Kim Gründmann

20 juli 2020

Waarom zakelijk mobiele telefonie geen losstaande oplossing moet zijn

Een zakelijk mobiel abonnement afsluiten, ja dat heeft u zo gedaan. Echter doen veel organisaties dit als losstaande oplossing náást hun huidige telefonie omgeving, met alle nadelen van dien. Bent u ervaringsdeskundige? Dan vraag ik u, herkent u één van onderstaande ‘pijnpunten’?

  • Verschillende oplossingen op het gebied van telefonie.
  • Verschillende facturen voor telefonie.
  • Verschillende aanspreekpunten voor telefonie.
  • Niet toereikende techniek.

Kortom, een gebrek aan eenvoud en een net niet optimale oplossing voor de totale telefonie omgeving? In deze blog vertel ik u meer over zakelijk mobiele telefonie en waarom ik vind dat dit onderdeel moet zijn van uw totale telefonie omgeving.

Vast-mobiel integratie

Veel organisaties waar ik kom beschikken al over een prachtig  telefoniesysteem. Zonde om hier een aparte oplossing naast te zetten voor mobiele telefonie toch? Daarom adviseer ik in dat geval altijd een vast-mobiel oplossing. De mobiele telefonie wordt dan in de bestaande telefonie omgeving geïntegreerd. Medewerkers zijn dan op hun mobiel bereikbaar via hun vaste nummer. Sterker nog, zij bellen via hun vaste nummer uit via hun mobiel. Niet langer aan de werkplek met het vaste toestel gebonden!

Beschikbaarheid van medewerkers altijd inzichtelijk

Een mooie bijkomstigheid is de dashboardfunctionaliteit die hieraan geknoopt zit. Zo is altijd inzichtelijk wie er beschikbaar is. Bij Lagarde Groep maken we hier ook veelvuldig gebruik van, mooi efficiënt!

Ga altijd voor flexibiliteit

Naast de vast-mobiel oplossing geef ik u nog een belangrijk aandachtspunt om op te letten bij het afsluiten van mobiele abonnementen: flexibiliteit.

Zorg dat de abonnementen maandelijks opzegbaar zijn, zodat u nooit ergens voor betaald wat u niet gebruikt. Daarnaast is het een pluspunt wanneer u uw abonnementen eenvoudig kunt uitbreiden. Meer MB’s nodig? Opschalen!

Eén aanspreekpunt, ook voor administratie

Moeten uw medewerkers een kleine zoektocht inzetten om uit te vinden bij wie ze terecht kunnen voor een specifieke vraag m.b.t. telefonie? Wordt de afdeling administratie iedere maand vermoeid met meerdere facturen voor telefonie?

Juist op deze punten kan Lagarde Groep haar meerwaarde bieden. Eén factuur voor alle diensten én, mijn inziens nog belangrijker, één aanspreekpunt voor alle support. Een technische vraag m.b.t. de telefooncentrale? Graag abonnementen uitbreiden? Administratieve vraag? Bij Lagarde Groep klopt u hiervoor aan bij uw eigen klantteam.

Onderstaand ziet u ook hoe de oplossingen technisch in elkaar steken. Welke is volgens u eenvoudiger opgebouwd?

Wanneer gaat u profiteren van de mogelijkheden van zakelijk mobiele telefonie?

De voordelen van de functionaliteiten spreken voor zich als u het mij vraagt. Tel hier de administratie voordelen bij op en u kunt spreken van een mooie efficiënte totaaloplossing voor uw telefonie omgeving in combinatie met zakelijk mobiele telefonie.

Ik snap dat deze blog mogelijk vragen bij u oproept. Is dit het geval? Neem dan gerust contact met me op via onderstaand contactformulier. Ik beantwoord uw vragen graag! Ook voor het onderzoeken van de mogelijkheden voor uw organisatie denk ik graag met u mee.

Ontvang meer informatie

  • Door op versturen te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Door Kim Gründmann

Kim heeft al vele jaren ervaring met Telecom- en IT-oplossingen en beschikt daarom over de fijne kneepjes van het vak. Advies over een WiFi-netwerk, telefooncentrale of serverbeheer, u kunt terecht bij Kim! Hij is gespecialiseerd in oplossingen voor de zorgsector, waar dergelijke oplossingen direct bijdragen aan betere zorg.
0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *