KPN EEN is mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet in één. Daarmee is KPN EEN een variant van hosted telefonie. Als KPN Business Partner bieden wij u zakelijk bellen abonnementen aan als één dienstverlening. Dat betekent dat u één factuur krijgt van alle dienstverleningen en dat is eenvoudig, efficiënt en duidelijk voor u. Net als via ons eigen label Xconnection, werkt KPN 1 met een telefooncentrale vanuit de cloud. Dat betekent dat u alle voordelen van zakelijke telefonie (hosted) ontvangt. U belt over IP en dat vraagt om telefoontoestellen die geschikt zijn voor bellen via VoIP. Lagarde Groep biedt u passende oplossingen aan uit ons assortiment IP-toestellen.
De voordelen van KPN EEN
KPN 1 MKB is een oplossing die u in staat stelt om voortvarend in te spelen op veranderingen binnen en buiten uw organisatie.
Deze telecomoplossing biedt flexibiliteit en zekerheid. U betaalt alleen voor wat u gebruikt. Maar bovenal biedt het overzicht en eenvoud, zodat u meer tijd hebt voor uw kernactiviteiten. Met KPN EEN bent u beter bereikbaar, flexibel en klaar voor de toekomst. KPN biedt veel voordelen voor ondernemers. Bellen voor een vast bedrag per maand is er één van.
Beter bereikbaar
Optimaal samenwerken
Flexibele oplossing
Klaar voor de toekomst
Ervaringen met KPN EEN
Lagarde Groep voorziet dagelijks in de installatie en ondersteuning van telefonie-oplossingen bij onze klanten.
Ga net als onderstaande bedrijven met deze oplossing werken en ontdek de voordelen!
ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS
Ravu, Soesterberg
“Lagarde Groep is een partij, die goed luistert naar je wensen en daar een passende oplossing bij vindt.”
KPN EEN profielen
Wanneer u gebruikmaakt van KPN EEN hosted telefonie kunt u diverse profielen afnemen tegen een vast tarief.
Er zijn 2 communicatieprofielen binnen het vernieuwde portfolio (sinds juni 2016): een profiel voor vast bellen en een profiel voor vast-mobiel bellen. Het profiel voor vast bellen heet ‘Kantoor’. Het profiel voor vast-mobiel bellen kunt u toevoegen aan elk mobiel abonnement binnen het Zakelijk Mobiel portfolio. De Vast-mobiel module integreert de mobiele telefoon volledig binnen de telefooncentrale. Of andersom gezegd: uw vaste telefonie-oplossing is volledig mobiel. Wilt u weten welke profielen passen binnen uw organisatie? Vraag onze medewerkers om geïnformeerd te worden over de mogelijkheden.

- Eén voicemail, één telefoonnummer en één adresboek
- Altijd en overal met elk device communiceren
- Naadloos heen- en weer schakelen tussen apparaten
- Meer tijd beschikbaar voor de ICT-manager om de business te ondersteunen
- Eén betrouwbare, toekomstbestendige communicatieoplossing
- Optimale samenwerking door verschillende integratiemogelijkheden
- Eenvoudig op- en af te schalen
- Door eenvoud binnen de organisatie dalen de operationele kosten
Het antwoord op veel vragen: KPN EEN beheer
De kosten onder controle en effectief werken
U kent het wel, al die vragen. Onzekerheid over de ontwikkelingen in de markt, de eis om kosten onder controle te houden en het effectief moeten inzetten van uw medewerkers. Lagarde Groep lost het voor u op met de inzet van KPN EEN als commmunicatieplatform. In Beheer beheert u eenvoudig uw telefooncentrale. Daarnaast zijn wij uw contact. Wij bieden antwoord op onder andere de volgende vragen:
De kosten voor mijn werkplekomgeving lopen de spuigaten uit. Hoe los ik dat op? Hoe zorg ik ervoor dat al die communicatiediensten het altijd doen? Werkt dit wel op alle devices?
Kan ik flexibel uitbreiden en inkrimpen? Heb ik de laatste softwareversies en juiste licenties? Hoe kunnen we thuis en onderweg net zo vergaderen als op het werk? Hoe krijgen mijn mensen meer tijd beschikbaar om de business te ondersteunen? Is dit wel toekomstvast? Hoe zorg ik dat we gelijktijdig aan hetzelfde document kunnen werken?
KPN EEN MKB
De telefooncentrale is hét platform voor totaalcommunicatie voor uw (MKB) bedrijf
Belgroep
De belgroep (huntgroup) maakt het mogelijk om de toestellen van meerdere medewerkers te bereiken onder 1 bedrijfstelefoonnummer. De medewerkers kunnen op verschillende manieren opgeroepen worden. U kunt kiezen uit: allemaal tegelijkertijd. Na elkaar via verschillende algoritmes (vaste volgorde, circulair, gelijke verdeling). Of op de belgroep kan naar wens een nachtschakeling toegepast worden.
Nachtschakeling
De nachtschakeling biedt de mogelijkheid om buiten kantooruren door te schakelen naar een andere bestemming. Bijvoorbeeld naar de bedrijfsvoicemail of een mobiel nummer.
Wachtmuziek
Als wachtmuziek is ingeschakeld hoort degene die belt in de wachtstand muziek.
Afdelingsvoicemail
De afdelingsvoicemail biedt, naast de standaard meegeleverde bedrijfsvoicemail, een extra voicemail naar de e-mailbox van een afdeling of groep. Het is mogelijk 1 of meerdere afdelingsvoicemailopties af te nemen. U kunt Ingesproken berichten versturen naar een e-mailadres en een optioneel CC e-mailadres. Het is ook mogelijk een begroeting af te spelen zonder dat er een bericht kan worden achtergelaten.
Bedrijfsvoicemail
Bedrijfsvoicemail is een centrale voicemail voor uw bedrijf. Ingesproken berichten ontvangt u op 1 e-mailadres en 1 optioneel CC e-mailadres. Het is
Keuzemenupakket
Om de gespreksrouteringsmogelijkheden te vergroten kunt u de telefooncentrale uitbreiden met 1 of meer keuzemenupakketten. Dit pakket bevat één meerlaags keuzemenu, 5 aanvullende belgroepen, en 5 doorschakeltoolboxen.
Fax naar e-mail
Deze groepsoptie biedt u de mogelijkheid om inkomende faxen via e-mail te ontvangen. Het fax-bestand wordt als bijlage toegevoegd aan een e-mailbericht en verzonden naar een in te stellen e-mailadres. Optioneel is het sturen van een kopie naar een tweede e-mailadres .
KPN EEN CRM-integratie
Gegevens vanuit softwarepakketten integreren
Door binnen KPN EEN gebruik te maken van CRM-integratie heeft u de mogelijkheid gegevens vanuit uw softwarepakketten, zoals Microsoft Dynamics en AFAS Profit te integreren binnen de omgeving van de hosted telefooncentrale. Tevens worden telefoonnummers in alle webgebaseerde applicaties herkend, zodat u met één druk op de knop kunt bellen. Efficiënt én klantvriendelijk tegelijkertijd!
De voordelen van softwareintegratie:
- Klantgegevens zijn direct beschikbaar als uw klant belt
- Vanuit de klantkaart kunt u direct contact opnemen met uw klant
- Als u bezet bent wordt, indien gewenst, een telefoontje automatisch naar uw voicemail gestuurd.
- Wees betrokken op uw klant en kies voor CRM-integratie.
Vast-mobiel integratie
Uw mobiel gekoppeld aan de centrale
Het totaalcommunicatieplatform KPN EEN wordt gebruikt door de medewerkers van uw bedrijf: de gebruikers. De keuze voor iedere gebruiker is eenvoudig.
Er zijn 2 communicatieprofielen: 1 voor vast bellen (kantoor) en 1 voor vast-mobiel bellen. Beide profielen bevatten alle functies die binnen een zakelijke omgeving noodzakelijk en gewenst zijn. Het vast-mobiel profiel is opgebouwd uit een Zakelijk Mobiel abonnement en een Vast-mobiel module. De Vast-mobiel module zorgt voor volledige integratie van het mobiele toestel met de telefooncentrale en biedt de mogelijkheid om een vast toestel te gebruiken. Dit betekent dat Zakelijk Mobiel gekoppeld kan worden aan de telefooncentrale, waardoor met het mobiele toestel gebruik kan worden gemaakt van de functionaliteiten van de telefooncentrale.
Download tarieven en dienstbeschrijvingen
Tarieven, specificaties en functionaliteiten op een rij
KPN EEN video’s
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
- Uw gegevens zijn veilig!
Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service
Succesvolle projecten
Klanttevredenheid