Extra functionaliteit voor telefonie met Receptionist+

door | 30 juli 2019 | Nieuws

Wanneer u gebruik maakt van ‘HIP-telefonie’ kunt u vanaf nu nog beter inkomende telefoongesprekken snel en professioneel afhandelen dankzij de…

Wanneer u gebruik maakt van ‘HIP-telefonie’ kunt u vanaf nu nog beter inkomende telefoongesprekken snel en professioneel afhandelen dankzij de Receptionist+ client van KPN. Deze nieuwe client verschilt van de huidige Receptionist client. In dit nieuwsbericht noemen we vier belangrijke veranderingen.

Receptionist+ interface

1. Interface

De interface van de Receptionist applicatie is vernieuwd. Hierdoor handelt u nog eenvoudiger telefoongesprekken af via uw webbrowser.

2. Schermindeling

Iedereen heeft verschillende wensen als het gaat om welke informatie er getoond wordt op het scherm. Met de receptionist+ applicatie creeert u zelf uw schermindeling.

3. Terugbelverzoek

Geen gehoor bij doorverbinden? Geen probleem. Met de nieuwe e-mailfunctionaliteit heeft u de mogelijkheid een e-mail met terugbelverzoek te sturen naar de betreffende persoon.

4. Widgets

U heeft als gebruiker de beschikking over nog meer functionaliteit dankzij de toegevoegde widgets. Denk bijvoorbeeld aan keyboard support, drag-and-drop, contactnotities, belgeschiedenis en andere features.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Maakt u al gebruik van HIP-telefonie? Of bent u op zoek naar een nieuwe telefonie-oplossing? Lagarde Groep informeert u graag vrijblijvend over uw mogelijkheden op het gebied van telefonie en extra functionaliteiten zoals Receptionist+.

Door Lagarde Groep

Eén aanspreekpunt voor ICT, Communicatie en Beveiliging. Dát is Lagarde Groep. Wilt u zorgeloos en efficiënt (online) samenwerken in een veilige werkomgeving? De oplossingen van Lagarde Groep helpen sinds 1991 honderden organisaties hun doelen beter en sneller te bereiken.

Bekijk onze gerelateerde nieuwsberichten

Toegangscontrole als maatregel tegen Corona

Toegangscontrole als maatregel tegen Corona

De afgelopen maanden staan organisaties steeds voor nieuwe uitdagingen. Door de Coronacrisis is de 'anderhalve meter afstand samenleving' het nieuwe normaal. Nu meer werknemers de weg naar kantoor weer hebben gevonden zijn vele organisaties bezig een 'COVID-19 proof...

Lees meer
Phishing neemt toe – wees alert!

Phishing neemt toe – wees alert!

De belastingdienst kwam met een verontrustend bericht op 11 juni 2020. Er zijn twee tot drie keer zo veel meldingen binnengekomen over poging tot phishing vanuit de naam van de belastingdienst. Mensen dienen alert te blijven op phishing. Cybercriminelen blijven actief...

Lees meer
0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren