Meer dan ooit is de klantervaring voor een groot deel gebaseerd op digitale interactie. Terwijl de meerderheid van de communicatie met klanten nog steeds telefonisch plaatsvindt, gaan consumenten steeds meer over op digitale methoden, zoals e-mail , SMS , chat en social media. Zij verwachten flexibiliteit van hun toeleverancier of partner bij het zelf kunnen kiezen van het communicatiemedium, waar ze ook zijn. Daarnaast willen ze ook kunnen schakelen tussen diverse communicatiemethodes als ze onderweg zijn.
“Terwijl de meerderheid van de communicatie met klanten nog steeds telefonisch plaatsvindt, gaan consumenten steeds meer over op digitale methoden, zoals e-mail , SMS , chat en social media.”
Concurrentievoordeel
Als aanbieder van producten of diensten kunt u zich onderscheiden van uw concurrentie door het bieden van duidelijke en eenvoudige digitale communicatiemogelijkheden. Laat uw klanten zelf kiezen via welk communicatiemiddel ze u kunnen benaderen, zorg voor snelle responstijden en houd uw klanten proactief op de hoogte van de mogelijkheden van en ontwikkelingen binnen uw organisatie.
Kom in actie en lever uw klanten een digitale ervaring die u onderscheidt van uw concullega’s!
Integratie van WhatsApp in uw telefonieomgeving
Een vorm van digitale communicatie is WhatsApp. Nederland telt ruim 11 miljoen WhatsApp-gebruikers. En dat op 17 miljoen inwoners! Deze personen willen ook via WhatsApp met u communiceren. Dat is laagdrempelig, gemakkelijk en bekend. Maar ook voor uw organisatie heeft het grote voordelen. WhatsApp geeft met foto’s en video’s uitgebreidere communicatiemogelijkheden en vermindert de druk op andere communicatiekanalen zoals e-mail en twitter.
Kom naar onze relatiemiddag op 23 september 2016 voor een demo van deze oplossing!
Meer informatie en contact
Lees meer over digitale klantcommunicatie, zoals een effectief 7-stappenplan, op onze pagina over Mitel Voip telefonie of neem direct contact met ons op voor meer informatie.
0 reacties