Onderscheidend vermogen met digitale klantcommunicatie

door | 5 augustus 2016 | Nieuws

Meer dan ooit is de klantervaring voor een groot deel gebaseerd op digitale interactie. Terwijl de meerderheid van de communicatie…

Meer dan ooit is de klantervaring voor een groot deel gebaseerd op digitale interactie. Terwijl de meerderheid van de communicatie met klanten nog steeds telefonisch plaatsvindt, gaan consumenten steeds meer over op digitale methoden, zoals e-mail , SMS , chat en social media. Zij verwachten flexibiliteit van hun toeleverancier of partner bij het zelf kunnen kiezen van het communicatiemedium, waar ze ook zijn. Daarnaast willen ze ook kunnen schakelen tussen diverse communicatiemethodes als ze onderweg zijn.

“Terwijl de meerderheid van de communicatie met klanten nog steeds telefonisch plaatsvindt, gaan consumenten steeds meer over op digitale methoden, zoals e-mail , SMS , chat en social media.”

Concurrentievoordeel

Als aanbieder van producten of diensten kunt u zich onderscheiden van uw concurrentie door het bieden van duidelijke en eenvoudige digitale communicatiemogelijkheden. Laat uw klanten zelf kiezen via welk communicatiemiddel ze u kunnen benaderen, zorg voor snelle responstijden en houd uw klanten proactief op de hoogte van de mogelijkheden van en ontwikkelingen binnen uw organisatie.

Kom in actie en lever uw klanten een digitale ervaring die u onderscheidt van uw concullega’s!

Integratie van WhatsApp in uw telefonieomgeving

Een vorm van digitale communicatie is WhatsApp. Nederland telt ruim 11 miljoen WhatsApp-gebruikers. En dat op 17 miljoen inwoners! Deze personen willen ook via WhatsApp met u communiceren. Dat is laagdrempelig, gemakkelijk en bekend. Maar ook voor uw organisatie heeft het grote voordelen. WhatsApp geeft met foto’s en video’s uitgebreidere communicatiemogelijkheden en vermindert de druk op andere communicatiekanalen zoals e-mail en twitter.

Kom naar onze relatiemiddag op 23 september 2016 voor een demo van deze oplossing!

Meer informatie en contact

Lees meer over digitale klantcommunicatie, zoals een effectief 7-stappenplan, op onze pagina over Mitel Voip telefonie of neem direct contact met ons op voor meer informatie.

Door Lagarde Groep

Eén aanspreekpunt voor ICT, Communicatie en Beveiliging. Dát is Lagarde Groep. Wilt u zorgeloos en efficiënt (online) samenwerken in een veilige werkomgeving? De oplossingen van Lagarde Groep helpen sinds 1991 honderden organisaties hun doelen beter en sneller te bereiken.

Bekijk onze gerelateerde nieuwsberichten

Phishing neemt toe – wees alert!

Phishing neemt toe – wees alert!

De belastingdienst kwam met een verontrustend bericht op 11 juni 2020. Er zijn twee tot drie keer zo veel meldingen binnengekomen over poging tot phishing vanuit de naam van de belastingdienst. Mensen dienen alert te blijven op phishing. Cybercriminelen blijven actief...

Lees meer
Paxton10: toegangscontrole én video management

Paxton10: toegangscontrole én video management

Uw beveiliging beheren, de toegang controleren en live videobeelden bekijken in één oplossing? Paxton10 is het platform dat al deze elementen combineert. Paxton10 Paxton10 is de oplossing voor toegangscontrole-en video management voor alle soorten locaties en...

Lees meer
0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren