8,6 8 ,6 204 reviews Bekijk reviews

ACTIE: Aastra migreren naar MiVoice

Maakt u gebruik van een Aastra Intelligate 2065, 2045 of 300 telefooncentrale? Dan kunt u nu tegen een aantrekkelijke investering migreren naar een toekomstbestendig MiVoice Office 400 telefoniesysteem. Bij een overstap naar het MiVoice 400 platform kunt u nagenoeg alle toestellen, handsets, DECT zenders en licenties behouden.


MiVoice Office 400

MiVoice Office 400 staat synoniem voor  moderne business communicatie met een gegarandeerde toekomst. MiVoice Office 400 kan worden uitgerold van 4 tot 600 gebruikers; ideaal voor het gebruik in een klein- en middelgroot bedrijf, in de zakelijke dienstverlening en voor zorginstellingen.

De MiVoice Office 400 opent het volledige prestatiespectrum van moderne bedrijfscommunicatie: MiVoice Office 400 biedt een alles-in-een Unified & Collaboratieve Communicatie oplossing, naadloos geïntegreerd in het systeem.

De Mitel 400 weet op intelligente wijze callcenteroplossingen te ondersteunen. Doorsneefuncties zoals registrering gespreksafhandeling zijn in het systeem geïntegreerd en zijn zeer gebruiksvriendelijk voor telefonisten en medewerkers.

De gebruikersinterface is zo overzichtelijk gestructureerd dat zelfs gebruikers zonder voorkennis er gemakkelijk mee overweg kunnen en het een programma van onschatbare waarde vinden.


Voordelen MiVoice Office 400 ten opzichte van de Aastra Intelligate serie

Standaard biedt de MiVoice 400 onder andere de volgende voordelen ten opzichte van uw huidige telefooncentrale:

  • Meerdere toestellen (bijvoorbeeld vast en mobiel) met hetzelfde nummer
  • Free seating of hotdesking mogelijkheid voor de vaste en DECT toestellen
  • Take-functie om een gesprek naadloos van de mobiele telefoon over te schakelen naar het vaste nummer en omgekeerd
  • Eenvoudige webgebaseerde gebruikersinterface met Self Service Portal met beschikbaarheidsinstellingen voor de gebruikers.  Met 1 druk op de knop je beschikbaarheid in tekst omgezet, bijvoorbeeld: "Jan Janssen is in vergadering"
  • Whitelist en blacklist mogelijkheden voor inkomende nummers
  • Mitel Dialer met CTI integratie (gratis vanuit Lagarde tot en met 31 januari 2016). Met onder andere: Click to Dial, outlook integratie

Voor de uitbreidingsopties geldt dat deze toegevoegd kunnen worden op elk gewenst moment en dat dit meegroeit met de wensen van de klant. De volgende uitbreidingen kunnen onder andere op verzoek toegevoegd worden aan uw systeem:

  • Koppeling van de Exchangeserver aan de agenda: "Jan Janssen is in vergadering en is weer beschikbaar om XX uur op XX datum"
  • Click to Dial optie met de Mitel Dialer (geïntegreerd met Outlook op de PC)
  • Ingebouwde conferentie bridge voor 6 personen, ook voor externe partijen, alleen audio
  • Diverse mogelijkheden voor videovergadering met meerdere deelnemers, ook met externe applicaties
  • Voor de GSM gebruiker met App: automatische omschakeling van GSM-net naar WiFi en terug, een kostenbesparing op belkosten voor thuiswerkers
  • Telewerker voor vaste toestellen thuis met de Mitel Border Gateway


Referentie Mitel

Lagarde heeft honderden Aastra/Mitel systemen in beheer. Een voorbeeld van een zorginstelling met een Mitel telefoniesysteem is stichting Azora. Bekijk de referentiepagina op onze website over Mitel Voip. 


Overstapactie

Bij overstap naar het MiVoice 400 platform ontvangt u tot en met 31 januari 2016 25% korting op de investering in hardware. Daarnaast  ontvangt iedere medewerker de Mitel Dialer voor CTI integratie gratis.

Offerte
direct offerte aanvragen
Contact
direct contactformulier
Storing
een storing melden
0. 00