VoIP telefooncentrale

Zakelijke VOIP telefonie
Ontvang informatie

Hosted telefonie of VoIP Telefooncentrale?

VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-centrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is. Ten opzichte van de traditionele zakelijke telefooncentrales biedt een VoIP-telefooncentrale dan ook een scala aan extra mogelijkheden.

VOIP is een alternatief voor hosted telefonie.

Op zoek naar een nieuwe zakelijke telefooncentrale?

Benieuwd welke mogelijkheden een VoIP telefooncentrale biedt? Lagarde Groep heeft zowel expertise op het gebied van telefonie als ook op het gebied van IT-netwerkinrichting. Wij informeren u graag vrijblijvend over uw mogelijkheden voor zakelijke telefonie.

Voordelen VoIP Telefooncentrale

Waarom VoIP bellen?

OPTIMALE BEREIKBAARHEID

Wanneer u veel werkt vanuit externe locaties kunt u via een netwerkoplossing eenvoudig vanuit uw eigen zakelijke telefooncentrale werken.

/

EEN GEHEEL

Een VoIP telefooncentrale vormt één geheel met onder andere alarmmeldingen en bedrijfshulpverlening. Zo kunnen medewerkers via de centrale met dezelfde apparatuur blijven werken.

Z

Kostenbesparend

Bellen via het internet is vaak goedkoper dan bellen via de traditionele manier. 

VoIP zakelijk

Bent u bekend met de opties die u heeft voor een andere telefooncentrale? VoIP zakelijk is tegenwoordig de meest gekozen oplossing. Waarom? Er is veel mogelijk qua functionaliteit, flexibel en veelal voordelig. Hieronder lichten we enkele mogelijkheid omtrent een zakelijke VoIP telefooncentrale aan u toe.

Mitel VoIP centrale

De krachtige en robuuste servers van Mitel bieden alle functionaliteiten en verregaande integratiemogelijkheden met bestaande systemen. Het behouden van bestaande oplossingen en al wel beginnen met het moderniseren van de omgeving is goed te combineren met een on-premise oplossing. Sterker; het is vaak één van de belangrijkste redenen om te kiezen voor een zakelijk telefoniesysteem op locatie.

 

Mitel logo
Telefooncentrale Mitel

Telefooncentrale met Mitel MiCollab 

Mitel MiCollab brengt teams in contact met elkaar en zorgt voor betere productiviteit, altijd en overal op ieder device.

Bereikbaarheid en samenwerken als nooit tevoren. Mitel bundelt alle communicatiekanalen in haar MiCollab oplossing. Een uitgebreide Unified Communications omgeving waarin effectiviteit en mobilliteit centraal staan.

Uw mogelijkheden

Telefooncentrale VoIP portfolio

Lagarde Groep heeft jarenlange ervaring op het gebied van VoIP centrales. Vanaf het allereerste begin hebben wij deze technologie omarmd, en zowel in de breedte als diepte veel kennis op gedaan. Zie ook het aantal fabrikanten dat wij ondersteunen. Denk bij het inrichten van een VoIP-omgeving concreet aan:

  • VoIP-telefooncentrales
  • VoIP-telefoontoestellen
  • VoIP-headsets
  • DECT integratie
  • CRM integratie
  • Unified Communications

Xelion communicatieoplossing

Zakelijk bellen, chatten of e-mailen afwisselend via een bureautelefoon, laptop, thuis of onderweg. Hoe realiseert u dit? Met de Xelion communicatieoplossing, wat gebruiksvriendelijk en intuitief werkt, 24×7 beschikbaar is en volledig door Lagarde Groep wordt beheerd. Zo heeft u er zelf geen omkijken naar!

Mitel logo

Mobiel integeren met VOIP telefonie

Vast toestellen verdwijnen meer en meer uit de markt als primair communicatiemiddel. De smarthphone wordt verreweg het meest gebruikt. En dan ben je alle functionaliteiten kwijt waaraan je gewend was. Toch? Gelukkig niet.

Met vast mobiel integratie zorgen we ervoor dat de smartphone een volwaardig onderdeel wordt van de IP telefooncentrale, met alle gewenste functionaliteiten.

Lees hier meer over deze mooie dienst op onze pagina over de integratie van vast en mobiel.

Mobiel integreren met VoIP

In 5 stappen naar een VoIP centrale

1. In kaart brengen

Uw wensen/eisen en de huidige situatie worden door ons in kaart gebracht.
i

2. Voorstel

U ontvangt van ons een voorstel voor uw nieuwe oplossing.
Z

3. Akkoord

Gaat u akkoord met het voorstel? Dan voert onze enigeer een technische intake bij u uit om de oplossing definitief en technisch af te stemmen.

4. Implementatie en configuratie

Wij implementeren en configureren uw nieuwe oplossing.

5. Nazorg

Aan het einde geven wij u instructies, nazorg en evt. gebruikers/beheerderstraining.
Onze referenties
Logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo nuborgh college
Logo van de brug
Logo axflow
logo adullam
Logo pharmaceuticals

ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS

“Professioneel bedrijf met op alle gebieden de goede kennis.”
Ravu, Soesterberg
“Lagarde Groep is een professionele organisatie die goede kwaliteit en service biedt aan haar klanten.”
Hop Metaalconservering, Barneveld
“Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Zeer vriendelijke medewerkers. Snelle actie en betrouwbaar.”
Stichting Luciver, Wijchen

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Uw gegevens zijn veilig!
w

Oplossing naar uw wens
Na het invullen van het formulier nemen we contact met u op om uw wens te bespreken. 

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service

Succesvolle projecten

Klanttevredenheid