Online logboek beveiliging

Portal voor klanten

Veel organisaties houden het onderhoud van de beveiligingsinstallaties nog bij op de ‘papieren manier’. Echter biedt de digitale variant, een online logboek, veel mogelijkheden. Het werkt sneller, efficiënter en veiliger.

Logboek op scherm

“Sneller, efficiënter en veiliger.”

online logboek

Hoe werkt een online logboek?

Middels een webportal loggen klanten in. Hier hebben zij inzicht in hun online logboek ‘onderhoud beveiligingsinstallaties’. Dit kan te allen tijde worden ingezien en waar nodig worden bewerkt.

Wat wordt er gelogd?

Relevante informatie van de installatie én onderhoudsrapporten worden automatisch gelogd. Per installatie wordt er een extra logboek aangemaakt.

 

Wat zijn de voordelen?

Een organisatie die overstapt van een ‘papieren’ naar een ‘digitaal’ logboek profiteert van de volgende voordelen:

  • Altijd en overal toegang tot het logboek (de enige voorwaarde is een verbinding met het internet).
  • De documentatie is altijd up-to-date, het logboek wordt automatisch bijgewerkt.
  • Er wordt geen gebruik meer gemaakt van ‘fysieke documentatie’ en dus kan het logboek niet kwijtraken. 
  • Beheerders van meerdere installaties op verschillende locaties hebben snel en eenvoudig een totaaloverzicht. 

Wilt u ook sneller, efficiënter en veiliger uw onderhoud aan uw beveiligingsinstallaties loggen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Duimen omhoog

Gerelateerde berichten

BLOG

Security management software

Met Security management software combineert u alle aspecten van beveiliging in één werkende (multi-site) oplossing.

Lees verder…

NIEUWS

Lagarde platinum certified partner Keyprocessor

Lagarde mag zich sinds juli 2017 Certified Partner van Keyprocessor noemen. Dit platinum partnerschap is een belangrijke waardering vanuit Keyprocessor voor de kwaliteit van dienstverlening van Lagarde.

Lees verder…

PAGINA

Branddetectie

Brand, en alle gevolgen ervan. U moet er niet aan denken. Een professionele brandmeldinstallatie detecteert vroegtijdig de brand en informeert automatisch hulpdiensten.

Lees verder…

REFERENTIE

Provinciehuis Groningen

Tot voor kort maakte het Provinciehuis gebruik van een sleutelsysteem, tot men constateerde dat het niet meer voldeed aan de beveiligingseisen. Kort daarop werd er actie ondernomen. De uitdaging? Een beheersbare en innovatieve beveiligingsoplossing.

Lees verder…

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren