zodat u meer tijd hebt voor uw kernactiviteiten. Met KPN EEN bent u beter bereikbaar, flexibel en klaar voor de toekomst. KPN biedt veel voordelen voor ondernemers. Bellen voor een vast bedrag per maand is er één van.

KPN EEN voordelen
4 voordelen

Beter bereikbaar

Dankzij de telefooncentrale in de cloud optimaliseert u gemakkelijk zelf uw bereikbaarheid voor uw bedrijf en medewerkers. Bent u niet  op de zaak? Schakel uw vaste nummer eenvoudig door naar uw mobiel. Of komt u het even niet uit? Zet de oproepen eenvoudig door naar een beschikbare collega. Zo bent u altijd bereikbaar, ook zonder receptioniste.
w

Optimaal samenwerken

KPN ÉÉN MKB laat u optimaal samenwerken, overal en via elk apparaat. Met o.a. videovergaderen of het gezamenlijk bewerken van online documenten faciliteert u betere samenwerking. Optimaal samenwerken met uw medewerkers, zakenpartners en klanten.

Flexibele oplossing

U kunt eenvoudig het aantal gebruikers op- en afschalen. Zo blijft uw organisatie flexibel en betaalt u alleen voor de faciliteiten die u daadwerkelijk nodig heeft. En u past de abonnementen gemakkelijk aan als de behoeften veranderen.
Z

Klaar voor de toekomst

KPN ÉÉN is een goed uitgangspunt voor doorgroei naar een totaalcommunicatie-oplossing waarbij modules zoals Office 365 en Mobile Device Management eenvoudig toe te voegen zijn. Het platform van KPN 1 wordt continu geüpdatet en wij voegen regelmatig nieuwe functionaliteiten toe. Zo maakt u altijd gebruik van de laatste softwareversie.

Ervaringen met KPN EEN

Lagarde Groep voorziet dagelijks in de installatie en ondersteuning van telefonie-oplossingen bij onze klanten.
Ga net als onderstaande bedrijven met deze oplossing werken en ontdek de voordelen!

Romex logo
Van Soest hijs- en hefmiddelen logo
Rein Veenendaal fietsen logo

ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS

“Fijn bedrijf om mee samen te werken. Problemen worden snel opgepakt en verholpen. Ook de monteurs die langskomen hebben veel ervaring en zijn klantvriendelijk.”

Ravu, Soesterberg

“Lagarde Groep is een partij, die goed luistert naar je wensen en daar een passende oplossing bij vindt.”

IMNederland, Putten
“Lagarde Groep is een partij, die goed luistert naar je wensen en daar een passende oplossing bij vindt.”
Keen Delivery

KPN EEN profielen

Wanneer u gebruikmaakt van KPN EEN hosted telefonie kunt u diverse profielen afnemen tegen een vast tarief.

Er zijn 2 communicatieprofielen binnen het vernieuwde portfolio (sinds juni 2016): een profiel voor vast bellen en een profiel voor vast-mobiel bellen. Het profiel voor vast bellen heet ‘Kantoor’. Het profiel voor vast-mobiel bellen kunt u toevoegen aan elk mobiel abonnement binnen het Zakelijk Mobiel portfolio. De Vast-mobiel module integreert de mobiele telefoon volledig binnen de telefooncentrale. Of andersom gezegd: uw vaste telefonie-oplossing is volledig mobiel. Wilt u weten welke profielen passen binnen uw organisatie? Vraag onze medewerkers om geïnformeerd te worden over de mogelijkheden.

KPN EEN overzicht
Zakelijke telefonie KPN. Veel voordelen:
  • Eén voicemail, één telefoonnummer en één adresboek
  • Altijd en overal met elk device communiceren
  • Naadloos heen- en weer schakelen tussen apparaten
  • Meer tijd beschikbaar voor de ICT-manager om de business te ondersteunen
  • Eén betrouwbare, toekomstbestendige communicatieoplossing
  • Optimale samenwerking door verschillende integratiemogelijkheden
  • Eenvoudig op- en af te schalen
  • Door eenvoud binnen de organisatie dalen de operationele kosten

Het antwoord op veel vragen: KPN EEN beheer

De kosten onder controle en effectief werken

U kent het wel, al die vragen. Onzekerheid over de ontwikkelingen in de markt, de eis om kosten onder controle te houden en het effectief moeten inzetten van uw medewerkers. Lagarde Groep lost het voor u op met de inzet van KPN EEN als commmunicatieplatform. In Beheer beheert u eenvoudig uw telefooncentrale. Daarnaast zijn wij uw contact. Wij bieden antwoord op onder andere de volgende vragen:

De kosten voor mijn werkplekomgeving lopen de spuigaten uit. Hoe los ik dat op? Hoe zorg ik ervoor dat al die communicatiediensten het altijd doen? Werkt dit wel op alle devices?

Kan ik flexibel uitbreiden en inkrimpen? Heb ik de laatste softwareversies en juiste licenties? Hoe kunnen we thuis en onderweg net zo vergaderen als op het werk? Hoe krijgen mijn mensen meer tijd beschikbaar om de business te ondersteunen? Is dit wel toekomstvast? Hoe zorg ik dat we gelijktijdig aan hetzelfde document kunnen werken?

KPN EEN MKB

De telefooncentrale is hét platform voor totaalcommunicatie voor uw (MKB) bedrijf

Standaard bevat de telefooncentrale alle benodigde basisfunctionaliteiten voor een eenvoudige bedrijfscentrale. Gebruikers binnen de telefooncentrale krijgen de beschikking over een gebruikersnaam om in te kunnen loggen op de Zapper app.

Belgroep

De belgroep (huntgroup) maakt het mogelijk om de toestellen van meerdere medewerkers te bereiken onder 1 bedrijfstelefoonnummer. De medewerkers kunnen op verschillende manieren opgeroepen worden. U kunt kiezen uit: allemaal tegelijkertijd. Na elkaar via verschillende algoritmes (vaste volgorde, circulair, gelijke verdeling). Of op de belgroep kan naar wens een nachtschakeling toegepast worden.

Nachtschakeling

De nachtschakeling biedt de mogelijkheid om buiten kantooruren door te schakelen naar een andere bestemming. Bijvoorbeeld naar de bedrijfsvoicemail of een mobiel nummer.

Een nachtschakeling is toe te passen op een keuzemenu, belgroep, call center en op individuele gebruikers.

Wachtmuziek

Als wachtmuziek is ingeschakeld hoort degene die belt in de wachtstand muziek.

Afdelingsvoicemail

De afdelingsvoicemail biedt, naast de standaard meegeleverde bedrijfsvoicemail, een extra voicemail naar de e-mailbox van een afdeling of groep. Het is mogelijk 1 of meerdere afdelingsvoicemailopties af te nemen. U kunt Ingesproken berichten versturen naar een e-mailadres en een optioneel CC e-mailadres. Het is ook mogelijk een begroeting af te spelen zonder dat er een bericht kan worden achtergelaten.

Bedrijfsvoicemail

Bedrijfsvoicemail is een centrale voicemail voor uw bedrijf. Ingesproken berichten ontvangt u op 1 e-mailadres en 1 optioneel CC e-mailadres. Het is

ook mogelijk een begroeting af te spelen zonder de mogelijkheid te bieden een bericht in te spreken. In plaats daarvan kan de verbinding verbroken, of de oproep doorgeschakeld worden.

Keuzemenupakket

Om de gespreksrouteringsmogelijkheden te vergroten kunt u de telefooncentrale uitbreiden met 1 of meer keuzemenupakketten. Dit pakket bevat één meerlaags keuzemenu, 5 aanvullende belgroepen, en 5 doorschakeltoolboxen.

Fax naar e-mail

Deze groepsoptie biedt u de mogelijkheid om inkomende faxen via e-mail te ontvangen. Het fax-bestand wordt als bijlage toegevoegd aan een e-mailbericht en verzonden naar een in te stellen e-mailadres. Optioneel is het sturen van een kopie naar een tweede e-mailadres .

KPN EEN CRM-integratie

Gegevens vanuit softwarepakketten integreren

Door binnen KPN EEN gebruik te maken van CRM-integratie heeft u de mogelijkheid gegevens vanuit uw softwarepakketten, zoals Microsoft Dynamics en AFAS Profit te integreren binnen de omgeving van de hosted telefooncentrale. Tevens worden telefoonnummers in alle webgebaseerde applicaties herkend, zodat u met één druk op de knop kunt bellen. Efficiënt én klantvriendelijk tegelijkertijd!

De voordelen van softwareintegratie:

  • Klantgegevens zijn direct beschikbaar als uw klant belt
  • Vanuit de klantkaart kunt u direct contact opnemen met uw klant
  • Als u bezet bent wordt, indien gewenst, een telefoontje automatisch naar uw voicemail gestuurd.
  • Wees betrokken op uw klant en kies voor CRM-integratie.
KPN EEN mobiel

Vast-mobiel integratie 

Uw mobiel gekoppeld aan de centrale

Het totaalcommunicatieplatform KPN EEN wordt gebruikt door de medewerkers van uw bedrijf: de gebruikers. De keuze voor iedere gebruiker is eenvoudig.

Er zijn 2 communicatieprofielen: 1 voor vast bellen (kantoor) en 1 voor vast-mobiel bellen. Beide profielen bevatten alle functies die binnen een zakelijke omgeving noodzakelijk en gewenst zijn. Het vast-mobiel profiel is opgebouwd uit een Zakelijk Mobiel abonnement en een Vast-mobiel module. De Vast-mobiel module zorgt voor volledige integratie van het mobiele toestel met de telefooncentrale en biedt de mogelijkheid om een vast toestel te gebruiken. Dit betekent dat Zakelijk Mobiel gekoppeld kan worden aan de telefooncentrale, waardoor met het mobiele toestel gebruik kan worden gemaakt van de functionaliteiten van de telefooncentrale.

Download tarieven en dienstbeschrijvingen

Tarieven, specificaties en functionaliteiten op een rij

KPN EEN video’s

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid