VoIP telefooncentrale

Zakelijke VOIP telefonie
Ontvang informatie

Hosted telefonie of VoIP Telefooncentrale?

Een alternatief voor hosted telefonie is het eenmalig investeren in een VoIP-telefooncentrale. VoIP staat voor ‘voice over IP’, oftewel bellen via het internet. Dat maakt dat een VoIP-centrale zowel een telefonie- als ook een ICT-aangelegenheid  is. Ten opzichte van de traditionele zakelijke telefooncentrales biedt een VoIP-telefooncentrale dan ook een scala aan extra mogelijkheden.

Op zoek naar een nieuwe zakelijke telefooncentrale?

Benieuwd welke mogelijkheden een VoIP telefooncentrale biedt? Lagarde Groep heeft zowel expertise op het gebied van telefonie als ook op het gebied van IT-netwerkinrichting. Wij informeren u graag vrijblijvend.

VoIP telefooncentrale
“Ten opzichte van de traditionele zakelijke telefooncentrales biedt een VoIP-telefooncentrale een scala aan extra mogelijkheden”

Voordelen van een VoIP telefooncentrale

Met de aanschaf van een VoIP centrale profiteert u van meerdere voordelen:

Optimale bereikbaarheid (ook op andere locaties)
Wanneer u veel werkt vanuit externe locaties kunt u via een netwerkoplossing eenvoudig vanuit uw eigen zakelijke telefooncentrale werken. Dat is efficiënt, makkelijk en het bespaart veel kosten!

Eén geheel
Daarnaast vormt de VoIP centrale eenvoudig één geheel met onder andere alarmmeldingen en bedrijfshulpverlening. Zo kunnen medewerkers via de centrale met dezelfde apparatuur blijven werken. Om deze reden werken veel zorginstellingen met een on-premise oplossing. De koppeling met zorgsoftware, bijvoorbeeld het oproepsysteem, is optimaal.

Kostenbesparend
Bellen via het internet is vaak goedkoper dan bellen via de traditionele manier.

Voordelen VoIP telefooncentrale
Onze referenties
Logo stichting zorggroep noordwest veluwe
logo nuborgh college
Logo van de brug
Logo axflow
logo adullam
Logo pharmaceuticals

In 5 stappen naar een VoIP centrale

et|icon_search-2|

1. In kaart brengen

Uw wensen/eisen en de huidige situatie worden door ons in kaart gebracht.
et|icon_documents_alt|i

2. Voorstel

U ontvangt van ons een voorstel voor uw nieuwe oplossing.
et|icon_box-checked|Z

3. Akkoord

Gaat u akkoord met het voorstel? Dan voert onze enigeer een technische intake bij u uit om de oplossing definitief en technisch af te stemmen.
et|icon_cog|

4. Implementatie en configuratie

Wij implementeren en configureren uw nieuwe oplossing.
et|icon_group|

5. Nazorg

Aan het einde geven wij u instructies, nazorg en evt. gebruikers/beheerderstraining.

ERVARINGEN VAN OPDRACHTGEVERS