Kim Gründmann

21 september 2021

Next level communiceren met klanten én collega’s

Hoe communiceert u met klanten? En de collega’s onderling? Welke kanalen zijn daarvoor het beste? Veel organisaties kunnen nog veel meer uit hun communicatie halen, zonder dat ze zich dat realiseren. Want hoe fijn is het om al uw communicatie in één omgeving te hebben? En dat op ieder gewenst apparaat. Dit komt de communicatie ten goede én uw organisatie wordt er enorm flexibel van. Hiervoor bieden wij onder andere de Xelion communicatieoplossing. Medewerkers zijn altijd en overal bereikbaar en werken optimaal door de uitgebreide functionaliteiten.

In deze blog licht ik toe wat Xelion is, wat u kunt verwachten van de nieuwe versie (ja, die is er sinds 21 september!) en pikken we er een aantal interessante functies uit.

Xelion als onderdeel van ons communicatie portfolio

Als telefoniespecialist hebben we natuurlijk verschillende communicatie oplossingen en willen we de klanten altijd de meest geschikte oplossing bieden. Mede daarom hebben we een aantal maanden geleden ons telefonie portfolio verrijkt met de Xelion communicatieoplossing. Voor iedereen die hier nog niet bekend mee is: Xelion is een VoIP oplossing waarmee u zakelijk belt, chat en e-mailt. Intern én extern. Kortom, één platform voor al uw communicatie. Nog meer weten over Xelion? Neem dan even een kijkje op de Xelion pagina.

We zijn enthousiast over de oplossing zelf, en hebben direct iets om naar uit te kijken: de nieuwe versie van Xelion!

Nieuwe versie

Xelion 8 is nu beschikbaar voor het grote publiek! Met deze vernieuwde versie verandert Xelion van een telefoniesysteem in een allesomvattend Unified Communications platform. Of simpel gezegd: één plek waar u terecht kunt voor al uw communicatie. Wat maakt versie 8 anders dan versie 7? Om te beginnen is er de universele look & feel, vereenvoudigde applicaties en een interface die u geheel naar eigen wens inricht. Ook kunt u videobellen en schermdelen en is de telefonieapplicatie te integreren met Microsoft-producten. Tot slot is het aan- en afmelden is eenvoudiger, wat Xelion nóg gebruikersvriendelijker maakt.

Functionaliteiten in overvloed

Dat Xelion meer is dan een telefonieoplossing wordt ook duidelijk als u dieper inzoomt op de functionaliteiten:

  • Agenda, met daaraan gekoppeld een status.
  • Adresboek, met daarin alle contactgegevens opgeslagen.
  • Presentielijst, direct inzicht in wie er telefonisch bereikt wordt.
  • Videobellen.
  • Screensharing.
  • API met uw CRM-systeem. Bijvoorbeeld om gespreksverslagen direct in uw CRM-systeem op te slaan. Er zijn veel koppelingsmogelijkheden met softwarepakketten.

En voor de techfanaten onder ons heb ik een datasheet toegevoegd waarop alle functionaliteiten van Xelion te vinden zijn:

Til uw telefonie naar het volgende niveau

Er zijn veel zakelijke communicatie oplossingen, maar welke is nu de juiste? Dat hangt af van het type organisatie en de wensen. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Ik kom graag bij u langs om hierover met u te sparren!

Ontvang meer informatie

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Door Kim Gründmann

Kim heeft al vele jaren ervaring met Telecom- en IT-oplossingen en beschikt daarom over de fijne kneepjes van het vak. Advies over een WiFi-netwerk, telefooncentrale of serverbeheer, u kunt terecht bij Kim! Hij is gespecialiseerd in oplossingen voor de zorgsector, waar dergelijke oplossingen direct bijdragen aan betere zorg.
0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *