Extra functionaliteit voor telefonie met Receptionist+

30 juli 2019

Wanneer u gebruik maakt van ‘HIP-telefonie’ kunt u vanaf nu nog beter inkomende telefoongesprekken snel en professioneel afhandelen dankzij de…

Wanneer u gebruik maakt van ‘HIP-telefonie’ kunt u vanaf nu nog beter inkomende telefoongesprekken snel en professioneel afhandelen dankzij de Receptionist+ client van KPN. Deze nieuwe client verschilt van de huidige Receptionist client. In dit nieuwsbericht noemen we vier belangrijke veranderingen.

Receptionist+ interface

1. Interface

De interface van de Receptionist applicatie is vernieuwd. Hierdoor handelt u nog eenvoudiger telefoongesprekken af via uw webbrowser.

2. Schermindeling

Iedereen heeft verschillende wensen als het gaat om welke informatie er getoond wordt op het scherm. Met de receptionist+ applicatie creeert u zelf uw schermindeling.

3. Terugbelverzoek

Geen gehoor bij doorverbinden? Geen probleem. Met de nieuwe e-mailfunctionaliteit heeft u de mogelijkheid een e-mail met terugbelverzoek te sturen naar de betreffende persoon.

4. Widgets

U heeft als gebruiker de beschikking over nog meer functionaliteit dankzij de toegevoegde widgets. Denk bijvoorbeeld aan keyboard support, drag-and-drop, contactnotities, belgeschiedenis en andere features.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Maakt u al gebruik van HIP-telefonie? Of bent u op zoek naar een nieuwe telefonie-oplossing? Lagarde Groep informeert u graag vrijblijvend over uw mogelijkheden op het gebied van telefonie en extra functionaliteiten zoals Receptionist+.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *