Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat Gerrit van Lagen zijn onderneming Lagarde startte in zijn toenmalige woonplaats Garderen.
Het begon met één medewerker die in 1995 werd aangenomen; inmiddels zijn er 85 mensen in dienst.
Om verdere groei te kunnen realiseren verhuisde Lagarde in juli 2014, samen met zusterbedrijf Blankestijn Beveiliging, vanuit Putten centrum naar de Voorthuizerstraat. Van Lagen: “Wij zorgen er al 25 jaar voor dat onze klanten zich kunnen richten op hun kernactiviteiten en zich geen zorgen hoeven te maken over bellen, samenwerken, informatie uitwisselen, beveiliging en toegangscontrole.”
Klanten van het eerste uur
Door de jaren heen heeft Lagarde meer dan 6000 projecten succesvol uitgevoerd bij grote en kleine klanten. Van Lagen: “Het is vooral mooi om te zien dat de klanten van het eerste uur nog steeds klant bij ons zijn. Veel van onze klanten zijn in die 25 jaar gegroeid, en wij konden met hen meegroeien.”
DVG Personenvervoer, een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen, is zo’n relatie van het eerst uur. Van Lagen haalt herinneringen op: “DVG heeft bij mij, toen nog aan huis, een ATF3 (de voorloper van GSM) gekocht. Inmiddels zijn we bij DVG bezig om ze te voorzien van een call center, met als basis een volledig cloudgebaseerde telefonieomgeving.”
Van Lagen kan zich ook goed herinneren dat Tholu, in de jaren 90, de eerste GSM van hem heeft gekocht. Tholu is een enthousiast familiebedrijf, gespecialiseerd in het leveren en distribueren van bulkverpakkingen. “Ze zijn op dit moment bezig met een nieuw distributiecentrum van 16.000 vierkante meter, waar wij een nieuw brandmeldsysteem en toegangscontrole verzorgen. Ook wordt telefonie, videobewaking en de urenregistratie door Lagarde geleverd en ondersteund.”

Servicedesk scoort een 8,6
De servicedesk van Lagarde heeft veel reviews ontvangen. Sinds 1 januari 2015 hebben ruim 190 klanten hun mening gegeven over de servicedesk. Er worden vragen gesteld over de bereikbaarheid, snelheid, kwaliteit en deskundigheid en over de klantvriendelijkheid van de servicedeskmedewerkers. Lagarde scoort het hoogst op klantvriendelijkheid en kwaliteit.
Relatiedag op 23 september 2016
Om het 25-jarig jubileum te vieren, organiseerde Lagarde op 23 september een relatiedag voor klanten en relaties.
0 reacties