Wanneer u gebruik maakt van ‘HIP-telefonie’ kunt u vanaf nu nog beter inkomende telefoongesprekken snel en professioneel afhandelen dankzij de Receptionist+ client van KPN. Deze nieuwe client verschilt van de huidige Receptionist client. In dit nieuwsbericht noemen we vier belangrijke veranderingen.

1. Interface
De interface van de Receptionist applicatie is vernieuwd. Hierdoor handelt u nog eenvoudiger telefoongesprekken af via uw webbrowser.
2. Schermindeling
Iedereen heeft verschillende wensen als het gaat om welke informatie er getoond wordt op het scherm. Met de receptionist+ applicatie creeert u zelf uw schermindeling.
3. Terugbelverzoek
Geen gehoor bij doorverbinden? Geen probleem. Met de nieuwe e-mailfunctionaliteit heeft u de mogelijkheid een e-mail met terugbelverzoek te sturen naar de betreffende persoon.
4. Widgets
U heeft als gebruiker de beschikking over nog meer functionaliteit dankzij de toegevoegde widgets. Denk bijvoorbeeld aan keyboard support, drag-and-drop, contactnotities, belgeschiedenis en andere features.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Maakt u al gebruik van HIP-telefonie? Of bent u op zoek naar een nieuwe telefonie-oplossing? Lagarde Groep informeert u graag vrijblijvend over uw mogelijkheden op het gebied van telefonie en extra functionaliteiten zoals Receptionist+.
0 reacties