Hosted telefonie of VoIP Telefooncentrale?
VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-centrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid is. Ten opzichte van de traditionele zakelijke telefooncentrales biedt een VoIP-telefooncentrale dan ook een scala aan extra mogelijkheden.
VOIP is een alternatief voor hosted telefonie.
Op zoek naar een nieuwe zakelijke telefooncentrale?
Benieuwd welke mogelijkheden een VoIP telefooncentrale biedt? Lagarde Groep heeft zowel expertise op het gebied van telefonie als ook op het gebied van IT-netwerkinrichting. Wij informeren u graag vrijblijvend over uw mogelijkheden voor zakelijke telefonie.
Voordelen VoIP Telefooncentrale
Waarom VoIP bellen?
OPTIMALE BEREIKBAARHEID
Wanneer u veel werkt vanuit externe locaties kunt u via een netwerkoplossing eenvoudig vanuit uw eigen zakelijke telefooncentrale werken.
EEN GEHEEL
Een VoIP telefooncentrale vormt één geheel met onder andere alarmmeldingen en bedrijfshulpverlening. Zo kunnen medewerkers via de centrale met dezelfde apparatuur blijven werken.
Kostenbesparend
Bellen via het internet is vaak goedkoper dan bellen via de traditionele manier.
VoIP zakelijk
Bent u bekend met de opties die u heeft voor een andere telefooncentrale? VoIP zakelijk is tegenwoordig de meest gekozen oplossing. Waarom? Er is veel mogelijk qua functionaliteit, flexibel en veelal voordelig. Hieronder lichten we enkele mogelijkheid omtrent een zakelijke VoIP telefooncentrale aan u toe.
Mitel VoIP centrale
De krachtige en robuuste servers van Mitel bieden alle functionaliteiten en verregaande integratiemogelijkheden met bestaande systemen. Het behouden van bestaande oplossingen en al wel beginnen met het moderniseren van de omgeving is goed te combineren met een on-premise oplossing. Sterker; het is vaak één van de belangrijkste redenen om te kiezen voor een zakelijk telefoniesysteem op locatie.

Telefooncentrale met Mitel MiCollab
Mitel MiCollab brengt teams in contact met elkaar en zorgt voor betere productiviteit, altijd en overal op ieder device.
Bereikbaarheid en samenwerken als nooit tevoren. Mitel bundelt alle communicatiekanalen in haar MiCollab oplossing. Een uitgebreide Unified Communications omgeving waarin effectiviteit en mobilliteit centraal staan.
Uw mogelijkheden
Telefooncentrale VoIP portfolio
- VoIP-telefooncentrales
- VoIP-telefoontoestellen
- VoIP-headsets
- DECT integratie
- CRM integratie
- Unified Communications
Xelion communicatieoplossing
Zakelijk bellen, chatten of e-mailen afwisselend via een bureautelefoon, laptop, thuis of onderweg. Hoe realiseert u dit? Met de Xelion communicatieoplossing, wat gebruiksvriendelijk en intuitief werkt, 24×7 beschikbaar is en volledig door Lagarde Groep wordt beheerd. Zo heeft u er zelf geen omkijken naar!
Mobiel integeren met VOIP telefonie
Vast toestellen verdwijnen meer en meer uit de markt als primair communicatiemiddel. De smarthphone wordt verreweg het meest gebruikt. En dan ben je alle functionaliteiten kwijt waaraan je gewend was. Toch? Gelukkig niet.
Met vast mobiel integratie zorgen we ervoor dat de smartphone een volwaardig onderdeel wordt van de IP telefooncentrale, met alle gewenste functionaliteiten.
Lees hier meer over deze mooie dienst op onze pagina over de integratie van vast en mobiel.

In 5 stappen naar een VoIP centrale
1. In kaart brengen
2. Voorstel
3. Akkoord
4. Implementatie en configuratie
5. Nazorg



ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
- Uw gegevens zijn veilig!
Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service
Succesvolle projecten
Klanttevredenheid