Veel organisaties houden het onderhoud van de beveiligingsinstallaties nog bij op de ‘papieren manier’. Echter biedt de digitale variant, een online logboek, veel mogelijkheden. Het werkt sneller, efficiënter en veiliger.
“Sneller, efficiënter en veiliger.”

Hoe werkt een online logboek?
Middels een webportal loggen klanten in. Hier hebben zij inzicht in hun online logboek ‘onderhoud beveiligingsinstallaties’. Dit kan te allen tijde worden ingezien en waar nodig worden bewerkt.
Wat wordt er gelogd?
Relevante informatie van de installatie én onderhoudsrapporten worden automatisch gelogd.Per installatie wordt er een extra logboek aangemaakt.
Wat zijn de voordelen?
Een organisatie die overstapt van een ‘papieren’ naar een ‘digitaal’ logboek profiteert van de volgende voordelen:
- Altijd en overal toegang tot het logboek (de enige voorwaarde is een verbinding met het internet).
- De documentatie is altijd up-to-date, het logboek wordt automatisch bijgewerkt.
- Er wordt geen gebruik meer gemaakt van ‘fysieke documentatie’ en dus kan het logboek niet kwijtraken.
- Beheerders van meerdere installaties op verschillende locaties hebben snel en eenvoudig een totaaloverzicht.

Wilt u ook sneller, efficiënter en veiliger uw onderhoud aan uw beveiligingsinstallaties loggen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
0 reacties