8,6 8 ,6 189 reviews Bekijk reviews

VoIP telefooncentrale

Eenmalig investeren

Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-telefooncentrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is. Ten opzichte van de traditionele zakelijke telefooncentrales biedt een VoIP-telefooncentrale dan ook een scala aan extra mogelijkheden.


Op zoek naar een nieuwe zakelijke telefooncentrale?

Lagarde heeft zowel expertise op het gebied van telefonie als ook op het gebied van IT-netwerkinrichting. Benieuwd of een VoIP telefooncentrale iets voor u is? Lees hier de voordelen.

voip-telefooncentrale-voordelen

Voordelen van een VoIP telefooncentrale

Met de aanschaf van een VoIP telefooncentrale bent u verzekerd van een optimale bereikbaarheid van VoIP zakelijk toepassingen op andere locaties. Wanneer u veel werkt vanuit externe locaties kunt u via een netwerkoplossing eenvoudig vanuit uw eigen zakelijke telefooncentrale werken. Dat is efficiënt, makkelijk en het bespaart veel kosten!
Daarnaast vormt de VoIP centrale eenvoudig één geheel met onder andere alarmmeldingen en bedrijfshulpverlening. Zo kunnen medewerkers via de centrale met dezelfde apparatuur blijven werken. Om deze reden werken veel zorginstellingen met een on-premise oplossing. De koppeling met zorgsoftware, bijvoorbeeld het oproepsysteem, is optimaal.

Onze klanten



"Profesioneel bedrijf met op alle gebieden de goede kennis."

Ravu  Soesterberg

"Lagarde is een professionele organisatie die goede kwaliteit en service biedt aan haar klanten."

Hop Metaalconservering  Barneveld

"Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Zeer vriendelijke medewerkers. Snelle actie en betrouwbaar."

Luciver  Wijchen

VoIP telefooncentrale portfolio

Lagarde heeft jarenlange ervaring op het gebied van VoIP. Vanaf het allereerste begin hebben wij deze technologie omarmd, en zowel in de breedte als diepte veel kennis op gedaan. Zie ook het aantal fabrikanten dat wij ondersteunen. Denk bij het inrichten van een VoIP-omgeving concreet aan:

VoIP-telefooncentrales • VoIP-telefoontoestellen • VoIP-headsets • DECT integratie • CRM integratie • Unified Communications

Mitel IP telefooncentrale

De krachtige en robuuste servers van Mitel bieden alle functionaliteiten en verregaande integratiemogelijkheden met bestaande systemen. Het behouden van bestaande oplossingen en al wel beginnen met het moderniseren van de omgeving is goed te combineren met een on-premise oplossing. Sterker; het is vaak één van de belangrijkste redenen om te kiezen voor een zakelijk telefoniesysteem op locatie. 

voip-telefooncentrale-mitel-toestellen
voip-telefooncentrale-mitel-micollab

Telefooncentrale met Mitel MiCollab 

Mitel MiCollab brengt teams in contact met elkaar en zorgt voor betere productiviteit, altijd en overal op ieder device. 


Bereikbaarheid en samenwerken als nooit tevoren. Mitel bundelt alle communicatiekanalen in haar MiCollab oplossing. Een uitgebreide Unified Communications omgeving waarin effectiviteit en mobilliteit centraal staan. 

Mobiel integeren met de VOIP telefooncentrale

Vast toestellen verdwijnen meer en meer uit de markt als primair communicatiemiddel. De smarthphone wordt verreweg het meest gebruikt. En dan ben je alle functionaliteiten kwijt waaraan je gewend was. Toch? Gelukkig niet.


Met vast mobiel integratie zorgen we ervoor dat de smartphone een volwaardig onderdeel wordt van de IP telefooncentrale, met alle gewenste functionaliteiten.


Lees hier meer over deze mooie dienst op onze pagina over de integratie van vast en mobiel

Checklist aanschaffen IP telefooncentrale 

Bij het aanschaffen van een VoIP of IP telefooncentrale is het belangrijk om eerst een aantal overwegingen te maken. Vanuit meer dan 25 jaar ervaring met het migreren van telefooncentrales hebben we een checklist opgesteld om een goede inventarisatie te kunnen maken van de huidige en de gewenste situatie. 


"Breng de doelstellingen van uw organisatie dichterbij door de juiste communicatiemiddelen in te zetten."

Basischecklist telefonie

  • Wat wilt u bereiken met de IP telefooncentrale? Hoe kan de juiste communicatieoplossing uw organisatie verder helpen?

  • Welke functionaliteiten van de huidige telefooncentrale moeten behouden blijven?

  • Welke nieuwe functionaliteiten zijn gewenst? Denk daarbij bijvoorbeeld aan CRM-integratie of vast-mobiel-integratie.

  • Wil ik de telefonieomgeving zelf beheren, of besteed ik het liever uit aan een externe partij?
  • Wat is mijn huidige belverbruik, en welke mogelijkheden zijn er om daar op te besparen? Bijvoorbeeld het afkopen van belminuten bij een hoog belverbruik per maand.
voip-telefooncentrale-websitelink

VoIP centrale informatie op mitelvoip.nl

Kijk voor meer informatie over Mitel VoIP telefooncentrales, maar ook voor Mitel hosted telefonie op mitelvoip.nl.

Offerte
direct offerte aanvragen
Contact
direct contactformulier
Storing
een storing melden
0. 00